VLF Force 1: Dodge Viper dostal novou karoserii a maximálku 350 km/h

Kromě tradičních značek jsou k vidění na autosalonu v Detroitu také speciality a jednou takovou je bezesporu auto, které se jmenuje VLF Force 1 V10. Extrémně rychlé kupé ovšem nepředstavuje žádnou překvapivou novinku, technicky jde o upravený Dodge Viper.

Kia oficiálně představila koncept Telluride, který umí sledovat vaše zdraví

Kia oficiálně představila koncept Telluride, který umí sledovat vaše zdraví

Za tímto strojem stojí bývalý šéf GM Bob Lutz a známý designér Henrik Fisker. Původní Viper dostal kompletně novou karbonovou karoserii a ještě ostřejší vzhled. Samozřejmě spolu s tím se důkladně zapracovalo také na interiéru, který je o poznání luxusnější.

Pohon má na starost obrovský desetiválec o objemu 8,4 litru, který je ve srovnání s originálním Dodge Viper ještě silnější. Jeho výkon dosahuje na 556 kW (756 k)  a točivý moment končí u 865 Nm. Stovka je dílem tří sekund, nejvyšší rychlost dosahuje na 350 km/h. V autě můžete mít jak manuální převodovku, tak šestistupňový automat.

Facelift pro Dodge Viper SRT: větší výkon a nižší spotřeba

Facelift pro Dodge Viper SRT: větší výkon a nižší spotřeba

I když se zdá být Force 1 spíše automobilem z kategorie sci-fi, opravdu se bude vyrábět, přičemž produkce odstartuje koncem letošního dubna, první auta by měla být hotová ve třetím čtvrtletí letošního roku. V plánu je produkce padesáti kusů, kdy základní cena jednoho takového činí necelých sedm milionů korun. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 61 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků