Volkswagen a common-rail se představí ve Frankfurtu

Volkswagen a common-rail se představí ve Frankfurtu

Německá automobilka Volkswagen představí svou novou generaci naftových motorů na podzimním autosalonu ve Frankfurtu. Nepůjde sice o světovou premiéru, jelikož Volkswagen představil svůj první čtyřválcový agregát se vstřikováním common-rail v modelu Jetta americkým řidičům, ale půjde o první kontakt s evropskými zákazníky.

Tip: Představení VW Jetty s motorem 2,0 TDI CR naleznete zde.

Pokud budeme vycházet z motoru, který byl představen ve Spojených státech, pak se pro zákazníka mnoho nezmění. Agregát o objemu 2 litry bude disponovat vstřikováním common-rail, který používají všichni mimo Volkswagen. Po výkonnostní stránce ovšem nedojde v počátku k žádnému nárůstu a motor 2,0 TDI CR bude disponovat výkonem 103 kW (140 k) a 125 kW (170 k), tedy stejně jako současné agregáty 2,0 TDI PD.

Rozdíl by ovšem měl být v kultivovanosti chodu. Za své by měl vzít typický traktorový projev a motor by měl být konečně i trochu kultivovaný.

Navíc všechny nové agregáty budou plnit emisní normu Euro V a to díky speciálnímu SCR katalyzátoru, filtru pevných částic a také modifikovanému spalovacímu procesu, který eliminuje tvorbu škodlivých látek.

bazar

VW Touareg 3
Rok výroby: 2010
Stav: 242 522 km
Cena: 300 000 Kč
VW Golf Plus 2
Rok výroby: 2011
Stav: 142 596 km
Cena: 236 000 Kč
VW Passat 2
Rok výroby: 2012
Stav: 161 359 km
Cena: 252 000 Kč
VW Golf 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 84 159 km
Cena: 300 000 Kč
VW Lupo 1,7
Rok výroby: 2000
Stav: 186 955 km
Cena: 36 000 Kč
VW CC 2
Rok výroby: 2012
Stav: 107 629 km
Cena: 430 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků