Volkswagen Amarok Dark Label: sázka na styl a komfort

Značka Volkswagen představuje další speciální sérii svého terénního pick-upu Amarok.

Novinka nese označení Dark Label a navazuje na v červnu uvedenou akční sérii Volkswagen Amarok Canyon. Nový Amarok Dark Label vychází z výbavového stupně Trendline a, jak už název napovídá, vyniká řadou tmavých doplňků. Řeč je zejména o zatmavených oknech v zadní části karoserie, polepech na sloupcích B a tmavých zadních svítilnách. Oproti původním informacím ale Amarok Dark Label nakonec dostal nikoli černě, ale matově stříbřitě lakované osmnáctipalcové lité ráfky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volkswagen Amarok Dark Label

Černé jsou též kliky dveří, kryty zrcátek, zadní nárazník a ochranný rám nad nákladovou plochou, jež je zároveň kryta masivním výklopným víkem na plynových vzpěrách. Celý dojem podtrhují decentní polepy ve spodní části dveří. Sedadla vozů Amarok Dark Label budou čalouněna kombinací látky a Alcantary, podlahu kryjí velurové koberečky. Ve standardní výbavě najdeme též vyhřívání předních sedadel a trysek ostřikovače čelního skla, jakož i rádio RCD 310 s ovládáním tlačítky na volantu.

Test Volkswagen Amarok DC BiTDI Highline: efektní SUV s korbou

Test Volkswagen Amarok DC BiTDI Highline: efektní SUV s korbou

Speciální série Volkswagen Amarok Dark Label bude k dispozici v kompletní nabídce dostupných laků karoserie připravené pro stupeň Trendline a objednat ji bude možno pouze s nejdelší kabinou DoubleCab. K mání budou vznětové motory s výkonem 140 a 180 koní a pohon zadních, nebo všech kol. Objednávat bude možno od letošního listopadu, ceny v Německu začínají na částce 36 271 eur.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků