Vodíková Toyota Mirai se možná začne prodávat v Evropě ještě letos

Vodíková Toyota Mirai se možná začne prodávat v Evropě ještě letos

Několik měsíců po uvedení na domácí japonský trh by Toyota Mirai měla zamířit také k evropským zákazníkům – alespoň k některým. Již během podzimu by se tento elektromobil poháněný palivovými články mohl dostat k zákazníkům v Dánsku, Německu a Velké Británii.

Podívejte se, jak se vyrábí vodíková Toyota Mirai (3x video)

Podívejte se, jak se vyrábí vodíková Toyota Mirai (3x video)

Počátečními odběrateli mají být především velké společnosti, které budou Toyoty Mirai používat jako referentské či služební vozy – a přitom je tak trochu i testovat. Podobný model jsme v minulosti viděli i u jiných automobilek. 

Cena v Německu byla stanovena na 66 000 eur, v přepočtu tedy 1,79 milionu korun – ovšem bez DPH.

bazar

Toyota Land Cruiser 3
Rok výroby: 2004
Stav: 161 771 km
Cena: 314 000 Kč
Toyota Avensis 2
Rok výroby: 2014
Stav: 130 394 km
Cena: 290 000 Kč
Toyota Avensis 2
Rok výroby: 2007
Stav: 164 465 km
Cena: 118 000 Kč
Toyota Aygo 1
Rok výroby: 2013
Stav: 69 336 km
Cena: 150 000 Kč
Toyota Yaris 1,3
Rok výroby: 2008
Stav: 25 128 km
Cena: 146 000 Kč
Toyota Yaris 1,3
Rok výroby: 2011
Stav: 64 304 km
Cena: 160 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

včera | Milan Lažanský | 14 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků