Vodíková Toyota Mirai odhaluje evropské specifikace. Výbavou šetřit nebude

35 komentářů

Kuk Vykuk
6. března • 12:58

Ropáckej vlhkej sen. Pořád naivně doufaj že proměněj spousty ropy a plynu na vodík a lidi na nich budou dál závislý. B-]

Kuk Vykuk
6. března • 12:32

Tak šup, všichni blbci běžte si to koupit. Už se těším na nadšený recenze. :-D:-D:-D

JK
6. března • 11:03

Já teda asi nejvíc fandím syntetickému benzínu který tlačí Porsche. Tak snad to dopadne. Baterky ani vodík aktuálně nevypadají, jako použitelná alterniativa masově.

Mirai 2
5. března • 19:32

https://fuelcellsworks.com/news/sen-brad-hawkins-bil...Jen zirejte, co se ve světě vodiku vlastně děje.
Evropa je mimo dění, zaostalá a v područí EU.

TOYOTA THE BEST
5. března • 17:21
TOYOTA THE BEST
5. března • 16:25

Moc spokojeny jsem.
Pouzivaji jakykoliv nick si vymyslim,maji me za boha , redakce uboha ,kazdy chce byt jako ja.
Ovladl jsem to tady absolutne.
Loutky moje ,jen makejte podle planu.
Bude hooodne moc legrace.
To opravdu bude

petr r. (petrumr)
5. března • 17:39

ano, jsi náš, jsi pořád dítě, nemáš občanku, řidičák, ale máš invalidní důchod, ošetřovatelku atd. Žiješ ve svojim dětským snu a fakty ti závidíme.

Lojza
5. března • 12:31

Vodík do osobních aut je nesmysl. Cena 1kg vodiku 10eur, cena cerpacky od 40 do 60mega. Výroba vodiku z 96% je z ropy, zemního plynu. Takže si koupíte drahé auto, abyste mohli jezdit 2krat dráze na 1km než s fosilem. Jako bonus nemáte, kde tankovat a k tomu sedíte na 700atm. To když bouchne spolehlivě výbuch zabije celou posádku auta a ohrozí na životech lidi kolem.

G
5. března • 14:25

Ještě doplním, spotřeba 1,1kg na 100km tj. 286kč na 100km cena 1 680 600kč výkon pouhých 134kW, jednoduše "ekonomická zhovadilost" (o ekologické ani nemluvě). A kupující odchází s krásně mastnou jitrnicí na čele.https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/vodikova-t... ... :

🌎
5. března • 15:37

Mirai je žrout ,kilogram vodíku na 140-150 kilometrů- v pohodě.
Takže nechápu ty žvásty tady

Lojza
6. března • 18:07

No jasný, spotřeba je 1kg na 100km když jedeš normálně. Když pojedeš ostřejší není problém se dostat na 1,5kg. Auto s podonym výkonem lze jezdit za 6 az 7 nafty. Výkon vozu zoufalej, bratru za 1,7mega.to se opravdu vyplatí...

Kuk Vykuk
6. března • 12:34

Bež si to koupit chytráku.

🌎
5. března • 13:19

To jsou ale nesmysly

Lojza
5. března • 14:18

Jo tak se pochlub za kolik budu jezdit 1km s vodíkem. Kde si ho mohu v CR natankovat.?A nezapomeň se podívat na video když bouchla cerpacku v Norsku, projíždějící autům výlety airbagy tlakovou vlnou zranil airbagy několik prijzdejicich ridicu ty nesmysle.

petr r. (petrumr)
5. března • 15:15

není to 1kg za 10euro-to je 1kg na sto...tak 2,50kč na km?

Lojza
6. března • 18:10

Ano koupíte se drahé auto, s výkonem spíše k smíchu, abyste hledal jak jouda stanice na vodík za těžké prachy, nesmysl. Pár kousků jich prodají atim to zhasne

Kankunen
5. března • 12:07

A jak se vyrábí vodík? Ví někdo?

petr r. (petrumr)
5. března • 17:42

jak se vyrábí vodík tak odpad se používá do soda stream a na svařová

🌎
5. března • 13:47

Z tvé mrtvoly

OnlyTruth
5. března • 10:50

co to bude 4x4? aku vahu ma cele auto.. taketo fakty nenapisu

petr r. (petrumr)
5. března • 17:33

pohon bude na zadní nápravu, délka 4975, 1885 je šířka a 2920 je rozvor, výška je 1470. Jízdní dosah je PŘES 650km.

Petr
5. března • 10:46

pořád nechápu to kouzlo vidíku... zatím jej neumíme průmyslově dělat efektivně, tzn. při jeho přímé výrobě spotřebujeme více elektřiny (energie), než z něj pak dostaneme při spalování a i proti výrobě elektřiny, uložení do baterek a spotřeby to vychází výrazně hůře. A fúze je tak daleko, že není reálné s ní počítat v dejme tomu 20 letech.Takže ano, jsme opět u toho, že v místě provozu to bude "bezemisní" ale ta energetická bilance je naprosto otřesná i při použití čistě obnovitelného zdroje pro výrobu, natož při globálním mixu...

ACE
5. března • 11:37

Protože můžeš vyrábět mimo špičku (do zásoby), většinu elektráren nejde z fleku zastavit, takže to jde často prostě do ztracena.

Petr
5. března • 11:56

Nejde. Navic se nemuzes pri takove produkci spolehat na prebytky a chvilky kdy muzes delat. To se musi delat prumyslove a stabilne. Takze toto opravdu ne

ACE
5. března • 16:49

Nevim jestli jsi zcela pochopil o čem je řeč, elektrárny (třeba v noci) vyrábí kvanta proudu naprosto zbytečně (a uskladnit to nejde), ale třeba vodik uskladnit jde. Tak proč to nevyužít třeba jako palivo než vůbec nic.

TOYOTA THE BEST
5. března • 17:11

Se divim,ze nikdo nevynesl triumf Tesly a jejich ohromne PowerWall - uskladneni elektriny na horsi casy z prebytku.
Asi to bude tou cenou baterie a narocnosti na udrzbu,asi ...........
Vsak na moje slova dojde - Chce to jen trochu casu a dozvite se vice. Vodik je budoucnost a nic jineho.

🌎
5. března • 13:46

Nemáš tušení, co už se s vodíkem ve světě dělá.
Jste Mimoni.
Zoufalci

moje jmeno
5. března • 9:52

Technicky zajímavé, ale předpokládám, že se jedná o fotky nějaké ranné vývojové verze, jelikož nepředpokládám, že by kdokoliv vypustil takové obludárium, navíc doplněné o ten příšerný radiátor na čumáku :-O

jenkolemjdoucí
5. března • 10:45

Souhlas.Ještě méně povedené než některé designové výstřelky Kia/Hyundai.

🌎
5. března • 8:12

Budoucnost v celé kráse.
Vládce automotive diktuje světu budoucnost.
Tak to má být, jen ti nejschopnější a nejlepší zůstanou

LOL
5. března • 14:19

Toytoyka Umirai...tak určitě, ty toytoykový úchyle!

🌎
5. března • 15:44

je to humus to auto, vždyť se na to podívej.

TOYOTA THE BEST
5. března • 16:22

Kopiraku redakcni nulo,nekoukej do zrcadla a hnus zmizi.
Jednoduche

stealth01
5. března • 9:10

K poslední větě... Co tu teda děláš ty?

..
5. března • 11:56

Ano, ale možná by bylo lépe zeptat se v redakci.

Doporučujeme

Články odjinud