Vlastní „šrotovné” zavádí nyní i Citroën, říká mu...

... „citroënovné”. Nejsme si jisti, zda jde o úplně šťastný název, jistě nejednoho z vás napadne klást si rovnítko mezi slova Citroën a šrot, ale věřme, že tuto slovní hříčku vezme každý s nadhledem.

Nabídka „citroënovného“ od českého importéra vozů Citroën je opravdu jen další adaptací nového, ale marketingově velmi silného pojmu šrotovné. Vzhledem k nejasnému datu spuštění státem schváleného šrotovného a jeho aplikaci pouze na soukromé osoby vlastnící velmi staré vozy se Citroën rozhodl podpořit prodej svých vozů ihned a téměř pro všechny. Jedná se již podle názvu skutečně o jakousi variantu „šrotovného“, která se ovšem bude vztahovat na každou obnovu vozidla zákazníka, není tedy podmínkou pouze sešrotování jeho vozidla, ale je možné ho vztáhnout i na mladší vozy (alespoň 6 let staré).

Citroënovné je příspěvkem na nákup nového vozu ve výši 30 000 Kč a bude vypláceno navíc k platným akčním slevám v síti participujících autorizovaných prodejců značky a to při nákupu těchto modelů: C3 Picasso, C4, Xsara Picasso, C4 Picasso, Grand C4 Picasso a Nové Berlingo. V případě uplatnění citroënovného může pak zákazník mít např. C4 Leader s klimatizací a audiosystémem za 244 900 Kč, C3 Picasso X za 269 900 Kč, nové Berlingo Multispace za 299 900 Kč (klimatizace a audiosystém v ceně) nebo C4 Picasso za 369 900 Kč (klimatizace a audiosystém opět v ceně). Ceny jsou platné v případě využití Bonus leasingu, kromě C3 Picasso, kde lze v tom případě obdržet další slevu ve výši 30 000 Kč. Citroënovné je možno uplatnit jak pro soukromé osoby, tak i pro podnikatele a tato akce bude u participujících prodejců Citroën probíhat od 1. do 30. června 2009.

Zákazník, který chce čerpat citroënovné musí splnit následující podmínky. Předloží doklad o ekologickém sešrotování svého vozu jakékoliv značky staršího 10 let. Takový vůz musí být ve vlastnictví klienta minimálně 6 měsíců a tato skutečnost musí být prodejci taktéž dokladována (velký TP). Nebo přiveze k odkoupení na protiúčet svůj osobní či užitkový vůz jakékoliv značky starší 6 let a opět takový vůz musí být ve vlastnictví klienta minimálně 6 měsíců a tato skutečnost musí být prodejci dokladována (velký TP).

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků