Vlastník největšího prodejce ojetin přejmenován na AAA AUTO International

Vlastník největšího prodejce ojetin, společnost Davena International a.s., dnes změnila svůj název na AAA AUTO International a.s. Změna názvu představuje první praktický krok k přeshraniční fúzi firem ze skupiny AAA AUTO. Ta bude dokončena během podzimu. Bude také znamenat přesun hlavního sídla skupiny z Holandska do České republiky.

„Chceme zajistit co nejhladší průběh fúze, a proto realizujeme tento složitý přeshraniční proces ve více krocích. Finální sloučení společností v průběhu podzimu pak už bude jen formální záležitostí. Ráda bych zdůraznila, že veškerá práva a povinnosti včetně smluvních a zaměstnaneckých vztahů společností AAA AUTO Group N. V. a AAA AUTO, a.s., v rámci fúze přejdou právě na společnost AAA AUTO International, a.s.,“ uvedla generální ředitelka AAA AUTO Group Karolína Topolová.

Společnost AAA AUTO Group N. V. se sídlem v Holandsku, která byla původním emitentem akcií při IPO v roce 2007, v rámci fúze zanikne. Stejně tak sloučením zanikne dosavadní provozovatel hlavního businessu AAA AUTO v ČR akciová společnost AAA AUTO, a.s. Obě společnosti se v rámci fúze spojí se společností Davena International a.s., a to pod jejím ode dneška platným názvem AAA AUTO International, a.s.

K celému procesu dochází v rámci dokončení převzetí společnosti fondem soukromého kapitálu Abris Capital Partners, který na základě zákonného odkupu akcií ve skupině získal již 100% podíl. Cílem transakce je zjednodušení struktury skupiny a přesun sídla společnosti do České republiky, kde je těžiště jejího podnikání.

V současné době nabízí AAA AUTO v Česku, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku na 36 pobočkách více než 12 000 ojetých aut. Díky pokračující expanzi by měl počet všech poboček ve střední Evropě dosáhnout do konce roku 2015 čtyřiceti. Společnost se zaměřuje na výkup a prodej kvalitních ojetých aut po prvním nebo druhém majiteli, se servisní historií a nízkým počtem najetých kilometrů, který ověřuje. AAA AUTO také poskytuje doživotní garanci legálního původu auta a pojištění mechanických a elektronických závad na 24 měsíců.

Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

včera | Miro Mihálik | 7 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 36 příspěvků
Minitest Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT: Litrový premiant za super peníze

Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT (minitest)

Zavazadlový prostor větší než u dosavadního lídra kategorie, příznivá cena a úsporný naftový motor. Kia Ceed SW tahá trumfy z rukávu jeden za druhým.

14.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 65 příspěvků