Už jen několik dní zbývá do finále americké Národní fotbalové ligy, takže se těšte na každoroční invazi speciálních automobilových reklam.
Super Bowl je tradiční a v americkém sportu mimořádně prestižní a sledovanou událostí. Jde o každoroční finále americké Národní fotbalové ligy, jež patří mezi nejsledovanější sportovní podniky sezóny. Minuta reklamního času vás přijde na několik milionů dolarů, přesto se o příležitost předvést se před desítkami milionů diváku velké společnosti jenom perou.
Automobilky pro tuto příležitost připravují speciální reklamní spoty a některé z nich je představují s předstihem. Vloni vynikly třeba působivá prezentace čtyř nových modelů Mercedes-Benz nebo Suzuki Kizashi unikající před sněhuláky. Nyní přichází Volkswagen se svojí minutovou reklamou na Volkswagen Beetle pojmenovanou příznačně Get Happy. Má jít zároveň o začátek kampaně, která chce dle oficiálních míst „přinést radost do každodenních životů diváků“.
V této reklamě jde o zdánlivě zfetovaného úředníka, který v pondělí ráno ve velké kanceláři šíří nevysvětlitelně pozitivní energii. Nakonec se ukáže, že nebere drogy, ale má VW Beetle. Inu, není to rozhodně tak zajímavé jako loňský klip The Force s malým Lordem Vaderem, přesto se můžete pokusit představit si vlastní, podobně „švihnuté“ pondělní ráno…