VLF Force 1: Dodge Viper dostal novou karoserii a maximálku 350 km/h

Kromě tradičních značek jsou k vidění na autosalonu v Detroitu také speciality a jednou takovou je bezesporu auto, které se jmenuje VLF Force 1 V10. Extrémně rychlé kupé ovšem nepředstavuje žádnou překvapivou novinku, technicky jde o upravený Dodge Viper.

Kia oficiálně představila koncept Telluride, který umí sledovat vaše zdraví

Kia oficiálně představila koncept Telluride, který umí sledovat vaše zdraví

Za tímto strojem stojí bývalý šéf GM Bob Lutz a známý designér Henrik Fisker. Původní Viper dostal kompletně novou karbonovou karoserii a ještě ostřejší vzhled. Samozřejmě spolu s tím se důkladně zapracovalo také na interiéru, který je o poznání luxusnější.

Pohon má na starost obrovský desetiválec o objemu 8,4 litru, který je ve srovnání s originálním Dodge Viper ještě silnější. Jeho výkon dosahuje na 556 kW (756 k)  a točivý moment končí u 865 Nm. Stovka je dílem tří sekund, nejvyšší rychlost dosahuje na 350 km/h. V autě můžete mít jak manuální převodovku, tak šestistupňový automat.

Facelift pro Dodge Viper SRT: větší výkon a nižší spotřeba

Facelift pro Dodge Viper SRT: větší výkon a nižší spotřeba

I když se zdá být Force 1 spíše automobilem z kategorie sci-fi, opravdu se bude vyrábět, přičemž produkce odstartuje koncem letošního dubna, první auta by měla být hotová ve třetím čtvrtletí letošního roku. V plánu je produkce padesáti kusů, kdy základní cena jednoho takového činí necelých sedm milionů korun. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků
TEST VW Touareg 3.0 TSI Black Style: Když nafta nevoní a spotřeba nevadí

Volkswagen Touareg 3.0 TSI 4Motion

Od uvedení nové generace Volkswagenu Touareg na český trh uběhl už více než rok. Benzinový motor je v nabídce osamocen, výkonem se však řadí k nejlepším. Stojí za zvážení, nebo je lepší zůstat u obligátního turbodieselu?

8.  8.  2019 | Jan Mička | 51 příspěvků