Volkswagen a Bugatti si nedají pokoj, chystají supervýkonný sedan

22 komentářů

Wojtishek
30. května • 20:18

Astron Martin??

OndraZX
29. května • 17:09

Doufam ze tam daji TDI - at to dobre tahne

Armando
29. května • 18:14

Ale o tom to přece není...

Mirek-607
29. května • 1:48

VW se evidentne snazi vystoupit na trun blaznu... Kdyby alespon vymysleli neco originalniho, coz alespon ten Veyron je... Jeste, ze uz jim doslo, ze davat na luxusni zbozi znacku VW je nesmysl (Phaeton, ten zruseny supersport atd...).

tuky
29. května • 2:43

suhlas, VW robi neskutocne blbosti
a mimochodom, Veyron ma tiez taky maly detail co stoji za povsimnutie - aerodymanika [konkretne tvar karoserie v  style  Audi TT] ktora odporuje zakonom fyziky a zdravemu rozumu [ale ved W16 a 4 turba to prekonaju]

rs
29. května • 10:09

sorry za malinko ot, ale vzdycky me na netu fascinujou ty prispevky, kdy nejakej ctenar tak razante a jednoznacne ohodnoti neco, na cem managment pracoval dlouhe tydny az mesice.
viz - "suhlas, VW robi neskutocne blbosti"
na zaklade ceho se tak domnivas ? prezentujes svuj osobni nazor, nebo vychazis z nejakych pruzkumu, financnich ukazatelu , atd. si fakt myslis, ze u vw sedej uplny pitomci ? o jejich autech si muzu myslet co chci, zrovna tak o phaetonu a veronu, ale ty lidi ridej podnik velkej jak krava a tam zadny rozhodnuti neni jednoduchy...
pamatuju, jak vsichni kritizovali mercedes za jeho vizi 4 dveroveho kupe ( cls ) . vykriky rypu to se nikdy nebude prodavat, mercedes se zblaznil, atd. no a ted ? cls se prodava jak o zivot, spousta automobilek to kopiruje a chce prijit se svym projektem stejneho auta ( audi, aston,...)
kdyby si ti blbci u vw ( mercedese,...) precetli tuhle diskusi, tak hned vedi co maj nebo nemaj delat.
ps - co kdybys nabidl vw svoje vize a rozumy ? dyt bys byl v baliku. staci jedna tvoje veta, jiste podlozena znalosti veci a byl by z tebe milionar...uvazuj o tom.je to pro tebe sance...
 
 

Mirek-607
29. května • 14:56

Bohuzel mam s mamutimi koncerny dost zkusenosti od clenu rodiny. A co se tyce VW, tak vysledky Phaetonu nejsou zadnym tajemstvim, stavba Autostadtu odporuje zdravemu rozumu od sameho pocatku, totez jiz zruseny projekt supersportu paralelni s vyvojem Buratti Veyron. vytvareni konkurence mezi vlastnimi znackami take postrada logiku, zejmena u znacek luxusnich s pomernem omezenym mnozstvim potencialnich zakazniku. Produktivita prace ve skupine VW je pomerne nizka. Ziskovost taktez.

wolff
29. května • 16:23

No a o té ziskovosti... vzhledem k cenáma kvalitě produktů je to dost zarážející, kde ty peníze mizí... Jako zákazník se musím nad tímto pozastavit... Sorry...
 

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
roto
29. května • 16:39

Jóóó, když si odbory dupnou ...

Mirek-607
29. května • 16:49

Kdyby to bylo jenom odbory... ALe je fakt, ze se na ne da lecos svest

geroc
29. května • 12:51

Tak tahle reakce mi velmi připomíná někoho kdo se prezentuje na Auto.cz pod nickem GTI a je to netolerantní fanatický obdivovatel značky fauvé.

wolff
29. května • 10:56

Ty už si tam zaměstnaný, viď?

Kolega vyjádřil pouze svůj názor. To, že je to všechno znouzectnost (která, ale může mít úspěch), ví snad každý. VW není Mercedes a dnes už ani Mercedes není Mercedes,ale nějaký Daimler-Chrysler...
Takže v první řadě by si se měl uklidnit ty...
VW by nejlíp udělal, kdyby jediné projekční centrum co by živil bylo to marketingové. Všechny ostatní jsou celkem k ničemu a  jsou pro ostudu... ZA to to marketingové maká na 250 %... A popravdě... Obdivuji ho... Prodat i hovínko s kolečkama umí jen oni. A patří jim za to obdiv.
Jinak...
Je mi značky Bugatti líto...

rs
29. května • 11:24

proc bych tam mel byt zamestnany ?
jenom rpoto, ze jsem napsal, ze tady v cechach kazdej co umi psat na internetu do faor je chytrejsi nez nekdo ve vw ?
protc tam nejdete sakra delat ? dyt by vase logicke zavery a vytyceni smeru dalsi ho podnikani vyvazili zlatem. vykaslete se tady na to ( at uz delate cokoliv ) a jdete do managmentu techto firem. v zivotopise uvedte, ze jste odbornici na tlachani na internetovych forech, kde presne vite co by mel kdo a kde a aza kolik delat a misto mate jisty...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
wolff
29. května • 11:57

To chce klid a nebýt tak vzteklý...
Kolik lidí tolik názorů s tím nic nenaděláš...
To máš jako s tou sklenicí... někdo ju vidí poloprázdnou a někdo poloplnou. Můj názor na Veyron je všobecně znám a zastávám v tomto dost konzistentní postavení... a to takové, že se Etore v hrobě obrací... S lidmi od VW to nemá až tak moc dočinění krom toho, že takhle to dopadá, když dělá někdo něco co neumí. A lidi ve VW, když začali stavět Veyron, takové auto postavit neuměli. A vše kolem toho mi dává právo si myslet (ne že to vím), že to neumí ani dnes. Chápeš ten zásadní rozdíl...?
Veyron není a nikdy nebude EB 110, nebo 112. a nebo další modely před ním...
A přes to bych se mohl dostat k dalším bodům této diskuze.. Je opravdu nejrychlejší (no já myslím, že není, že zrovna na klikatých serpentinách bude i obyčejný Esprit za zlomek ceny rychlejší, o F430 nemluvě)? atd...
Prostě..pochybuji, že by lidé ve VW svou práci udělali dobře, pochybuji, že by všechny problémy co se vyskytly měli zmáklé... Víc nic... Pokud ano, tak pak smekám...( I když jim to teda trvalo trošičku dýl)...
Takové auto dnes klidně postaví i Hyundai... Jen popravdě ztrácím smysl v takovém autě... Prý je to GT.. No nevím... Supersport to není a mít GT, které žere 100 l/100 je v dnešní době na h...o

Gumby
30. května • 8:55

Můžeš trochu rozvést své zážitky s jízdou s Veyronem, EB 110 nebo 112, Espritem, F430?

Armando
29. května • 15:29

No jo, další "znalec". Jak už tady napsal "rs", pokud jsi takový vizionář a vševěd, požádej o místo v managementu jakýkoli automobilky. Pokud tvoje vize budou aspon více jak 50% úspěšné, zajistíš si teplé místečko se stotisícovým platem měsíčně. Vlastně se u té práce ani nijak nenadřeš, protože prostě "víš".
Kecy typu já todle dělat nemusím, jsou trochu mimo a právě na úrovni tý IV. cenový. Je to totiž jednoduchý, dělat ramena dokaže kde kdo, ale udělat něco, aby to po něm bylo vidět (a nemyslím tím h..o), to už jen tak někdo neumí.

Octavia TDI
29. května • 14:34

Souhlasím s "rs". Kdo čte zdejší fóra zjistí, že dle místních pisatelů VW neumí vůbec nic, natož vyrobit auto. Cokoli je od koncernu, je a priori špatný a zatraceníhodný. A je fuk jestli to je Škoda, VW, Seat mebo Bugatti. O Audi se zde píše, že by bylo fajn, kdyby ho nekazil VW.... A když v nějakým testu vyjde dobře nějaký auto z koncernu je to hned placený PR, zkorumpovaný novináři apod.
Dlouho jsem nereagoval, ale musím říct, že tihle věční "znalci" VW, věční kritici už by mohli jít psát někam jinam. Až někdo z nich začne psát věcnou kritiku, popisovat nedostatky, který třeba ohrožujou život posádky apod., prosím. Jestliže ale umí psát pouze věty typu "No to je zas od VW, to je hnus, póvl, křáp", pak by bylo nejlepší, kdyby se takoví pisálci zapsali přinejmenším na ambulatní léčbu na psychiatrii. Tyto výlevy jsou neklamným důkazem zamindrákované, nevyzrálé a poněkud infantilní osobnosti, nic víc, nic míň. Jistě - nemusím bejt obdivovatelem čehokoliv, ale svůj negativní nebo kritickej postoj budu dávat najevo trochu jinak než na úrovni IV. cenový skupiny s nám. s. Paroubkem v čele
Opravdu by nebylo od věci, kdyby každej z těch stále-kritiků prozradil i ostatním jakým vozem jezdí. Bylo by to užitečný přinejmenším proto, abychom my všichni "chudáci", co jezdíme autem z koncernu VW věděli, co si máme koupit příště. Předem díky a mnoho šťastných kilometrů za volantem auta jakýkoli značky.

Mirek-607
29. května • 15:03

Jako zakladatel vlakna se citim taky potrefen ;)

Takze, castecne jsem se vyjadril o neco nize.

Nehodnotil jsem nijak technickou uroven zadneho produktu VW v teto diskuzi. Vyjadroval jsem se pouze ke krokum vedeni VW, ktere pokladam za prinejmensim nestastne, a to dlouhodobe.

moose
29. května • 11:04

líto ? mě jí bylo líto když zkrachovala teď jsem rád že alespoň nějak existuje, a to že vyrábí nejrychlejší auto, jí dává určitou ztracenou prestiž, díky které se může znovu vzpamatovat, ať už je veyron jakejkoliv, prodává se...
tim chci říct- kéž by takhle dopadla tatra ! ;)

moose
29. května • 10:08

veyron má koeficient odporu vzduchu: cx=0,355
což neni žádnej aerodynamickej paskvil ;) ale je pravda že je to víc než u jiných supersportů,ty maj okolo 0,22

Mirek-607
29. května • 14:58

Sorry, ze reju... Kde jsi vzal tech 0,22? Treba Murcielago ma tusim 0,36-0,40 podle otevreni sani vzduchu. U supersportu je ten velky koeficient dan velkym odporem nasavacich otvoru vzduchu a potrebou velkeho pritlaku...

Ale pokud ma nejaky fakt 0,22, tak sem s nim ;)

M
29. května • 9:05

Neřekl bych, že aerodynamika u Veyronu bude "nedodělaná". To spíš naopak. Uvědom si, že při 400km/h je potřeba to auto udržet na zemi, takže malý odpor vzduchu vážně nemůžeš čekat a aerodynamika u takovýho auta musí být víc než dobrá. Jo a k těm tvarům, nezapomeň, že někam tu W16 a 4 turba taky museli nacpat. A že to asi nebude malý motůrek...

Doporučujeme

Články odjinud