Volitelné „SPZ” za peníze budou oficiálně i u nás

Také u nás bude, po vzoru všech okolních států, zavedena možnost legálně si pořídit registrační značku s vlastním textem, případně pěkným číslem.

Dnes je každému žadateli přiřazována registrační značka dle pořadí v jakém na odbor dopravy přijde. A korupce a klientelismus jen bují, tedy pardon, někteří majitelé luxusních vozů nebo členové jednotlivých městských úřadů přicházejí náhodou zrovna v okamžiku, kdy je na stole krásné čtyřčíslí.

Je veřejným tajemstvím, že pěkné značky se dávají pod pultem a ceny se pohybují od zhruba pěti do dvaceti tisíc korun. Čím více stejných číslic, tím stoupá cena. Tomu má ovšem konečně zatnout tipec nový zákon, který umožní legálně si koupit značku dle vlastního výběru.

Do státní kasy za tuto službu připluje nemalá částka. Na Slovensku se prozatím na „VIP značkách” vybralo přes 40 mil. korun a lze očekávat, že u nás bude situace podobná, protože mnoho řidičů touží po své vysněné značce.

TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

včera | Jan Mička | 36 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

8.  8.  2020 | Lukáš Prejzek | 12 příspěvků
Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

6.  8.  2020 | Vladimír Kadera | 30 příspěvků