Vlastní „šrotovné” zavádí nyní i Citroën, říká mu...

... „citroënovné”. Nejsme si jisti, zda jde o úplně šťastný název, jistě nejednoho z vás napadne klást si rovnítko mezi slova Citroën a šrot, ale věřme, že tuto slovní hříčku vezme každý s nadhledem.

Nabídka „citroënovného“ od českého importéra vozů Citroën je opravdu jen další adaptací nového, ale marketingově velmi silného pojmu šrotovné. Vzhledem k nejasnému datu spuštění státem schváleného šrotovného a jeho aplikaci pouze na soukromé osoby vlastnící velmi staré vozy se Citroën rozhodl podpořit prodej svých vozů ihned a téměř pro všechny. Jedná se již podle názvu skutečně o jakousi variantu „šrotovného“, která se ovšem bude vztahovat na každou obnovu vozidla zákazníka, není tedy podmínkou pouze sešrotování jeho vozidla, ale je možné ho vztáhnout i na mladší vozy (alespoň 6 let staré).

Citroënovné je příspěvkem na nákup nového vozu ve výši 30 000 Kč a bude vypláceno navíc k platným akčním slevám v síti participujících autorizovaných prodejců značky a to při nákupu těchto modelů: C3 Picasso, C4, Xsara Picasso, C4 Picasso, Grand C4 Picasso a Nové Berlingo. V případě uplatnění citroënovného může pak zákazník mít např. C4 Leader s klimatizací a audiosystémem za 244 900 Kč, C3 Picasso X za 269 900 Kč, nové Berlingo Multispace za 299 900 Kč (klimatizace a audiosystém v ceně) nebo C4 Picasso za 369 900 Kč (klimatizace a audiosystém opět v ceně). Ceny jsou platné v případě využití Bonus leasingu, kromě C3 Picasso, kde lze v tom případě obdržet další slevu ve výši 30 000 Kč. Citroënovné je možno uplatnit jak pro soukromé osoby, tak i pro podnikatele a tato akce bude u participujících prodejců Citroën probíhat od 1. do 30. června 2009.

Zákazník, který chce čerpat citroënovné musí splnit následující podmínky. Předloží doklad o ekologickém sešrotování svého vozu jakékoliv značky staršího 10 let. Takový vůz musí být ve vlastnictví klienta minimálně 6 měsíců a tato skutečnost musí být prodejci taktéž dokladována (velký TP). Nebo přiveze k odkoupení na protiúčet svůj osobní či užitkový vůz jakékoliv značky starší 6 let a opět takový vůz musí být ve vlastnictví klienta minimálně 6 měsíců a tato skutečnost musí být prodejci dokladována (velký TP).

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 65 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků