Volkswagen Amarok Canyon: vyražte na vodu

Automobilka Volkswagen přivezla do Ženevy kromě zástupu malých „Upů“ také upravený terénní pick-up Amarok. Německá značka tak chce demonstrovat všestrannost svého modelu, který vstoupil do prodeje minulý rok. Provedení (nebo chcete-li studie) Canyon je přizpůsobeno potřebám freestylového kajakáře.

První jízda: německý pracant Amarok překvapil

První jízda: německý pracant Amarok překvapil

Amarok Canyon je vyšší a širší než klasický Amarok. Může za to použití terénních pneumatik o rozměru 275/65 R18. Podvozek je vyšší o 40 mm, podběhy kol jsou rozšířeny na každé straně o 35 mm a celkově výška narostla o 85 mm. Kromě zmíněných úprav dostal Canyon také elektricky ovládaná stupátka, výrazný oranžový lak karoserie, zatmavené zadní světlomety a především korbu upravenou pro převoz dvou kajaků, pádel a dalšího vybavení.

Interiéru dominuje dvoubarevné čalounění. Na palubní desce se objevily tři nové přístroje ukazující úhly bočního a podélného náklonu. Pod kapotou je dvoulitrové Bi-TDI s maximem naladěným na 180 koní a s vrcholem točivého momentu 400 Nm. Kvůli použití v náročných terénech zvolil výrobce provedení 4Motion s přiřaditelným pohonem přední nápravy, redukcí a uzávěrkou zadního diferenciálu. 

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 235 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 890 km
Cena: 54 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 210 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 889 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 323 km
Cena: 86 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků