Vlastník největšího prodejce ojetin přejmenován na AAA AUTO International

Vlastník největšího prodejce ojetin, společnost Davena International a.s., dnes změnila svůj název na AAA AUTO International a.s. Změna názvu představuje první praktický krok k přeshraniční fúzi firem ze skupiny AAA AUTO. Ta bude dokončena během podzimu. Bude také znamenat přesun hlavního sídla skupiny z Holandska do České republiky.

„Chceme zajistit co nejhladší průběh fúze, a proto realizujeme tento složitý přeshraniční proces ve více krocích. Finální sloučení společností v průběhu podzimu pak už bude jen formální záležitostí. Ráda bych zdůraznila, že veškerá práva a povinnosti včetně smluvních a zaměstnaneckých vztahů společností AAA AUTO Group N. V. a AAA AUTO, a.s., v rámci fúze přejdou právě na společnost AAA AUTO International, a.s.,“ uvedla generální ředitelka AAA AUTO Group Karolína Topolová.

Společnost AAA AUTO Group N. V. se sídlem v Holandsku, která byla původním emitentem akcií při IPO v roce 2007, v rámci fúze zanikne. Stejně tak sloučením zanikne dosavadní provozovatel hlavního businessu AAA AUTO v ČR akciová společnost AAA AUTO, a.s. Obě společnosti se v rámci fúze spojí se společností Davena International a.s., a to pod jejím ode dneška platným názvem AAA AUTO International, a.s.

K celému procesu dochází v rámci dokončení převzetí společnosti fondem soukromého kapitálu Abris Capital Partners, který na základě zákonného odkupu akcií ve skupině získal již 100% podíl. Cílem transakce je zjednodušení struktury skupiny a přesun sídla společnosti do České republiky, kde je těžiště jejího podnikání.

V současné době nabízí AAA AUTO v Česku, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku na 36 pobočkách více než 12 000 ojetých aut. Díky pokračující expanzi by měl počet všech poboček ve střední Evropě dosáhnout do konce roku 2015 čtyřiceti. Společnost se zaměřuje na výkup a prodej kvalitních ojetých aut po prvním nebo druhém majiteli, se servisní historií a nízkým počtem najetých kilometrů, který ověřuje. AAA AUTO také poskytuje doživotní garanci legálního původu auta a pojištění mechanických a elektronických závad na 24 měsíců.

Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

dnes | Miro Mihálik | 4 příspěvky
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků