Volkswagen Amarok Canyon: vyražte na vodu

Automobilka Volkswagen přivezla do Ženevy kromě zástupu malých „Upů“ také upravený terénní pick-up Amarok. Německá značka tak chce demonstrovat všestrannost svého modelu, který vstoupil do prodeje minulý rok. Provedení (nebo chcete-li studie) Canyon je přizpůsobeno potřebám freestylového kajakáře.

První jízda: německý pracant Amarok překvapil

První jízda: německý pracant Amarok překvapil

Amarok Canyon je vyšší a širší než klasický Amarok. Může za to použití terénních pneumatik o rozměru 275/65 R18. Podvozek je vyšší o 40 mm, podběhy kol jsou rozšířeny na každé straně o 35 mm a celkově výška narostla o 85 mm. Kromě zmíněných úprav dostal Canyon také elektricky ovládaná stupátka, výrazný oranžový lak karoserie, zatmavené zadní světlomety a především korbu upravenou pro převoz dvou kajaků, pádel a dalšího vybavení.

Interiéru dominuje dvoubarevné čalounění. Na palubní desce se objevily tři nové přístroje ukazující úhly bočního a podélného náklonu. Pod kapotou je dvoulitrové Bi-TDI s maximem naladěným na 180 koní a s vrcholem točivého momentu 400 Nm. Kvůli použití v náročných terénech zvolil výrobce provedení 4Motion s přiřaditelným pohonem přední nápravy, redukcí a uzávěrkou zadního diferenciálu. 

TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

včera | Milan Lažanský | 11 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků