Volkswagen Amarok přichází se šestiválcem o výkonu 224 koní

Před časem Volkswagen oznámil brzký příchod faceliftu pro model Amarok, který byl představen právě dnes. K dispozici tak jsou první obrázky a hlavně první informace. Co je u Amaroku nového? 

Speciální „Dieselgate“ software vyvinulo pro VW Audi už v roce 1999

Speciální „Dieselgate“ software vyvinulo pro VW Audi už v roce 1999

Tak především se do nabídky Volkswagenu Amarok stěhuje šestiválcový motor, který mu podle některých názorů dříve chyběl. Zájemci si budou moci nově pořídit verzi osazenou dieselovým šestiválcem 3.0 TDI disponujícím maximem 165 kW (224 k) a vrcholem točivého momentu 550 Nm. 

Automobilka postupně nabídne také další verze dieselového šestiválce. Do nabídky se nastěhuje slabší varianta o výkonu 150 kW (204 k) a základní provedení s maximem 120 kW (163 k). Na úvod přijde šestiválec s osmistupňovým automatem, dorazí ale také manuál. 

Test Volkswagen Amarok DC BiTDI Highline: efektní SUV s korbou

Test Volkswagen Amarok DC BiTDI Highline: efektní SUV s korbou

Kromě šestiválce lehce změnil facelift také vnější design. Upravovala se například přední maska, světlomety nebo přední nárazník a samozřejmě se objevuje označení V6. Fotky interiéru zatím Volkswagen do éteru nevyslal, ale čekat tam máme přepracovanou palubní desku nebo lepší sedadla. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 49 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků