Zvenčí vypadá opravdu nenápadně, i díky decentnímu zlatavému laku. Zdroj: Autoscout24

Zvenčí vypadá opravdu nenápadně, i díky decentnímu zlatavému laku. | Zdroj: Autoscout24

Pod kapotou se ale skrývá pořádná strojovna. Zdroj: Autoscout24

Pod kapotou se ale skrývá pořádná strojovna. | Zdroj: Autoscout24

K atmosférickému motoru totiž přibylo turbodmychadlo Borg Warner S300SXE s plnicím tlakem 0,9 baru, šestiválec dostal také upravené plnicí potrubí, velký mezichladič, nové vstřiky a jinou řidicí jednotku s možností nastavení plnicího tlaku Zdroj: Autoscout24

K atmosférickému motoru totiž přibylo turbodmychadlo Borg Warner S300SXE s plnicím tlakem 0,9 baru, šestiválec dostal také upravené plnicí potrubí, velký mezichladič, nové vstřiky a jinou řidicí jednotku s možností nastavení plnicího tlaku | Zdroj: Autoscout24

Standardně motor dává výkon 368 kW, tedy 500 koní, stiskem tlačítka je ale možné zvýšit tlak až na 1,6 baru a rázem tu máme 552 kW – tedy 750 koní. Zdroj: Autoscout24

Standardně motor dává výkon 368 kW, tedy 500 koní, stiskem tlačítka je ale možné zvýšit tlak až na 1,6 baru a rázem tu máme 552 kW – tedy 750 koní. | Zdroj: Autoscout24

Úprava má registraci a schválení od TÜV, životnost zajišťuje zesílená dvouspojková převodovka DSG a pěkný zvuk výfuky s aktivní klapkou. Zdroj: Autoscout24

Úprava má registraci a schválení od TÜV, životnost zajišťuje zesílená dvouspojková převodovka DSG a pěkný zvuk výfuky s aktivní klapkou. | Zdroj: Autoscout24

Auto s nájezdem zhruba 157 tisíc kilometrů je k mání za 32 tisíc eur, čili zhruba 800 tisíc korun. Zdroj: Autoscout24

Auto s nájezdem zhruba 157 tisíc kilometrů je k mání za 32 tisíc eur, čili zhruba 800 tisíc korun. | Zdroj: Autoscout24

Pod kapotou se ale skrývá pořádná strojovna. Zdroj: Autoscout24
K atmosférickému motoru totiž přibylo turbodmychadlo Borg Warner S300SXE s plnicím tlakem 0,9 baru, šestiválec dostal také upravené plnicí potrubí, velký mezichladič, nové vstřiky a jinou řidicí jednotku s možností nastavení plnicího tlaku Zdroj: Autoscout24
Standardně motor dává výkon 368 kW, tedy 500 koní, stiskem tlačítka je ale možné zvýšit tlak až na 1,6 baru a rázem tu máme 552 kW – tedy 750 koní. Zdroj: Autoscout24
Úprava má registraci a schválení od TÜV, životnost zajišťuje zesílená dvouspojková převodovka DSG a pěkný zvuk výfuky s aktivní klapkou. Zdroj: Autoscout24
6
Fotogalerie

V Německu je na prodej dokonalý sleeper: Staré Audi TT skrývá výkon 750 koní

Zvenčí nenápadná ojetinka, uvnitř bestie – a na svou brutální úpravu má dokonce i „papíry.“

Druhá generace Audi TT vznikala v letech 2006 až 2014, k mání byla i s dvoulitrovým TDI, ale více jí slušely benzinové motory, kterých bylo na výběr více. Základní model si vystačil s čtyřválcovým 1.8 TFSI se 118 kW, zvolit jste mohli také 2.0 TSI s 147 a později 155 kW, případně jeho sportovní verzi u TT-S o výkonu 200 kW. Nejvýkonnější variantou byla TT-RS s pětiválcem o objemu 2,5 litru s 250 a později 265 kW. 

Jediným motorem bez přeplňování byl šestiválec VR6 o objemu 3,2 litru a se 184 kW, nabízený v letech 2006 až 2010 – a právě ten se stal základem této zajímavé přestavby, na kterou jsme narazili na inzertním serveru Autoscout24.

Zvenčí vypadá opravdu nenápadně, i díky decentnímu zlatavému laku. Pod kapotou se ale skrývá pořádná strojovna. K atmosférickému motoru totiž přibylo turbodmychadlo Borg Warner S300SXE s plnicím tlakem 0,9 baru, šestiválec dostal také upravené plnicí potrubí, velký mezichladič, nové vstřiky a jinou řidicí jednotku s možností nastavení plnicího tlaku. 

Standardně motor dává výkon 368 kW, tedy 500 koní, stiskem tlačítka je ale možné zvýšit tlak až na 1,6 baru a rázem tu máme 552 kW – tedy 750 koní. Úprava má registraci a schválení od TÜV, životnost zajišťuje zesílená dvouspojková převodovka DSG a pěkný zvuk výfuky s aktivní klapkou. 

Auto s nájezdem zhruba 157 tisíc kilometrů je k mání za 32 tisíc eur, čili asi 800 tisíc korun. Třešničkou na dortu je fakt, že jej prodává majitel s přezdívkou Turbo Helmuth.

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud