Volkswagen AG představuje akční plán pro dodatečnou úpravu vozidel se vznětovými motory EA 189 EU5

Zákazníci, kterých se to týká, budou v prvním kroku informováni, že během krátké doby bude možné zlepšit emise jejich vozidla. Všechna vozidla jsou po technické stránce bezpečná a provozuschopná.

Akční plán předpokládá, že Volkswagen a další příslušné značky koncernu představí v říjnu příslušným úřadům technická řešení a opatření. Majitelé těchto vozidel o tom budou informováni v nadcházejících týdnech a měsících. Všechny koncernové značky, kterých se to týká, zprovozní národní internetové stránky, na nichž budou moci zákazníci průběžně sledovat aktuální stav vývoje celé záležitosti.

V pátek vyšlo z interní analýzy najevo, že se mimořádné servisní opatření bude týkat celkem jedenácti milionů koncernových vozidel na celém světě, z toho je přibližně pět milionů vozidel značky Volkswagen osobní vozy. Tato vozidla určitých roků výroby a modelů (např. Volkswagen Golf šesté generace, Volkswagen Passat sedmé generace nebo první generace modelu Volkswagen Tiguan) jsou vybavena vznětovými motory typu EA 189.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků