Volkswagen 1,2 TDI CR: tři válce nově s common-railem

65 komentářů

Tree
29. prosince • 1:44

Autor je naprostý primitiv, takové žvásty nemůžou být ani nejblbější recesí. Patrně jde o vyjímečně nevyvinutého zakomplexovaného jedince s potřebou alespoň čtyř výfuků na autě a osmi cigaret v h-ústech. Blb, mezi taxikáře s ním...

Pete
2. května • 18:23

Tento clanek je typickym prikladem "kvality", kvuli ktere se frekvence mych navstev AR snizila z "nekolikrat denne" na "maximalne jednou tydne". Je zajimave, ze ostatni projekty CP jsou nadale stejne citelne, jako driv...

realita bez maskovani
2. května • 18:32

a jeste zajimavejsi je, ze AR stale vykazuje rust a roste porad vice nez dobre. takze zrejme obsah stale vyhovuje vice a vice lidem.

kozenka bez maskovani
3. května • 4:38

vykazuje prd. o prestizi teto zumpy vypovida mimo jine pocet testu - testovani ojetin ma zakryt neschopnost ziskat novinku? pubertalni clanky pasovat autory do role machru s nadhledem? at byl ondrasik jaky chtel a posledni dobou uz dokazal jenom urazet, kdyz nemel publikum, pred kterym by se mohl predvadet, napsal i kvalitni veci. tak doufam, ze ti to polechta ego a uz tady s tema demagogiema prestanes a nebo aspon pod originalni prezdivkou..

p0etrik
2. května • 19:25

Blesk ma taky vysokou ctenost. Asi je to kvalitni tiskovina. :-O

realita bez maskovani
2. května • 22:57

to ja prece netvrdim, reagoval jsem na argument, ze majitelum se to musi nelibit.

jogurt
2. května • 20:33

No já nevím, jakou návštěvnost má AR. Například já sem nahlížím skoro denně, jaký blábol zas místní troubové sepsali a jak jim učňák tleská. Když přestanu škytat smíchy, zpravidla něco přidám a dost se tím bavím.

WinDiesel
2. května • 19:05

Tak fajn. Chrabrý a inteligentní český národ, budiž mu vivat.

Pete
2. května • 19:01

Kazdemu, co jeho jest...

Smrťák
2. května • 18:02

Choďte do piči. Dejte si baňku,prožeňte staré kundu a bude klid.

RRR
2. května • 15:33

Já nevím co některým zakomplexovaným debílkům vadí na VW? Vždyt vás nikdo nenutí aby jste si to kupovali! A hned k tomu dodám, že nemám ani VW a jezdím s benzínem.

Pedro
2. května • 12:16

jěště jsem neviděl od tohoto autora článek odborný a pravdivý.Proč jej redakce drží????To už může psát článek kdejaký trouba a hňup.

Radek.
2. května • 13:21

Třeba proto, že jeho zprávy o připravovaných verglech lidi čtou, rozohňujou se v diskusích - a bannery se protáčejí jak mají.
Pokud tenhle princip nechápeš, nikdo ti nebrání jít jinam - třeba na stránky fanklubu konzernových vehiklů www.skoda-club.net ...
Objednej si tam jako správnej usák kšiltovku, tričko a vejfuk a be happy, když už ne Clever...

jogurt
2. května • 20:42

Bannery jsou k ničemu, jejich objednatelé evidentně nechápou, za co a proč vyhazují peníze. Nepochybně nejsem sám, koho tu zajímají jen stupidní slinty redaktorů a jejich pubertálních obdivovatelů. Reklamu ignoruji, nevnímám ji a na odkazy neklikám. Naopak, firma, která na něčem tak podřadném, jako AR, zaplatí reklamu, je pro mě naprosto nedůvěryhodná a rozhodně bych si u ní nekoupil ani žvejkačku.

jogurt
2. května • 13:15

Z pohledu dnešní úrovně AR byl vlastně Ondrašík skvělým redaktorem. A to jsme tehdy plakali nad tím, kam až mohla AR spadnout. Tímto se omlouvám zpětně panu Ondrašíkovi za všechny kritiky, kterých jsem se vůči němu kdy historicky dopustil. Proti dnešním packalům v této redakci byl hvězdou.

realita bez maskovani
2. května • 17:49

mne by zajimalo proc takovy guru jako ty, ktery poslednich pet let denne jenom kritizuje neprijde sam s hvezdnym clankem. Jde-li to dle tebe lepe, tak vsem ukaz jak. Nebo jsi stejna hvezda jako ti lidi z internetu kteri mohou delat cokoli? ano, internet ti dal prostor jak vyniknout, vse zkritizovat, ulevit si a nic nedokazat. Typicky cesky clovicek. Nejlepsi milenec, ridic, trener a vseznalek. Nekdy kdyz te ctu mam pocit, ze jsi Ondrasik, protoze ten ma pod svym jinym nickem naprosto stejny styl kritizovani. Vsech a vseho. To musi byt nejaky obecny komplex. Ze by te pred temi peti lety, nebo kdy koncil Broza a hledali jineho nezvali, tak jsi to nezvladl? vypada to tak.

Mirek
2. května • 21:08

:-)) Tak jsem se pobavil, opět a kvalitně !!!! AR čtu od jisté doby pouze jako Trnky-brnky... .... a pan Ondrašík??? Ta kontroverzní bytost českého internetu, co všude byl a vše viděl dvakrát??Napsals to hezky!!! Poslední dobou se už raději nepodepisuje, anebo píše pod jiným nickem...pro jistotu!! No, " BANNERY" se protáčí....a "votom to je"-napsal to hezky pan Radek (Ondrašík??). Že vám není hanba, odborníci !!!

realita bez maskovani
2. května • 23:00

at byl ten pisalek jakykoli, tak jeho testy a testy pana Jandy vzdy mely vysokou uroven. zbytek veci neresim a najit v CR par takovych testeru, hned by bylo lip.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
kozenka bez maskovani
3. května • 4:39

neobhajuj se

jogurt
2. května • 20:16

Mám rozhodně zajímavější job než psát pro webový plátek soupeřící úrovní s veřejnou skládkou. To ale neznamená, že nemohu diletantismy místních šmatlů a jejich obdivovatelů kritizovat.

realita bez maskovani
2. května • 22:59

a to je přesně to, co umožňuje internet, z anonymnich v realnem zivote tragickych neschopu delat naoko machry. proste zde pisou casto blbosti, ale alespon jdou s kuzi na trh, coz se o nekterych rici neda ;)

Mr.Murphy
2. května • 12:09

..... ten článek psal nějaký frustrovaný maturant tak po třech pivech, ne? :-D

zdeněk
2. května • 12:47

Snad možný, poněkud přiopilý maturant, ale zcela jistě naprostý hlupák. On si snad nesmí vybrat jiný vůz, který mu vyhovuje, jinak tu debilitu nemůžu pochopit...

WinDiesel
2. května • 11:28

Autor Patrik Schwarz se činí a zřejmě přebírá žezlo od dalších dieselobijců serveru Autorevue.czje velmi smutné, že:
- autor se vyjadřuje o něčem, co ví jen z doslechu (jakkoli je chvályhodné že se naučil číst, tím ale používání jeho mozku zjevně končí, viz úroveň jeho blábolu)
- autor se vyjadřuje o něčem, co mohl otestovat ale neudělal to, i když Polo 1,2 TDI Blumotion ja na trhu několik měsíců a Škodu Fabii 1,2 TDI mohli novináři testovat v Řecku - že by pan chudák Schwarz nebyl pozván? A toto je nějaká forma ubohé pomsty?
- pan Schwarz nezná žádná data motoru 1,2 TDI Bluemotion, i když si je může kdykoli stánout ze serverů VW.CZ nebo VW.deSkutečně ubohá ukázka novinářské práce. Jen tak dál, a udělá ze sebe úplného i_____.Navrhuji přejmšnovat Autorevue na Autoantidieselrevue.cz.

thybor
2. května • 11:43

Riadne komplexi, novinár napísal len svoj názor, k torému sa aj ja prikláňam, ved VW ešte nevyrobil poriadny 3valec, a "komonrel"je na svet niekoľko desaťročí, a teraz chcú "soudruzi vDDR" sním urobiť dieru do sveta?? Určite žiaden zázrak techniky, aby nad tým musel človek slintať a híikať, ako ty

Jenda
14. května • 21:14

Z čeho usuzujete že WV nevyrobil pořádný 3 válec? Jeden 1,2 TDI PD mám v autě doma, ve výrobě byl v autech od r 1998 - 2005 má celohliníkovou konstrukci turbo, s variabilním naklápěním lopatek, velice plochou křivku točivého momentu, táhne až přes 4000 otáček a má nízkou spotřebu, v autě je výborně odhlučněn a doplněn o automatickou převodovku. Tento motor považuji za velice povedený, auto má najeto celkem 220 000 km a já jsem s ním za poslední 2 roky najel 40 000 km bez jakýkoliv závad.

Zdenek
2. května • 18:33

No nevim, jeste nikdo nevyrobil poradny trivalec, protoze to ani poradne nejde.
A o Tve inteligenci svedci to, ze pises, ze common-rail je na svete nekolik desetileti. Mozna by se to chtelo nejdrive naucit pocitat a myslet;-)

Petr
2. května • 23:11

Zdenku, koreny common railu sahaji k pocatku minuleho stoleti. Dnesni podoba commonrailoveho dieselu vznikla kolem roku 1960 a moderni vysokotlaky komercni common rail byl uveden na trh v roce 1995 firmou Denso.

zdenek
3. května • 13:49

A dalsi 3 roky trvalo, nez Fiat a PSA nasadily ty motory hromadne:-)
A princip? Princip letadla je znam 600let, nevsiml jsem si, ze uz 600let letame:-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr
4. května • 8:31

Diky za potvrzeni domnenky, ze jsi idiot.

Toper
3. května • 18:33

"Princip letadla je znam 600let..." Tahle tvoje větička aspiruje na blábol roku. Zkus někdy používat mozek, nebo aspoň internet.

thybor
2. května • 19:05

Ani ma moc netrápi, či sa vyrába jedno, alebo dva desatročia. Bežne sa používa tušim od roku 2000, (možna nemám pravdu(, ale isté je VW zaspal dobu, či už v nafte, alebo benzíne. Jedno sa VW neda uprieť, a to reklama, ty dokážu predať aj nepredajné.

zdenek
2. května • 21:24

Takze ses vlastne jen takovej kecka;-), kterej je s davem proti vsem:-)
Ale prozradim Ti jednu vec. Co se tyce spotreby a prubehu, tak stara rotacni TDi zatim ani PD ani CR neprekonala. A pokud jde o cistotu vyfukovych plynu, tak dnes je mozna mene CO, ale ty jemne saze jsou horsi nez to, co slo ze starsich dieselu, protoze ty jemne se dostanou az do plic, kdezto ty velke se zachyti v nose.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jogurt
2. května • 21:50

Správně! A proto všechny PD a CR s DP filtry zavřeme odstavené do garáží a vytáhněme staré dobré avie A15 a A30, Liazky a Tatry, Sierry 2,3D Fiaty Uno D a podobné skvělé vozy, které nás ochrání před rakovinou, astmatem, zánětem vaječníků a pomalým spermiím.

zdenek
2. května • 21:59

Chapu, ze uz je vecer, takze asi nevidis na monitor, takze to napisu velkym je tam ze jsou HORSI ne ze drive byly zdravotne nezavadne:-). A co se asi stane s temi sazemi ve filtru, kdyz je treba ho vycistit? Zmeni se v urodnou pudu?
A jeste neco, nevlastnim auto, ty zrejme ano, takze moje otazka, proc znecistujes ovzdusi? Kdyz vuz odstavis, ochranis tim spoustu lidi pred rakovinou, astmatem, zánětem vaječníků a pomalým spermiím. A je jedno, jestli bezninak nebo diesel, je to stejne svinstvo, jen kazde je slozeno z jinych latek, nicmene ucinky na lidsky organismus jsou stejne...

WinDiesel
2. května • 22:52

Zdenku, bez urážky, prokázal jsi, že o dieselech mnoho nevíš. A o funkci DFP už vůbec nic. Samozřejmě že se částice uhlíku zachycené v DFP zlikvidují - spálením. Prostě se přidá jednou za čas trochu nafty a karbon se spálí.
A co se týče mikročástic, jedna americká studie prokázala, že benzínové motory emitují stejné, nebo větší množství mikročástic než dieselové motory s DFP. A tyto DFP, jak se plní částicemi, zvyšují filtrační účinnost a zachycují i ultrajemné částice.
Pokud bude vývoj pokračovat tímto směrem, budou se DFP zavádět i u vozů s benzínovými motory, zvláště u těch s PŘÍMÝM VSTŘIKEM BENZÍNU.

zdenek
3. května • 13:45

Tak me pouc o dieselech, rad ziskam nove info, kde jsem udelal chybu?
A.tim vypalenim vznikne co? Kyslik?

Jouza
3. května • 10:21

U Benzinaku uz takove filtry byli ... rika se tomu NOx katalizator ... ale hodi se jen u motoru ktery ma nejen primej vstrik, ale i vrstveny spalovani .... a to meli jen prvni FSI u VW. Bylo to ale drahe ...

Tomm
2. května • 19:33

:-D žel Bohu toho o VW moc nevíš, jinak by jsi nemohl napsat něco takového. VW se vlastně jako první dokázal zcela vypořádat s přímovstřikovým benzínem, byl první kdo udělal použitelný naftový motor do osobního auta, první TDI v hospodárnosti už asi nikdy nikdo nedožene. O ostatních přínosech VW automobilovému průmyslu asi nemá smysl ani hovořit. Já mám k VW velký respekt a jejich pozici tahouna lze těžko zpochybnit. Koneckonců v motorech VW zaspal dobu asi tak, že má každý rok v nějaké kategorii svého vítěze v Motoru roku...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
kamil
3. května • 7:24

Nebylo by od věci kdyby sis prostudoval nabídku přímovstřikových motorů konkurence. VW nebyl určitě první s použitelným přímovstřikovým benzínovým motorem. VW byl první kdo dokázal přímovstřikové benzíny využít marketingově. Seš jen oběť jejich marketingu.

x12345678
3. května • 8:14

Blábol. VW nebyl prvné kdo s tím přišel. Byl ale první, kdo to dokázal vyrábět a prodávat masově a ostatní ho až následovali. A totéž platí o přímovstřikovém dieselu, o vysokotlakém vstřiku, o DSG, o 4x4, o xenonech v nižší střední třídě a o řadě dalších věcí. Mitsubishi přišlo s GDI, následované renaultem, ale obrovské počty dokázal prosadit až VW. Opakovaně.

kamil
3. května • 19:41

Máš nějaký problém porozumět psanému textu ? Psal jsem snad, že by to nedokázal využít v masovém měřítku ? Ne, pouze jsem korigoval Tomma, který tvrdil, že VW přišel jako první s použitelným přímovstřikovým benzínovým motorem a to je pravda. Nebo máš snad jiný názor ?

jogurt
2. května • 20:35

No pravda je hezká, ale nepiš ji na nepravém místě. Vykládat na mítínku oranžového týmu, jak na tom náš stát ekonomicky opravdu je, je rovněž mimo mísu.

zdeněk
2. května • 12:51

A prozraď, proč ten motor chceš mít?? A pokud nechceš, proč ti vadí?? Neuvěřitelné, jací pitomci zde exhibují!

jogurt
2. května • 13:12

To je kouzlo internetu. každý pitomec může dělat redaktora a každý pitomec ho může obdivovat.

thybor
2. května • 14:00

presne tak, a kúzlo internetu je tiež v tom, že si dokážem vybrať čo sa mi páči, akeď sa mi nepáči, tak sa odpojim, a idem inde. No tuna autor článku pichol do "osieho hniezda" kde ľudia proste neznesú pravdu o Wv, že to nie je žiaden zázrak techniky, a čo sa týka vývoja motorov, sú kdesi v roku 2000. Keby nebola Eu zaviedla prísnejšie ekologické normy, dodnes by vyrábali staré TDI, a všetci priaznivci WV ešte daších 2O rokov nad ním hikali.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
asdf
2. května • 16:41

kouzlo internetu je i v tom, ze nejaky retardi pisou na CIZY servery v CIZIM jazyce! zalez zpatky do salase ty madare B-]

Petr
2. května • 23:07

A pak se najde clovek, ktery sice nepise cizim jazykem, ale podle toho co napsal je kazdemu jasne, ze je kok*t.

dtsmaniac
3. května • 11:49

Nejnom podle toho "co" napsal, ale především "jak". Sám píše cize. Hrubku, navíc zvýrazněnou velkými písmeny, může leckdo přehlédnout. Ale diakritiku tu máme pár století, což dokáže nezaznamenat jen hňup.

Moik
2. května • 17:06

asdf: teď jsi těn výlevům dal opravdu korunu, ty si přece pako...

thybor
2. května • 18:54

už zaliezam nemaj boja :-)) keby vam tu nechodili cudzinci a madari, tak sa ani nedozviete, že vo svete existujú aj iné autá ako VW a Skoda.

Tomm
2. května • 12:21

Nikde jsem si v příspěvku, na který jsi reagoval nevšiml, že by dotyčný "slintal a hiikal". To, že dotyčný autor článku tu ze sebe udělal debila je bohužel jednoznačné a pokud má nějaký komplex, stálo by za to, jít se vyřvat do lesa a neprudit tu lidi, kteří se chtějí dozvědět něco zajímavého a nového. A je fajn, thybore, že se s nulovou znalostí tohoto motoru veřejně přikláníš ke stupidnímu výlevu autora článku, tím jsi se fakt projevil... :-D

thybor
2. května • 13:53

Asi jediný problém autora, je ten, že si dovolil, napísať o českej modle VW pravdu. Nehnevaj sa ale híkať (Výrazom hikať a slintať, som chcel naznačiť, že nie je v čom ten motor obdivovať, čo autor v svojej reakcii, obhajuje neohajitelne). nad trojvalcom od VW a ešte sa urážať, že niekto napíše pravdu, tak to je teda sila. V odpovedi okrem invektív, som nenašiel žiaden fakt o tom, že by 3valec od Vw stal za niečo, a že "komonrel" o VW je úžasný, čo ja tvrdim vôbec nie je pravda a taliani ho už úspešne vyrábajú niekoľko rokov. (dokonca talianske motory montuje aj suzuki do svojich aut, kde ma Vw svoj podiel, nechápem, prečo si tam nedajú úžasne motory Wv, a to že Wvma aj nepodarené motory to je fakt, ktoré jednoducho nezmeníš, vyrábajú ich len preto, že dokážu reklamou vymyť modzgi ľudom, že keď si kúpim VW tak som úžasný......... )

p0etrik
2. května • 19:22

Asi jediny problem autora je ten, ze krome par trapnych narazek dokazal napsat k motoru tak akorat kulove. Informacni hodnota clanku by se dala, bohuzel, shrnout cca dvema vetami. A to je na clanek o novem motoru trochu malo.

realita bez maskovani
2. května • 11:41

a stejne tu roky chodis a nadavas. pak je otazkou kdo je vetsi nouma, zda ten, kdo neco neumi a hraje si, ze umi, nebo ten, co vi, ze to nekde stoji za starou belu a stejne tam porad chodi a divi se. ten prvni za to nemuze, ten druhy je proste blb. kdyz mas rad maso, tak nechod do vegetarianske hospody...

jogurt
2. května • 13:11

No protože redaktoři autorevue patří už velmi dlouho, v podstatě od odchodu poslednícho schopného redaktora jménem Broža na jinou část webu CP a příchodem prvního z velkých tragédů, Dolejše, do té první skupiny, tedy těch, co neumí, ale hrají si (zcela neúspěšně) na opak, máš nepochybně pravdu. Průšvih je, když čtenáři z učilišť vědí víc, než diletanští redaktoři rádoby odborného webu. A pokud si myslíš, že na veřejně přístupný web mimořádně mizerné úrovně mají právo nahlížet jen troubové, kterým nad dementními sentencemi redaktorů-neználků spadne čelist úžasem, pak ses poněkud minul epochou.

bohuzel
2. května • 13:25

Naprosty souhlas! AR patrilo v minulosti k tomu nejlepsimu v oblasti automobilovych webu, alespon v Cechach, bohuzel v soucasnosti je AR jedna obrovska pachnouci stoka, kde clanky pisou nactileti pseudoodbornici o vikendech pulirujici tatovo favo na dvorku a o realnych autech vedi jen to, co slyseli ve skole od spoluzaku... Se divim, ze majitelum AR, pro ktere bylo AR zrizeno za ucelem vydelavani penez, tohle nevadi...

realita bez maskovani
2. května • 17:46

jestli nebude problem v tom, ze AR navysuje ctenost, prodejnost reklamy, ceny apod. takze z pohledu tech majitelu o kterych mluvis to zas tak spatne nebude. alespon z cisel dostupnych.ano souhlasim, doba dvojice Ondrasik-Janda je nenavratne pryc. Jejich testy byly o dve tridy jinaci, nez u jinych a i ty bezne clanky staly za to a kdyz uz ne, tak se alespon nebali prijit do diskuse pripojit a obhajit svuj pohled ci nazor.Jenze svet se vyviji a holt medium ala AR, ktere delali dva lidi jako konicek po vecerech skoncil a ted uz to je jine. Zvykneme si, protoze sila, ktera by to zmenila realne neexistuje.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Gumby
2. května • 21:58

Když se nepochválím sám, kdo to za mě udělá?

Petr
2. května • 23:05

Radku, hezky jsi se pochvalil:-/

jogurt
2. května • 20:12

To je ovšem tristní vizitka pro zaměstnavatele těchto i minuých "redaktorů", alias Cpress. Pokud je současný stav pro něj akceptovatelný, je to poravdu smutné. Ale v česku bohužel typické. Mizerná kvalita je tu nejen tolerována ale některými pochybnými existencemi dokonce obhajována a chválena.

gewehr
2. května • 9:32

Kurde, kam to speje... fiat vytiahol na svet 0,8l dvojvalec, VW vcul 1.2l trojvalec TDI. Ale ked to ludia kupuju tak sa to vyrabat bude.:-|

Radek.
2. května • 13:13

Člověk je tvor inteligentní - ale LIDI jsou pořád jenom blbé ovce.
Knedlíkům postačí na ten hrkáč nalepit červené íčko, na saloon meganálepku "AKCE!!!" - a pani, je to přece Folkcvágn a jezdí i na řepku!
A hospodským marketingem o "TDi co táhne vocpod" zblblí kunšafti budou stát fronty, bez ohledu na cenu...

wolff
2. května • 9:09

:-D

Haya
2. května • 8:53

kde soudruzi v NDR berou ty nápady:-D

Doporučujeme

Články odjinud