Bývalý šéf českého Hyundaie našel práci u Babiše. U Benešova prodává traktory

85 komentářů

Michal
3. ledna • 17:44

Tak to ať se připraví výrobce na zhoršení jeho jména div né nechuť lidí kupovat jeho vyrobky protože jestli udělá reklamu jako Hyundai,který by měl mnohonásobně vetší prodeje nebýt tohohle OSLA. Spoustu lidí odradil.

J. Vosátka
16. prosince • 10:26

Ať se nám to líbí nebo ne, Vošického působení u Hyundaie bylo úspěšné.
Urazil sice drtivou většinu národa, jenže to je právě ta část, která by si Hyundai stejně nikdy nekoupila.
Naopak, u lidí. kteří nemají žádnou národní hrdost a sebeúctu zabodoval.A nejen to, podařilo se mu z nich vytvořit až fanatickou skupinu nohsledů.
Kdo by snad nevěděl, jak takovýto jev vypadá, stačí zavítat na FB profil Hyundaie a pročíst si diskuzi. Takové nadšení a odhodlání demonstrované zde majiteli tuctové značky nečiší ani z fanoušků Ferrari.

Hyundai YES!👍
16. prosince • 21:47

Proto je hodnota značky Hyundai daleko před Ferrari... v TOP 100 Interbrand.

Traktorista Joe
16. prosince • 15:05

netrolujte tak enormni pikacoviny :-P

Rada
14. prosince • 9:52

Děkuji za naprosto originální a zároveň i docela vtipný článek. Vaše invence se mi líbí, takhle jsem se při víkendu už dlouho nepobavil. :-D :-D :-D

jean
13. prosince • 21:03

New Holland, Lemken sú špičkové prémiové značky, navyše táto technika sa zväčša kupuje podľa toho, jak sa podarí vybaviť dotácia. Tam nemá nový pan řidící čo posrať :-D

petr r. (petrumr)
14. prosince • 8:08

asi nemá, podnikový auta agrotec mají hyundai/kia, on to může posrat v tom, že si koupí škodovku a lidi by ho vyhodili i když agrotec škodovky prosdává a za doby Vošického přestali prodávat právě ten hyundai a zůstali u KIA. Měli by spočítat unik a vyhodit ho.

Kundomil
13. prosince • 16:17

Tenhle kokot se k Babišovi hodí.

petr r. (petrumr)
13. prosince • 17:15

a co stím má Babiš?

..
13. prosince • 19:19

Nic. Jen mu Kvarto přes Agrofert patří.
Máš další chytré otázky ?

neodborník
14. prosince • 8:28

A kolik minut už tohle víte ? Jo a ještě něco, má to nějaký vliv na funkci, někoho, něčeho, vaší denní, večerní, noční ? No každopádně jsem na Vošického činnost zvědav, čím pobaví tentokrát a jakou bude mít výdrž. Až pojedu někam k Benešovu, budu na pozoru.

petr r. (petrumr)
14. prosince • 7:45

pánové uklidnite se, pracovní smlouvu nepodepisoval Babiš a on ani neví kdo to je Vošický.

Kundomil
13. prosince • 19:09

Ty seš fakt kokot Petře. Měl bys taky dělat pro Babiše.

petr r. (petrumr)
13. prosince • 15:51

chudák fiat, forda už položil.:-(

Vasek
13. prosince • 14:30

Už se těším na tu reklamní kampaň.;-)

moje jmeno
13. prosince • 13:37

A závistivý SOUSED bude tentokrát kdo? :-D

Traktor
13. prosince • 14:20

John Deere. Je dražší, lepší, odporně zelený a lépe se prodává. Proto neváhejte a kupujte Náš traktor The Best of Czech. Garantujeme, že vždy dostanete lepší traktor za srovnatelné peníze.

Xixao
13. prosince • 22:26

Zapomnel jsi to hlavni. Je lepsi jak skodovka :-D

.
14. prosince • 6:57

Ano je. Ono je totiž všechno lepší než škodovka.

Xixao
14. prosince • 20:48

Presne tak. Ten traktor ma vetsi kufr a luxusni sesli pro spolujezdce :-D

Andy
13. prosince • 13:11

Čau lidi, nevím čo to tu běží za kampáň, to je účelovka, sorry jako. To jsou kecy, že pro vás Vladimír prichystál dotované akčné traktory, ihněd k odberu v STB Chvojkovice Brod.

Moik
13. prosince • 12:58

Mně to připomíná Vizír. Kdysi v začátcích volného trhu reklama na prací prášek. Co udělal Vošický dobře nebo špatně nedokážu posoudit. Jaký je šéf nevím. Co vím, je, že se za něj z Hyundai stala respektovaná značka, zvýšil prodeje. Když jsem se byl min týden projet s Tucsonem, byl jsem velmi nemile překvapený, že je to auto docela pozadu od konkurence..myslím teď interierem, nevím proč, byl jsem přesvědčený, že je na úrovni Forda/ Škoda a možná i VW.. To považuju za Vošického výhru.
Každopádně jeden z nejvvětších despotů byl Steve Jobs. Ono to totiž s váma po dobrým nejde. Začnete si po čase dělat co chcete a výkon padá.

Kundomil
13. prosince • 16:18

Ty magore, ty děláš jak kdyby Vošický ty auta navrhoval i osobně vyráběl.

R
13. prosince • 15:53

Vošický neni rozhodne ten, který muže za to, ze Hyundai vyrábí lepší auta než dříve B-]

.
13. prosince • 14:57

Respektovaná? Naopak, Vošický ji totálně zesměšnil.

Libor
17. prosince • 16:54

Zesměšnil? Jen u idiotů.

Lukasz
13. prosince • 11:47

:-D :-D :-D kkt jde ke kktovi :-D :-D :-D

Lord Jim
13. prosince • 12:45

Presne :))) stejna krevni skupina

Ludecek
13. prosince • 11:45

Mozna bude nakonev stejne uspesny jako GENIALNI Ferdinsnd Piëch! Nedavno tady o nem vyslo cca 30 oslavnych clanku.

.
14. prosince • 19:11

Tenhle zmetek nesahá Piechovi ani po podrážky bot. Piech byl
za a) geniální konstruktér a takové pecky jako Porsche 917 nebo Audi Quattro tady zůstanou dlouho po něm.
za b) geniální manažer, který vybudoval největší automobilový koncern světa.
Vošický je inženýrská nula a jako manažer byl pro velké úspěchy vyhozen už ze třetí automobilky a za pár let po něm pes neštěkne.

Driver
16. prosince • 10:01

Kecy, kecy, kecy. Vošický byl jako manažer velmi úspěšný. A hlavně se nebál pravdivě poukázat na skutečný a pošramocený stav trhu s auty v ČR, na lidmi nesmyslně přeceňovanou malou a ve světě neznámou značku (onoho malého souseda z Boleslavi) nebo na zastaralé myšlení zákazníků (předsudky a z nich plynoucí upřednostňování "tradiční" ""české"" značky). Fandil jsem mu a fandím dodnes, protože mi přesně takové věci, o kterých píšu, dodnes vadí (veřejností nesmyslné protěžování škodovky, potažmo VW).

L.
16. února • 4:04

"Driver: Vošický byl jako manažer velmi úspěšný. A hlavně se nebál pravdivě poukázat na skutečný a pošramocený stav trhu s auty v ČR, ...... Fandil jsem mu a fandím dodnes."Pane Vošický, jste to vy, že ? :-P

neodborník
16. prosince • 10:35

Ty uvozovky jste si mohl odpustit, fakta mluví o něčem jiném. Jsou to jenom Vaše předsudky a objektivně neměřitelné sympatie, či nesympatie k něčemu. Kdo to vezme doslova, dostane se k fanatismu a nečestným podpásovkám (žeby následek nějakého školení v uvozovkách ?). Vždyť jde jenom o auta, práci, zábavu, ne o život.

Driver
16. prosince • 11:23

Školením jste zřejmě prošel jen vy. Uvozovky jsou zde namístě, protože auta s označením Škoda vyrábí a výrobu a samotnou značku vlastní zahraniční vlastník a výrobce. Předsudky trpíte zřejmě jen vy.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
neodborník
16. prosince • 13:11

A odkdypak a proč se to určuje podle původu vlastníka ? To jako Vošický byl Korejec ? Jestlipak víte, že spoluvlastníkem VW je jakýsi Katar ? To si zkuste v klidu zodpovědět v rámci miniškolení.

Marek
23. prosince • 10:23

Jardo, ty o technice moc nevíš, viď? Kolik strojů a zařízení jsi kdy v životě viděl zevnitř a servisoval? Plácáš tady hlouposti o lidech technicky vzdělaných a snažíš se tím zakrýt, že o tématu nic nevíš. Technicky vzdělaný jsem já a můžu ti říct, že Německu se v technice vyrovná ještě tak Švédsko, Švýcarsko a Japonsko. Směrem na jih jde úroveň silně dolů, z Asie jen to Japonsko. Zbytek je bída. I když asiat použije propadlý evropský patent a zkopírujte kde co, ve výsledku je na konstrukci vždycky znát ta jejich absence technického myšlení. Dám ti radu, vyjadřuj se jen k problematice, které rozumíš.

Jarda
23. prosince • 19:19

O tvé rady nestojím, protože je vidět, že jsi dalším z těch, co jen papouškují nesmysly hospodských štamgastů trpící hlubokými předsudky a vydávají je za dogmata. Hochu věz, že mám nejvyšší vzdělání ve strojírenství a elektrotechnice se zaměřením na automotive. Tak mě tady nepoučuj.
Abys byl trošku v obraze, doporučím ti zajet se podívat do Mladé Boleslavi na německou výrobu a potom do Nošovic na korejskou, aby ses přesvědčil, kdo je dnes v technologiích dál. Korejci (Hyundai) má vyšší stupeň robotizace a automatizace, mimochodem vlastní výroby.
Za další, Němci (VW) jsou tak "daleko", že jen neustále dotahují Korejce (Hyundai) třeba v technologiích alternativních pohonů - vodíkové palivové články, EV s nejvyšší účinností, atd., a o spolehlivosti současných aut ani nemluvě.
Ještě jeden příklad, kdo myslíš, že je dnes dál třeba ve světě spotřební elektroniky (TV, mobilních telefonů), Němci to rozhodně nejsou. Jsou to právě Korejci (Samsung, LG). A tak bychom mohli pokračovat dál a dál. Protože jsou svátky klidu a míru, nehodlám trávit čas u diskuzí o nesmyslech.

Kamil Drugda
23. prosince • 20:23

To bychom rádi věděli co je to za vzdělání. Zejména by to ale chtělo přehled.
Kupříkladu o požadovaných technických standardech zařízení pro Mladou Boleslav a Nošovice. Už to samotné vypovídá dostatečně o finálním výrobku. VW je prostě úplně jinde než Hyundai. Ne že by se nešetřilo, ale korejci tu kvalitu holí doslova na dřeň. Možná by pomohlo přesunout finance ze sektoru vymývání mozků reklamou do sektoru konstrukce a kvalita výroby.

Tom
24. prosince • 7:46

"VW je prostě úplně jinde než Hyundai"...ano, VW je v prd*li. Právě že je to přesně naopak, protože je to VW, kdo tu kvalitu holí doslova na dřeň. Je to vidět hlavně na spolehlivosti jeho aut, která se ani náznakem nerovná té korejské.
Byl jsem jak v Boleslavi, tak v Nošovicích a musím uznat, že Nošovice jsou v technologiích výroby dál. To co předvádí tamních šest stovek robotů značky Hyundai za symfonický koncert, to v Bolce těch pár od Kuka ani náhodou. V Boleslavi mi to připomínalo trempské vrzání u ohníčku.

R.B.
24. prosince • 13:00

Dobře že jste se byl podívat osobně. Alespoň víte, že zatímco v Nošovicích jde o robotizovanou výrobu, v Boleslavi se auta vyrábí ručně. Buďme proto rádi, že je neprodávají za cenu ostatních ručně vyráběných vozů - Ferrari, RR, Bentley....

Tom
27. prosince • 17:05

No, tak to je ale podstatný rozdíl... kvalita ruční práce ve škodovce a ve Ferrari. Taky je to na těch autech z Boleslavi vidět v jak bídné kvalitě jsou vyrobeny... A je to vidět i na té jejich nespolehlivosti.
Kdyby se vyráběly pomocí šesti stovek robotů jako v Nošovicích, mohly by být možná i levnější, ale hlavně stejně kvalitní a spolehlivé jako Hyundai.

R.B.
4. ledna • 19:29

Bože Tome, vy jste vůl

Karel Čopák
16. prosince • 11:42

Úspěšný byl v cílení na poněkud na duchu chudší část populace.
Pokud i Vás oslovila některá z myšlenek, co píšete ve svých příspěvcích, pak jste jedním oslovených.
Nekoupit si Škodovku protože ji vlastní zahraniční vlastník vážně nevyřešíte koupí jiné značky vlastněné rovněž zahraničním vlastníkem, ale to stejně nedokážete pochopit...

Driver
16. prosince • 13:21

:-D Jste to právě vy, co nic nechápe.
Právě, že na duchu chudší část populace je frustrovaná pravdou p. Vošického (jeho? reklam).
Primárně mi jde o to, že nechci vidět na každém rohu nevzhledné, nudné a k uzoufání fádní škodovky. Mně vadí to jednoduché myšlení velké části naší populace, která je jaksi "zabedněná", kupuje škodovky ze setrvačnosti, lenosti při výběru značky nového auta, z předsudků ke všemu cizímu a navíc si myslí, že koupí auta od této automobilky kupuje auto české značky. Dávno tomu tak není. Značku Škoda vlastní Němci. Proto je úplně jedno, kterou značku auta koupím, protože dnes už jsou všechny zahraniční. A je jedno, jestli si škodovku koupí Čech, Číňan nebo Španěl, protože čistý zisk z každé té škodovky jde vždy do kapsy německého majitele. A je také jedno, jestli se u nás vyrábí auta německá, korejská, japonská nebo francouzská, protože všechny nakonec dávají u nás lidem práci.
Právě, že lidé, co si kupují jiná auta než škodovky jsou duchem bohatší, protože si před koupí nového auta vyzkouší auta všech možných značek, nepodléhají předsudkům, mají většinou lepší vkus, umí ocenit hodnotný nebo stylový design a nebo chtějí za své někdy těžce vydělané peníze co nejvíc muziky, zkrátka, mají "Filipa - selský rozum". A tito lidé se po těchto zkušenostech většinou nakonec rozhodnou pro jinou značku než škodovku. A je jim ukradená jakkoliv cílená reklama.
Osobně jsem si prošel při výběru auta různé značky a po vyzkoušení čtrnácti z nich jsem si nakonec koupil dvě auta zn. Hyundai a jedno zn. Genesis, protože lepších za stejné peníze nebylo. Mimochodem, do té doby jsem neviděl jedinou reklamu na "Hjondé".
Dnes už z vlastní zkušenosti chápu smysl těchto Vošického? reklam a plně s nimi souhlasím.

Martin L.
16. prosince • 19:58

Namísto psaní dlouhých traktátů by stačilo jediné - "na lepší zkrátka nebylo".

Vlčkodav
16. prosince • 20:46

Vole, než napíšeš další takovou blbost, nauč se číst! Právě že asi bylo, když si koupil luxusní Genesis (Hyundai) a další dva Hyundaie.

Martin L.
16. prosince • 20:50

Tenhle si docela určitě nekoupil ani Dacii. Na to vem jed.

