Volkswagen Amarok Canyon: vyražte na vodu

Automobilka Volkswagen přivezla do Ženevy kromě zástupu malých „Upů“ také upravený terénní pick-up Amarok. Německá značka tak chce demonstrovat všestrannost svého modelu, který vstoupil do prodeje minulý rok. Provedení (nebo chcete-li studie) Canyon je přizpůsobeno potřebám freestylového kajakáře.

První jízda: německý pracant Amarok překvapil

První jízda: německý pracant Amarok překvapil

Amarok Canyon je vyšší a širší než klasický Amarok. Může za to použití terénních pneumatik o rozměru 275/65 R18. Podvozek je vyšší o 40 mm, podběhy kol jsou rozšířeny na každé straně o 35 mm a celkově výška narostla o 85 mm. Kromě zmíněných úprav dostal Canyon také elektricky ovládaná stupátka, výrazný oranžový lak karoserie, zatmavené zadní světlomety a především korbu upravenou pro převoz dvou kajaků, pádel a dalšího vybavení.

Interiéru dominuje dvoubarevné čalounění. Na palubní desce se objevily tři nové přístroje ukazující úhly bočního a podélného náklonu. Pod kapotou je dvoulitrové Bi-TDI s maximem naladěným na 180 koní a s vrcholem točivého momentu 400 Nm. Kvůli použití v náročných terénech zvolil výrobce provedení 4Motion s přiřaditelným pohonem přední nápravy, redukcí a uzávěrkou zadního diferenciálu. 

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků