VLF Force 1: Dodge Viper dostal novou karoserii a maximálku 350 km/h

Kromě tradičních značek jsou k vidění na autosalonu v Detroitu také speciality a jednou takovou je bezesporu auto, které se jmenuje VLF Force 1 V10. Extrémně rychlé kupé ovšem nepředstavuje žádnou překvapivou novinku, technicky jde o upravený Dodge Viper.

Kia oficiálně představila koncept Telluride, který umí sledovat vaše zdraví

Kia oficiálně představila koncept Telluride, který umí sledovat vaše zdraví

Za tímto strojem stojí bývalý šéf GM Bob Lutz a známý designér Henrik Fisker. Původní Viper dostal kompletně novou karbonovou karoserii a ještě ostřejší vzhled. Samozřejmě spolu s tím se důkladně zapracovalo také na interiéru, který je o poznání luxusnější.

Pohon má na starost obrovský desetiválec o objemu 8,4 litru, který je ve srovnání s originálním Dodge Viper ještě silnější. Jeho výkon dosahuje na 556 kW (756 k)  a točivý moment končí u 865 Nm. Stovka je dílem tří sekund, nejvyšší rychlost dosahuje na 350 km/h. V autě můžete mít jak manuální převodovku, tak šestistupňový automat.

Facelift pro Dodge Viper SRT: větší výkon a nižší spotřeba

Facelift pro Dodge Viper SRT: větší výkon a nižší spotřeba

I když se zdá být Force 1 spíše automobilem z kategorie sci-fi, opravdu se bude vyrábět, přičemž produkce odstartuje koncem letošního dubna, první auta by měla být hotová ve třetím čtvrtletí letošního roku. V plánu je produkce padesáti kusů, kdy základní cena jednoho takového činí necelých sedm milionů korun. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků