Volha chce znovu vyrábět auta. Budou opravdu vypadat takto?

Co se každému z nás vybaví, když se řekne Volha? Obrovské koráby, kterými se v době SSSR proháněli sovětští pohlaváři a i na na našem území je hojně využívali předáci tehdejšího režimu. Měla být symbolem moci, ale i lidu. Obyčejný člověk ale Volhu doma jen tak neměl. 

Ta doba je však dávno pryč a nyní se zdá, že by jsme třeba mohli znovu potkávat tuhle legendu socialistického automobilového průmyslu na silnicích. Společnost vlastnící práva na automobilku Volha se již nějakou dobu nechává slyšet, že chce Volhy opět vyrábět.

20 nejprohlíženějších galerií roku 2015: Ještěže to Rusko máme

20 nejprohlíženějších galerií roku 2015: Ještěže to Rusko máme

Nezávislý grafik Alexandr Shtorm tak nyní přichází se svou vizí. Projekt Volha 2020 je obrovský automobil, který má masku chladiče téměř celou z chromu. Má panoramatické čelní sklo a LED světla. Celkově je vůz hodně svalnatý, proto by měl mít masivní brzdy. Dvoubarevný lak a béžový interiér mají vozu dodat ještě luxusnější vzhled. Ale i přesto je Volha na koncept velmi hrubá. Co na ní říkáte?

Prohlédněte si kompletní galerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 2 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků