VLF Force 1: Dodge Viper dostal novou karoserii a maximálku 350 km/h

Kromě tradičních značek jsou k vidění na autosalonu v Detroitu také speciality a jednou takovou je bezesporu auto, které se jmenuje VLF Force 1 V10. Extrémně rychlé kupé ovšem nepředstavuje žádnou překvapivou novinku, technicky jde o upravený Dodge Viper.

Kia oficiálně představila koncept Telluride, který umí sledovat vaše zdraví

Kia oficiálně představila koncept Telluride, který umí sledovat vaše zdraví

Za tímto strojem stojí bývalý šéf GM Bob Lutz a známý designér Henrik Fisker. Původní Viper dostal kompletně novou karbonovou karoserii a ještě ostřejší vzhled. Samozřejmě spolu s tím se důkladně zapracovalo také na interiéru, který je o poznání luxusnější.

Pohon má na starost obrovský desetiválec o objemu 8,4 litru, který je ve srovnání s originálním Dodge Viper ještě silnější. Jeho výkon dosahuje na 556 kW (756 k)  a točivý moment končí u 865 Nm. Stovka je dílem tří sekund, nejvyšší rychlost dosahuje na 350 km/h. V autě můžete mít jak manuální převodovku, tak šestistupňový automat.

Facelift pro Dodge Viper SRT: větší výkon a nižší spotřeba

Facelift pro Dodge Viper SRT: větší výkon a nižší spotřeba

I když se zdá být Force 1 spíše automobilem z kategorie sci-fi, opravdu se bude vyrábět, přičemž produkce odstartuje koncem letošního dubna, první auta by měla být hotová ve třetím čtvrtletí letošního roku. V plánu je produkce padesáti kusů, kdy základní cena jednoho takového činí necelých sedm milionů korun. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků