Volkswagen Amarok přichází se šestiválcem o výkonu 224 koní

Před časem Volkswagen oznámil brzký příchod faceliftu pro model Amarok, který byl představen právě dnes. K dispozici tak jsou první obrázky a hlavně první informace. Co je u Amaroku nového? 

Speciální „Dieselgate“ software vyvinulo pro VW Audi už v roce 1999

Speciální „Dieselgate“ software vyvinulo pro VW Audi už v roce 1999

Tak především se do nabídky Volkswagenu Amarok stěhuje šestiválcový motor, který mu podle některých názorů dříve chyběl. Zájemci si budou moci nově pořídit verzi osazenou dieselovým šestiválcem 3.0 TDI disponujícím maximem 165 kW (224 k) a vrcholem točivého momentu 550 Nm. 

Automobilka postupně nabídne také další verze dieselového šestiválce. Do nabídky se nastěhuje slabší varianta o výkonu 150 kW (204 k) a základní provedení s maximem 120 kW (163 k). Na úvod přijde šestiválec s osmistupňovým automatem, dorazí ale také manuál. 

Test Volkswagen Amarok DC BiTDI Highline: efektní SUV s korbou

Test Volkswagen Amarok DC BiTDI Highline: efektní SUV s korbou

Kromě šestiválce lehce změnil facelift také vnější design. Upravovala se například přední maska, světlomety nebo přední nárazník a samozřejmě se objevuje označení V6. Fotky interiéru zatím Volkswagen do éteru nevyslal, ale čekat tam máme přepracovanou palubní desku nebo lepší sedadla. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

včera | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků