Bývalý šéf českého Hyundaie našel práci u Babiše. U Benešova prodává traktory

kmet  |  13. 12. 2019 09:52

to sedí, zvorá na co šáhne

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  13. 12. 2019 09:56

a jéje...zase nějaký Škodomilský dobytek !

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  13. 12. 2019 10:37

A dnes je patek 13 ... No jiste Hovnaj je takovy traktor, zkusenosti jsou treba. Zaoravani chlevske mrvy chce take urcitou dovednost A nespoluprace s StB mozna neni to stejne, ale podstata podobna. Takze tady je vsechno v poradku. Preji panu Vladimirovi mnoho uspesnych pracovnich zazitku.

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  13. 12. 2019 11:55

Doufám, že na vás Babiš pošle tanky...nemyslete si, že to té místní chamradi projde tak snadno jako v roce 1989...na pakáž je potřeba pevná ruka !

Odpovědět  |   | 
kuk  |  13. 12. 2019 22:05

Zvoráš na co sáhneš.

Odpovědět  |   | 
JaSo  |  14. 12. 2019 23:59

Jsem si dal do googlu Kvarto, nabídlo mi to název Kvarto + asi 5 možností měst. Vybral jsem tedy Bystřici u Benešova. A ve složce Kontakt je vypsaný management. Bingo, fakt že jooo Hned první je napsaný Vošický. Kromě emailu tam má dokonce i telefon Tak ne, že se ho budete všichni ptát na traktory. Ale budova nic moc, před ní panely, výhled na garáže

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  13. 12. 2019 12:57

Pozor, moze to by zaskodnik, vnutorny nepriatel, ktory pekne z vnutra nahloda imperium importovaneho premiera :)

Odpovědět  |   | 
jarda  |  13. 12. 2019 10:01

Chudáci jeho podřízený

Odpovědět  |   | 
Bureš official  |  13. 12. 2019 12:10

Traktory ma len o víkendu! Pres tyden bude pri páse, pomôže baliť toastový chlieb

Odpovědět  |   | 
Traktor  |  13. 12. 2019 10:40

Nejprostornější nejvybavenější traktor za nejnižší cenu! Tady budete vládnout Vy! A Váš soused traktorista s John Deere pukne závistí. Na skladové traktory sleva, koberečky a montérky zdrama!

Odpovědět  |   | 
JFK  |  13. 12. 2019 10:55

Tak v Zetoru se mají na co těšit :D

ANO, nejlepší traktory z českého Agrofertu!

Náš akční model TRIKolora rozvíří český trh s traktory!

Je větší a kvalitnější než ostatní!

Odpovědět  |   | 
Petr  |  13. 12. 2019 11:00

Zažil jsem Hitlera (přezdívka sedí, neustále řve, musí rozhodovat o všem, neunese protinázor a vše přivede do propasti). Všude to dopadlo naprosto stejně: obrovské výdaje na marketing (pak se pár milionů lehce ztratí), naštvaní zaměstnanci (ti schopní utečou) a poničená dealerská síť. Divím se, že mu ještě někdo dává možnost.

Odpovědět  |   | 
.  |  13. 12. 2019 11:06

Svůj k svému.

Odpovědět  |   | 
František  |  13. 12. 2019 11:24

Je téměř neuvěřitelné, jak dlouhou trpělivost měla firma Hyundai s tímto pánem. Jsem docela zvědavý , jaké úspěchy přinese svému dalšímu zaměstnavateli.

Odpovědět  |   | 
Lachtan  |  13. 12. 2019 11:41

Hyundai se ten pán náramně hodil a dělal přesně to co je ve firemní kultuře Hyundai. Až když jeho praktiky podomního prodejce děravých kastrólů začaly mít vliv na prodeje, tak jej kopli za zadku a najali si nového nohsleda.

Odpovědět  |   | 
Traktorista Joe  |  13. 12. 2019 13:30

Vzhledem k tomu, jak jsem v televizi videl projevovat se pani ministryni Tatanu Malou, (to je ta ktera opisovala v zaverecne praci dokonce i se stejnyma pravopisnyma chybama text o kralicich). Tak mam takove podezreni, ze do Agrarniho Fertu musis mit dostatecne rudou knizku a vic, nez velmi spravny tvar hlavy. Pokud se ti to podari spojit a jsi dostatecne aktivni ve prospech vudce. Tak je tva uroven jedno. Protoze o tebe nejde, o loajalnost ano. Kdyby mu tam lide moc premysleli, tak by nemel neomezenou moc. Vosu stejne v automotive zrejme nikde nechteji a povest si uz vic zkazit nemuze...

Odpovědět  |   | 
.  |  13. 12. 2019 14:58

Myslím, že rudé knížka je málo, ta pravá kvalifikace je promovaný stbáček.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  13. 12. 2019 14:08

Já si nemyslím, že tam něco řídí, vyjma referentského auta....

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  13. 12. 2019 16:05

To se pletete pane. Může řídit po stole kancelářský koník. Nebo lulíka před pisoárem kroužící během močení osmičky a tak...

Odpovědět  |   | 
Ludecek  |  13. 12. 2019 11:45

Mozna bude nakonev stejne uspesny jako GENIALNI Ferdinsnd Piëch! Nedavno tady o nem vyslo cca 30 oslavnych clanku.

Odpovědět  |   | 
.  |  14. 12. 2019 19:11

Tenhle zmetek nesahá Piechovi ani po podrážky bot. Piech byl
za a) geniální konstruktér a takové pecky jako Porsche 917 nebo Audi Quattro tady zůstanou dlouho po něm.
za b) geniální manažer, který vybudoval největší automobilový koncern světa.
Vošický je inženýrská nula a jako manažer byl pro velké úspěchy vyhozen už ze třetí automobilky a za pár let po něm pes neštěkne.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  16. 12. 2019 10:01

Kecy, kecy, kecy. Vošický byl jako manažer velmi úspěšný. A hlavně se nebál pravdivě poukázat na skutečný a pošramocený stav trhu s auty v ČR, na lidmi nesmyslně přeceňovanou malou a ve světě neznámou značku (onoho malého souseda z Boleslavi) nebo na zastaralé myšlení zákazníků (předsudky a z nich plynoucí upřednostňování "tradiční" ""české"" značky). Fandil jsem mu a fandím dodnes, protože mi přesně takové věci, o kterých píšu, dodnes vadí (veřejností nesmyslné protěžování škodovky, potažmo VW).

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  16. 12. 2019 10:35

Ty uvozovky jste si mohl odpustit, fakta mluví o něčem jiném. Jsou to jenom Vaše předsudky a objektivně neměřitelné sympatie, či nesympatie k něčemu. Kdo to vezme doslova, dostane se k fanatismu a nečestným podpásovkám (žeby následek nějakého školení v uvozovkách ?). Vždyť jde jenom o auta, práci, zábavu, ne o život.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  16. 12. 2019 11:23

Školením jste zřejmě prošel jen vy. Uvozovky jsou zde namístě, protože auta s označením Škoda vyrábí a výrobu a samotnou značku vlastní zahraniční vlastník a výrobce. Předsudky trpíte zřejmě jen vy.

Odpovědět  |   | 
Karel Čopák  |  16. 12. 2019 11:42

Úspěšný byl v cílení na poněkud na duchu chudší část populace.
Pokud i Vás oslovila některá z myšlenek, co píšete ve svých příspěvcích, pak jste jedním oslovených.
Nekoupit si Škodovku protože ji vlastní zahraniční vlastník vážně nevyřešíte koupí jiné značky vlastněné rovněž zahraničním vlastníkem, ale to stejně nedokážete pochopit...

Odpovědět  |   | 
Driver  |  16. 12. 2019 13:21

Jste to právě vy, co nic nechápe.
Právě, že na duchu chudší část populace je frustrovaná pravdou p. Vošického (jeho? reklam).
Primárně mi jde o to, že nechci vidět na každém rohu nevzhledné, nudné a k uzoufání fádní škodovky. Mně vadí to jednoduché myšlení velké části naší populace, která je jaksi "zabedněná", kupuje škodovky ze setrvačnosti, lenosti při výběru značky nového auta, z předsudků ke všemu cizímu a navíc si myslí, že koupí auta od této automobilky kupuje auto české značky. Dávno tomu tak není. Značku Škoda vlastní Němci. Proto je úplně jedno, kterou značku auta koupím, protože dnes už jsou všechny zahraniční. A je jedno, jestli si škodovku koupí Čech, Číňan nebo Španěl, protože čistý zisk z každé té škodovky jde vždy do kapsy německého majitele. A je také jedno, jestli se u nás vyrábí auta německá, korejská, japonská nebo francouzská, protože všechny nakonec dávají u nás lidem práci.
Právě, že lidé, co si kupují jiná auta než škodovky jsou duchem bohatší, protože si před koupí nového auta vyzkouší auta všech možných značek, nepodléhají předsudkům, mají většinou lepší vkus, umí ocenit hodnotný nebo stylový design a nebo chtějí za své někdy těžce vydělané peníze co nejvíc muziky, zkrátka, mají "Filipa - selský rozum". A tito lidé se po těchto zkušenostech většinou nakonec rozhodnou pro jinou značku než škodovku. A je jim ukradená jakkoliv cílená reklama.
Osobně jsem si prošel při výběru auta různé značky a po vyzkoušení čtrnácti z nich jsem si nakonec koupil dvě auta zn. Hyundai a jedno zn. Genesis, protože lepších za stejné peníze nebylo. Mimochodem, do té doby jsem neviděl jedinou reklamu na "Hjondé".
Dnes už z vlastní zkušenosti chápu smysl těchto Vošického? reklam a plně s nimi souhlasím.

Odpovědět  |   | 
Ota  |  16. 12. 2019 16:37

Skoda je ceska a jeji akcie docasne drzi VW.. nic neni na veky.

Odpovědět  |   | 
Vlčkodav  |  16. 12. 2019 18:06

Není česká.

Odpovědět  |   | 
Martin L.  |  16. 12. 2019 19:58

Namísto psaní dlouhých traktátů by stačilo jediné - "na lepší zkrátka nebylo".

Odpovědět  |   | 
Vlčkodav  |  16. 12. 2019 20:46

Vole, než napíšeš další takovou blbost, nauč se číst! Právě že asi bylo, když si koupil luxusní Genesis (Hyundai) a další dva Hyundaie.

Odpovědět  |   | 
Martin L.  |  16. 12. 2019 20:50

Tenhle si docela určitě nekoupil ani Dacii. Na to vem jed.

Odpovědět  |   | 
Vlčkodav  |  16. 12. 2019 21:12

Á pozor, jasnovidec. Ty si jeden z těch choromyslných, kteří si myslí, že ten, kdo si koupí korejské auto je automaticky nemajetný. Ty si ani neuvědomuješ, že si ho někdo pořídí třeba kvůli tomu, že se mu líbí ze všech nejvíc.

Odpovědět  |   | 
Martin L.  |  16. 12. 2019 21:29

Jo jo, jsou to krásný kusy. A kvalitní, jen co je pravda. Tak si říkám, proč si i ti Vietnamci z večerky kupují Mercedesy, když soused korejec vyrábí takovou nádheru

Odpovědět  |   | 
Vlčkodav  |  16. 12. 2019 21:39

Ano jsou kvalitní a krásný. Ten, kdo nechce být za povrchního pozéra s Mercedesem si pořizuje stejně kvalitní, v lecčems i kvalitnější třeba Hyundai Genesis.

Odpovědět  |   | 
Martin L.  |  16. 12. 2019 21:44

Tak ten byl dobrej. Teď smíchy neusnu

Odpovědět  |   | 
Hyundai YES!👍  |  16. 12. 2019 21:50

Tomu se může smát jen naprostý idiot.

Odpovědět  |   | 
Vlčkodav  |  16. 12. 2019 21:51

Přesně!

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
Soucha Kamil  |  16. 12. 2019 22:20

Tak to fakt radši budu za povrchního pozéra než za holou prdel

Odpovědět  |   | 
Vlčkodav  |  17. 12. 2019 16:32

No, když dá někdo za Genesis G90 (Hyundai) 2 568 324 Kč, myslíš si, že má holou prdel?

Odpovědět  |   | 
Kazbunda  |  18. 12. 2019 00:33

Kdyby jen holou prdel. Ten má hlavně totálně prázdnou makovici. Ale tohle je všechno z říše pohádek. Takovej vůl v republice není, aby dal korejcům za auto byť jen polovinu.

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
 |  18. 12. 2019 10:51

Totálně prázdnou makovici máš ty, když vidím co píšeš za kraviny.

Genesis je v současnosti světová TOP značka, která vyrábí špičková auta, takže nevidím důvod, proč za její vrcholný produkt nezaplatit tak solidní cenu.

Genesis, resp. Hyundai nabízí, oproti jiným, vždy nejlepší poměr kvality a ceny. A kvalita je naprosto špičková.

Než zase napíšeš další blbost, doporučuji ti zajít si vyzkoušet nějaký z nových Genesisů G70, G80, G90. Garantuji ti, že o jinou značku aut už přestaneš mít zájem. Ovšem budeš muset zaletět třeba za oceán do USA. Ale není problém si ho nechat přivézt.

PS: Podle tvého příspěvku věřím, že jsi typický škodovkář.
U škodovky nic podobného ani nehledej, protože nic tak perfektního nikdy nevyrobila a ani nevyrobí.

Odpovědět  |   | 
Kazbunda  |  18. 12. 2019 19:05

Top značka? Vážně? A kde?
A děkuji za radu, ale vážně nic z korejské produkce zkoušet nebudu.
Lidé jako já v něčem takovém prostě nejezdí. Mám svojí hrdost a raději půjdu pěšky.
Mimochodem, nevíte proč 5* hotely v Soulu mají jako hotelové taxíky Mercedesy? Asi korejci nevědí, že nejlepší poměr ceny a kvality nabízí Hyundai. Tak jim zaleťte poradit, ať jsou v obraze alespoň tak, jako Vy

Odpovědět  |   | 
,  |  19. 12. 2019 20:08

TOP značka globálně.
Taky mám svojí hrdost a raději půjdu pěšky, než jet autem německé produkce.
Mercedesy mají jen z důvodu, že jsou na ně zahraniční hoteloví klienti zvyklí, jsou to taková základní standardní auta. Genesis je pro ně škoda.

Odpovědět  |   | 
Kazbunda  |  20. 12. 2019 16:16

Hyundai TOP značka není v žádném případě, ba právě naopak, je to značka lowendová.
pokud svojí národní hrdost projevujete fanatickým obdivem ke korejským výrobcům aut, tak jste zcela jistě korejec. Ale to také nebudete, protože v Korei nežijete a korejec, stejně jako jakýkoliv další Asiat, má německou automobilovou produkci jako modlu.
Takže těžko říct, jakou národní hrdostí trpíte.

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  20. 12. 2019 19:32

Ale on tvrdí, že Top značkou je Genesis a to je dost podstatný rozdíl. Genesis je prémiová luxusní značka konkurující třeba Mercedes Benz. Genesis G 90 o kterém je řeč, je konkurentem MB S-Klasse.
Společnost Hyundai sice vlastní značku Genesis, ale zároveň tak i automobilky Hyundai a Kia, které ale nejsou lowendové. To je např. značka Dacia, která na tyto automobilky vůbec nemá.
Německá automobilová produkce dnes nikde není žádnou modlou. Pojem ,,německá kvalita" je dávno mrtvým pojmem. Dnes ji právě ti Korejci válcují a to nejen ve spolehlivosti. Můžeš se klidně stavět na hlavu, ale tak to prostě je a nic s tím nenaděláš.

Odpovědět  |   | 
Kazbunda  |  20. 12. 2019 21:05

TOP značkou se nestane nic jenom proto, že si to výrobce přeje. Pokud se to musí podbízet cenou, protože je to jinak neprodejné, nikdy se to top značkou nestane. Proto to konkurentem S-Clase není ani omylem.
Pokud se H/K prodává za ceny obdobné jako Dacia, low-end to je.
No a k pojmu "německá kvalita" - nejste strojař, proto Vám znalosti a poznatky nahrazuje četba reklamních materiálů. Vězte, že člověk technicky zdatný by tu Vaši myšlenku o válcování Německa korejci nevypustil ani po 2 litrech rumu....

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  21. 12. 2019 14:59

Ha ha, že nejsem strojař? Omyl.
Kecy v kleci. Je vidět, že fanaticky podléháš předsudkům a zaspal jsi dobu.
Dnes naštěstí není veřejným tajemstvím, hlavně pak mezi technicky vzdělanými lidmi, že pojem ,,německá kvalita" už neexistuje. Němci totiž už nějaké desetiletí spí na vavřínech a svět jim ujel.

H/K nejsou levné značky, jsou typický mainstream stejně jako VW, Ford, Peugeot nebo Škoda. To, že má Hyundai přechodně výhodné cenové nabídky na některé své modely neznamená, že je to Low-end.
Genesis TOP prémiovou značkou je a je úplně jedno, jestli si někdo myslí, že není. Určuje to výrobek jako takový, jak je kvalitní, luxusní, z čeho a jak je udělaný, co nabízí. Genesis nabízí úplně tu nejvyšší TOP kvalitu podloženou TOP oceněními, testy, zkušenostmi majitelů.
Kdo to popírá a snaží se zpochybňovat vše ať už jihokorejské, japonské, americké, asijské a naopak bezmezně vychvalovat vše německé, evropské, české je u mě zaostalý duševní a inteligenční mrzáček. A o nějakém patriotismu nebo národním cítění to není. Je to o soudnosti. Ta ti očividně chybí.

Odpovědět  |   | 
Zaxon  |  25. 01. 2020 12:02

Marně se snažíš,ten ještě věří že země je placatá.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  16. 12. 2019 13:11

A odkdypak a proč se to určuje podle původu vlastníka ? To jako Vošický byl Korejec ? Jestlipak víte, že spoluvlastníkem VW je jakýsi Katar ? To si zkuste v klidu zodpovědět v rámci miniškolení.

Odpovědět  |   | 
Marek  |  23. 12. 2019 10:23

Jardo, ty o technice moc nevíš, viď? Kolik strojů a zařízení jsi kdy v životě viděl zevnitř a servisoval? Plácáš tady hlouposti o lidech technicky vzdělaných a snažíš se tím zakrýt, že o tématu nic nevíš. Technicky vzdělaný jsem já a můžu ti říct, že Německu se v technice vyrovná ještě tak Švédsko, Švýcarsko a Japonsko. Směrem na jih jde úroveň silně dolů, z Asie jen to Japonsko. Zbytek je bída. I když asiat použije propadlý evropský patent a zkopírujte kde co, ve výsledku je na konstrukci vždycky znát ta jejich absence technického myšlení. Dám ti radu, vyjadřuj se jen k problematice, které rozumíš.

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  23. 12. 2019 19:19

O tvé rady nestojím, protože je vidět, že jsi dalším z těch, co jen papouškují nesmysly hospodských štamgastů trpící hlubokými předsudky a vydávají je za dogmata. Hochu věz, že mám nejvyšší vzdělání ve strojírenství a elektrotechnice se zaměřením na automotive. Tak mě tady nepoučuj.
Abys byl trošku v obraze, doporučím ti zajet se podívat do Mladé Boleslavi na německou výrobu a potom do Nošovic na korejskou, aby ses přesvědčil, kdo je dnes v technologiích dál. Korejci (Hyundai) má vyšší stupeň robotizace a automatizace, mimochodem vlastní výroby.
Za další, Němci (VW) jsou tak "daleko", že jen neustále dotahují Korejce (Hyundai) třeba v technologiích alternativních pohonů - vodíkové palivové články, EV s nejvyšší účinností, atd., a o spolehlivosti současných aut ani nemluvě.
Ještě jeden příklad, kdo myslíš, že je dnes dál třeba ve světě spotřební elektroniky (TV, mobilních telefonů), Němci to rozhodně nejsou. Jsou to právě Korejci (Samsung, LG). A tak bychom mohli pokračovat dál a dál. Protože jsou svátky klidu a míru, nehodlám trávit čas u diskuzí o nesmyslech.

Odpovědět  |   | 
Kamil Drugda  |  23. 12. 2019 20:23

To bychom rádi věděli co je to za vzdělání. Zejména by to ale chtělo přehled.
Kupříkladu o požadovaných technických standardech zařízení pro Mladou Boleslav a Nošovice. Už to samotné vypovídá dostatečně o finálním výrobku. VW je prostě úplně jinde než Hyundai. Ne že by se nešetřilo, ale korejci tu kvalitu holí doslova na dřeň. Možná by pomohlo přesunout finance ze sektoru vymývání mozků reklamou do sektoru konstrukce a kvalita výroby.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  24. 12. 2019 07:46

"VW je prostě úplně jinde než Hyundai"...ano, VW je v prd*li. Právě že je to přesně naopak, protože je to VW, kdo tu kvalitu holí doslova na dřeň. Je to vidět hlavně na spolehlivosti jeho aut, která se ani náznakem nerovná té korejské.
Byl jsem jak v Boleslavi, tak v Nošovicích a musím uznat, že Nošovice jsou v technologiích výroby dál. To co předvádí tamních šest stovek robotů značky Hyundai za symfonický koncert, to v Bolce těch pár od Kuka ani náhodou. V Boleslavi mi to připomínalo trempské vrzání u ohníčku.

Odpovědět  |   | 
R.B.  |  24. 12. 2019 13:00

Dobře že jste se byl podívat osobně. Alespoň víte, že zatímco v Nošovicích jde o robotizovanou výrobu, v Boleslavi se auta vyrábí ručně. Buďme proto rádi, že je neprodávají za cenu ostatních ručně vyráběných vozů - Ferrari, RR, Bentley....

Odpovědět  |   | 
Tom  |  27. 12. 2019 17:05

No, tak to je ale podstatný rozdíl... kvalita ruční práce ve škodovce a ve Ferrari. Taky je to na těch autech z Boleslavi vidět v jak bídné kvalitě jsou vyrobeny... A je to vidět i na té jejich nespolehlivosti.
Kdyby se vyráběly pomocí šesti stovek robotů jako v Nošovicích, mohly by být možná i levnější, ale hlavně stejně kvalitní a spolehlivé jako Hyundai.

Odpovědět  |   | 
R.B.  |  04. 01. 2020 19:29

Bože Tome, vy jste vůl

Odpovědět  |   | 
Lukasz  |  13. 12. 2019 11:47

kkt jde ke kktovi

Odpovědět  |   | 
Lord Jim  |  13. 12. 2019 12:45

Presne :))) stejna krevni skupina

Odpovědět  |   | 
Moik  |  13. 12. 2019 12:58

Mně to připomíná Vizír. Kdysi v začátcích volného trhu reklama na prací prášek. Co udělal Vošický dobře nebo špatně nedokážu posoudit. Jaký je šéf nevím. Co vím, je, že se za něj z Hyundai stala respektovaná značka, zvýšil prodeje. Když jsem se byl min týden projet s Tucsonem, byl jsem velmi nemile překvapený, že je to auto docela pozadu od konkurence..myslím teď interierem, nevím proč, byl jsem přesvědčený, že je na úrovni Forda/ Škoda a možná i VW.. To považuju za Vošického výhru.
Každopádně jeden z nejvvětších despotů byl Steve Jobs. Ono to totiž s váma po dobrým nejde. Začnete si po čase dělat co chcete a výkon padá.

Odpovědět  |   | 
.  |  13. 12. 2019 14:57

Respektovaná? Naopak, Vošický ji totálně zesměšnil.

Odpovědět  |   | 
Libor  |  17. 12. 2019 16:54

Zesměšnil? Jen u idiotů.

Odpovědět  |   | 
R  |  13. 12. 2019 15:53

Vošický neni rozhodne ten, který muže za to, ze Hyundai vyrábí lepší auta než dříve

Odpovědět  |   | 
Kundomil  |  13. 12. 2019 16:18

Ty magore, ty děláš jak kdyby Vošický ty auta navrhoval i osobně vyráběl.

Odpovědět  |   | 
Andy  |  13. 12. 2019 13:11

Čau lidi, nevím čo to tu běží za kampáň, to je účelovka, sorry jako. To jsou kecy, že pro vás Vladimír prichystál dotované akčné traktory, ihněd k odberu v STB Chvojkovice Brod.

Odpovědět  |   | 
moje jmeno  |  13. 12. 2019 13:37

A závistivý SOUSED bude tentokrát kdo?

Odpovědět  |   | 
Traktor  |  13. 12. 2019 14:20

John Deere. Je dražší, lepší, odporně zelený a lépe se prodává. Proto neváhejte a kupujte Náš traktor The Best of Czech. Garantujeme, že vždy dostanete lepší traktor za srovnatelné peníze.

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  13. 12. 2019 22:26

Zapomnel jsi to hlavni. Je lepsi jak skodovka

Odpovědět  |   | 
.  |  14. 12. 2019 06:57

Ano je. Ono je totiž všechno lepší než škodovka.

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  14. 12. 2019 20:48

Presne tak. Ten traktor ma vetsi kufr a luxusni sesli pro spolujezdce

Odpovědět  |   | 
Vasek  |  13. 12. 2019 14:30

Už se těším na tu reklamní kampaň.

Odpovědět  |   | 

chudák fiat, forda už položil.

Odpovědět  |   | 
Kundomil  |  13. 12. 2019 16:17

Tenhle kokot se k Babišovi hodí.

Odpovědět  |   | 

a co stím má Babiš?

Odpovědět  |   | 
Kundomil  |  13. 12. 2019 19:09

Ty seš fakt kokot Petře. Měl bys taky dělat pro Babiše.

Odpovědět  |   | 
..  |  13. 12. 2019 19:19

Nic. Jen mu Kvarto přes Agrofert patří.
Máš další chytré otázky ?

Odpovědět  |   | 

pánové uklidnite se, pracovní smlouvu nepodepisoval Babiš a on ani neví kdo to je Vošický.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  14. 12. 2019 08:28

A kolik minut už tohle víte ? Jo a ještě něco, má to nějaký vliv na funkci, někoho, něčeho, vaší denní, večerní, noční ? No každopádně jsem na Vošického činnost zvědav, čím pobaví tentokrát a jakou bude mít výdrž. Až pojedu někam k Benešovu, budu na pozoru.

Odpovědět  |   | 
jean  |  13. 12. 2019 21:03

New Holland, Lemken sú špičkové prémiové značky, navyše táto technika sa zväčša kupuje podľa toho, jak sa podarí vybaviť dotácia. Tam nemá nový pan řidící čo posrať

Odpovědět  |   | 

asi nemá, podnikový auta agrotec mají hyundai/kia, on to může posrat v tom, že si koupí škodovku a lidi by ho vyhodili i když agrotec škodovky prosdává a za doby Vošického přestali prodávat právě ten hyundai a zůstali u KIA. Měli by spočítat unik a vyhodit ho.

Odpovědět  |   | 
Rada  |  14. 12. 2019 09:52

Děkuji za naprosto originální a zároveň i docela vtipný článek. Vaše invence se mi líbí, takhle jsem se při víkendu už dlouho nepobavil.

Odpovědět  |   | 
J. Vosátka  |  16. 12. 2019 10:26

Ať se nám to líbí nebo ne, Vošického působení u Hyundaie bylo úspěšné.
Urazil sice drtivou většinu národa, jenže to je právě ta část, která by si Hyundai stejně nikdy nekoupila.
Naopak, u lidí. kteří nemají žádnou národní hrdost a sebeúctu zabodoval.A nejen to, podařilo se mu z nich vytvořit až fanatickou skupinu nohsledů.
Kdo by snad nevěděl, jak takovýto jev vypadá, stačí zavítat na FB profil Hyundaie a pročíst si diskuzi. Takové nadšení a odhodlání demonstrované zde majiteli tuctové značky nečiší ani z fanoušků Ferrari.

Odpovědět  |   | 
Traktorista Joe  |  16. 12. 2019 15:05

netrolujte tak enormni pikacoviny

Odpovědět  |   | 
Hyundai YES!👍  |  16. 12. 2019 21:47

Proto je hodnota značky Hyundai daleko před Ferrari... v TOP 100 Interbrand.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  03. 01. 2020 17:44

Tak to ať se připraví výrobce na zhoršení jeho jména div né nechuť lidí kupovat jeho vyrobky protože jestli udělá reklamu jako Hyundai,který by měl mnohonásobně vetší prodeje nebýt tohohle OSLA. Spoustu lidí odradil.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Opel Astra 1.2 Turbo (96 kW) Elegance: Tříválec na dlouhé cesty

Opel Astra 1.2 Turbo

Faceliftovaná Astra generace K dostala pod kapotu výhradně tříválcové motory, všechny pocházejí od General Motors, nikoli z dílen PSA. Vyzkoušeli jsme silnější verzi základní dvanáctistovky, která v mnoha ohledech velmi mile překvapila.

15.  2.  2020 | Petr Schnagl | 31 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz V300d: Šestiválec vám už chybět nebude

Mercedes-Benz V300d

Skoro 240 koní v dodávce. Kdo to potřebuje? Když se nad tím zamyslíte, tak možná právě vy...

13.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 18 příspěvků
TEST Toyota GR Supra: Nekonečné čekaní se vyplatilo. Tohle je extraliga!

Toyota GR Supra

Nová Toyota Supra je technicky příbuzná s BMW Z4. Je to až takový problém, jak se některým zdá?

11.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

23.  1.  2020 | | 25 N/A
Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako BMW X6. Uvnitř čeká nový křišťál

Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako…

Koncept nového modelu Škody výhradně pro indický trh se ukáže už zanedlouho. Ještě předtím ale značka láká na jeho nejzajímavější prvky.

23.  1.  2020 | | 24 N/A
Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavia LB. Výbavu má vážně bohatou

Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavi…

Škoda již spustila konfigurátor pro novou Octavii s karoserií liftback. Detailněji jsme se podívali na zatím nejlevnější specifikaci.

1.  2.  2020 | | 169 N/A
Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly. Plážová stylovka nevyjde draho

Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly…

Snad ale nikdo nenatočí remake filmu Velký útěk s tímhle...

29.  1.  2020 | | 18 N/A
Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Česku. Spustila šílenství, víme o ní vše

Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Čes…

Škoda Fabia třetí generace není po více než pěti letech na trhu autem, za kterým byste se otočili. Jedna taková však přece jen existuje. A máme k ní opravdu blízko!

7.  2.  2020 | | 25 N/A