Vlčkodav
16. prosince • 21:12

Á pozor, jasnovidec. Ty si jeden z těch choromyslných, kteří si myslí, že ten, kdo si koupí korejské auto je automaticky nemajetný. Ty si ani neuvědomuješ, že si ho někdo pořídí třeba kvůli tomu, že se mu líbí ze všech nejvíc.

Martin L.
16. prosince • 21:29

Jo jo, jsou to krásný kusy. A kvalitní, jen co je pravda. Tak si říkám, proč si i ti Vietnamci z večerky kupují Mercedesy, když soused korejec vyrábí takovou nádheru :-D:-D:-D

Vlčkodav
16. prosince • 21:39

Ano jsou kvalitní a krásný. Ten, kdo nechce být za povrchního pozéra s Mercedesem si pořizuje stejně kvalitní, v lecčems i kvalitnější třeba Hyundai Genesis. ;-)

Soucha Kamil
16. prosince • 22:20

Tak to fakt radši budu za povrchního pozéra než za holou prdel

Vlčkodav
17. prosince • 16:32

No, když dá někdo za Genesis G90 (Hyundai) 2 568 324 Kč, myslíš si, že má holou prdel?

Kazbunda
18. prosince • 0:33

Kdyby jen holou prdel. Ten má hlavně totálně prázdnou makovici. Ale tohle je všechno z říše pohádek. Takovej vůl v republice není, aby dal korejcům za auto byť jen polovinu.

18. prosince • 10:51

Totálně prázdnou makovici máš ty, když vidím co píšeš za kraviny.Genesis je v současnosti světová TOP značka, která vyrábí špičková auta, takže nevidím důvod, proč za její vrcholný produkt nezaplatit tak solidní cenu.Genesis, resp. Hyundai nabízí, oproti jiným, vždy nejlepší poměr kvality a ceny. A kvalita je naprosto špičková. Než zase napíšeš další blbost, doporučuji ti zajít si vyzkoušet nějaký z nových Genesisů G70, G80, G90. Garantuji ti, že o jinou značku aut už přestaneš mít zájem. Ovšem budeš muset zaletět třeba za oceán do USA. Ale není problém si ho nechat přivézt.PS: Podle tvého příspěvku věřím, že jsi typický škodovkář.
U škodovky nic podobného ani nehledej, protože nic tak perfektního nikdy nevyrobila a ani nevyrobí.

Kazbunda
18. prosince • 19:05

Top značka? Vážně? A kde?
A děkuji za radu, ale vážně nic z korejské produkce zkoušet nebudu.
Lidé jako já v něčem takovém prostě nejezdí. Mám svojí hrdost a raději půjdu pěšky.
Mimochodem, nevíte proč 5* hotely v Soulu mají jako hotelové taxíky Mercedesy? Asi korejci nevědí, že nejlepší poměr ceny a kvality nabízí Hyundai. Tak jim zaleťte poradit, ať jsou v obraze alespoň tak, jako Vy :-D:-D:-D

,
19. prosince • 20:08

TOP značka globálně.
Taky mám svojí hrdost a raději půjdu pěšky, než jet autem německé produkce.
Mercedesy mají jen z důvodu, že jsou na ně zahraniční hoteloví klienti zvyklí, jsou to taková základní standardní auta. Genesis je pro ně škoda. ;-):-P

Kazbunda
20. prosince • 16:16

Hyundai TOP značka není v žádném případě, ba právě naopak, je to značka lowendová.
pokud svojí národní hrdost projevujete fanatickým obdivem ke korejským výrobcům aut, tak jste zcela jistě korejec. Ale to také nebudete, protože v Korei nežijete a korejec, stejně jako jakýkoliv další Asiat, má německou automobilovou produkci jako modlu.
Takže těžko říct, jakou národní hrdostí trpíte.

Jarda
20. prosince • 19:32

Ale on tvrdí, že Top značkou je Genesis a to je dost podstatný rozdíl. Genesis je prémiová luxusní značka konkurující třeba Mercedes Benz. Genesis G 90 o kterém je řeč, je konkurentem MB S-Klasse.
Společnost Hyundai sice vlastní značku Genesis, ale zároveň tak i automobilky Hyundai a Kia, které ale nejsou lowendové. To je např. značka Dacia, která na tyto automobilky vůbec nemá.
Německá automobilová produkce dnes nikde není žádnou modlou. Pojem ,,německá kvalita" je dávno mrtvým pojmem. Dnes ji právě ti Korejci válcují a to nejen ve spolehlivosti. Můžeš se klidně stavět na hlavu, ale tak to prostě je a nic s tím nenaděláš.

Kazbunda
20. prosince • 21:05

TOP značkou se nestane nic jenom proto, že si to výrobce přeje. Pokud se to musí podbízet cenou, protože je to jinak neprodejné, nikdy se to top značkou nestane. Proto to konkurentem S-Clase není ani omylem.
Pokud se H/K prodává za ceny obdobné jako Dacia, low-end to je.
No a k pojmu "německá kvalita" - nejste strojař, proto Vám znalosti a poznatky nahrazuje četba reklamních materiálů. Vězte, že člověk technicky zdatný by tu Vaši myšlenku o válcování Německa korejci nevypustil ani po 2 litrech rumu....

Jarda
21. prosince • 14:59

Ha ha, že nejsem strojař? Omyl.
Kecy v kleci. Je vidět, že fanaticky podléháš předsudkům a zaspal jsi dobu.
Dnes naštěstí není veřejným tajemstvím, hlavně pak mezi technicky vzdělanými lidmi, že pojem ,,německá kvalita" už neexistuje. Němci totiž už nějaké desetiletí spí na vavřínech a svět jim ujel.H/K nejsou levné značky, jsou typický mainstream stejně jako VW, Ford, Peugeot nebo Škoda. To, že má Hyundai přechodně výhodné cenové nabídky na některé své modely neznamená, že je to Low-end.
Genesis TOP prémiovou značkou je a je úplně jedno, jestli si někdo myslí, že není. Určuje to výrobek jako takový, jak je kvalitní, luxusní, z čeho a jak je udělaný, co nabízí. Genesis nabízí úplně tu nejvyšší TOP kvalitu podloženou TOP oceněními, testy, zkušenostmi majitelů.
Kdo to popírá a snaží se zpochybňovat vše ať už jihokorejské, japonské, americké, asijské a naopak bezmezně vychvalovat vše německé, evropské, české je u mě zaostalý duševní a inteligenční mrzáček. A o nějakém patriotismu nebo národním cítění to není. Je to o soudnosti. Ta ti očividně chybí.

Zaxon
25. ledna • 12:02

Marně se snažíš,ten ještě věří že země je placatá.B-]

Martin L.
16. prosince • 21:44

Tak ten byl dobrej. Teď smíchy neusnu :-D:-D:-D

Hyundai YES!👍
16. prosince • 21:50

Tomu se může smát jen naprostý idiot.

Vlčkodav
16. prosince • 21:51

Přesně!

Ota
16. prosince • 16:37

Skoda je ceska a jeji akcie docasne drzi VW.. nic neni na veky.

Vlčkodav
16. prosince • 18:06

Není česká.

Petr
13. prosince • 11:00

Zažil jsem Hitlera (přezdívka sedí, neustále řve, musí rozhodovat o všem, neunese protinázor a vše přivede do propasti). Všude to dopadlo naprosto stejně: obrovské výdaje na marketing (pak se pár milionů lehce ztratí), naštvaní zaměstnanci (ti schopní utečou) a poničená dealerská síť. Divím se, že mu ještě někdo dává možnost.

šofér
13. prosince • 14:08

Já si nemyslím, že tam něco řídí, vyjma referentského auta....

Petr Vaněk
13. prosince • 16:05

To se pletete pane. Může řídit po stole kancelářský koník. Nebo lulíka před pisoárem kroužící během močení osmičky a tak...

František
13. prosince • 11:24

Je téměř neuvěřitelné, jak dlouhou trpělivost měla firma Hyundai s tímto pánem. Jsem docela zvědavý , jaké úspěchy přinese svému dalšímu zaměstnavateli.

Lachtan
13. prosince • 11:41

Hyundai se ten pán náramně hodil a dělal přesně to co je ve firemní kultuře Hyundai. Až když jeho praktiky podomního prodejce děravých kastrólů začaly mít vliv na prodeje, tak jej kopli za zadku a najali si nového nohsleda.

Traktorista Joe
13. prosince • 13:30

Vzhledem k tomu, jak jsem v televizi videl projevovat se pani ministryni Tatanu Malou, (to je ta ktera opisovala v zaverecne praci dokonce i se stejnyma pravopisnyma chybama text o kralicich). Tak mam takove podezreni, ze do Agrarniho Fertu musis mit dostatecne rudou knizku a vic, nez velmi spravny tvar hlavy. Pokud se ti to podari spojit a jsi dostatecne aktivni ve prospech vudce. Tak je tva uroven jedno. Protoze o tebe nejde, o loajalnost ano. Kdyby mu tam lide moc premysleli, tak by nemel neomezenou moc. Vosu stejne v automotive zrejme nikde nechteji a povest si uz vic zkazit nemuze...

.
13. prosince • 14:58

Myslím, že rudé knížka je málo, ta pravá kvalifikace je promovaný stbáček.

.
13. prosince • 11:06

Svůj k svému.

JFK
13. prosince • 10:55

Tak v Zetoru se mají na co těšit :DANO, nejlepší traktory z českého Agrofertu!Náš akční model TRIKolora rozvíří český trh s traktory!Je větší a kvalitnější než ostatní!

Traktor
13. prosince • 10:40

Nejprostornější nejvybavenější traktor za nejnižší cenu! Tady budete vládnout Vy! A Váš soused traktorista s John Deere pukne závistí. Na skladové traktory sleva, koberečky a montérky zdrama!

jarda
13. prosince • 10:01

Chudáci jeho podřízený :-(

Bureš official
13. prosince • 12:10

Traktory ma len o víkendu! :-D Pres tyden bude pri páse, pomôže baliť toastový chlieb ;-)

kmet
13. prosince • 9:52

to sedí, zvorá na co šáhne

Joe Doe
13. prosince • 12:57

Pozor, moze to by zaskodnik, vnutorny nepriatel, ktory pekne z vnutra nahloda imperium importovaneho premiera :)

Vóša
13. prosince • 9:56

a jéje...zase nějaký Škodomilský dobytek !

Rokyta ex Acz
13. prosince • 10:37

A dnes je patek 13 :-O ... No jiste Hovnaj je takovy traktor, zkusenosti jsou treba. Zaoravani chlevske mrvy chce take urcitou dovednost :-D A nespoluprace s StB mozna neni to stejne, ale podstata podobna. :-D Takze tady je vsechno v poradku. Preji panu Vladimirovi mnoho uspesnych pracovnich zazitku.:-)

Vóša
13. prosince • 11:55

Doufám, že na vás Babiš pošle tanky...nemyslete si, že to té místní chamradi projde tak snadno jako v roce 1989...na pakáž je potřeba pevná ruka !

Kuk Vykuk
13. prosince • 22:05

Zvoráš na co sáhneš. B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JaSo
14. prosince • 23:59

Jsem si dal do googlu Kvarto, nabídlo mi to název Kvarto + asi 5 možností měst. Vybral jsem tedy Bystřici u Benešova. A ve složce Kontakt je vypsaný management. Bingo, fakt že jooo B-] Hned první je napsaný Vošický. Kromě emailu tam má dokonce i telefon :-D Tak ne, že se ho budete všichni ptát na traktory. Ale budova nic moc, před ní panely, výhled na garáže :-/

Doporučujeme

Články odjinud