Nikomu korejce nehaním, ale je tam prostě vidět, jak je to dělaný na lowcost. Design je přehnaně nafintěný a naumělkovaný, ceny jsou typicky šikmooké (cena od...když si pak vezmete lepší výbavu, jste na ceně němce). Není to žádná prémiová značka, ale podlejzák.Co se týče servisů, tak je to opravdu hrůza. VW group má neskutečně silné servisní zázemí, které po čase strašně oceníte. Včetně skvělých cen ND. A spolehlivost je pověstná. U korejských shitek je to tragédie. A 7mi nebo 5ti letá záruka je jen způsob, jak zákazníka pořád nutit jezdit do autorizovaného servisu, který za těch 5 let vyjde dráž jak celé nové auto.Radši pojedu 100x na golf s golfem než s lakovaným prdem Ceed/I30
já letos od VW utekl a to jsem na nich ortodoxně jezdil 15 let, octavie, golfy, 2 passaty.... kvalita šla dolů - podívej se na web VWclub, u passatů 2,0 TDI ve 100 000 km závady, že to rozum nebral - olej. chladič, elektron. brzda, palivové čerpadlo, vstřik - pak na ně udělali svolávačku, přední náprava... servis šílenost - což je asi servisem a ne VW (jeden z největších v Praze), zdražili práci ze 700 na 1200,-. jednu závadu opravovali 3x a stejně neopravili...
Huyndai 20 31tis najeto prasklý náboj kola na garančce oprava zavařením a při roztrhnutí naboje mi řekly kdo to spravoval a záruku neuznaly. Jo vydrželo to 3měsíce. Auto je teď v AAA a nějakému spořílkovy co nakupuje vše od větnamců se bude hodit. Ty mají vše top, kvalitní a české výroby když to šijou v čechách ne?
a ještě další hvězdné rozhovory::-Dhttp://hnonline.sk/2-16187610-k00000_d-d6... http://www.periskop.cz/cz/clanky/jde-nam-predevs... ...
Hyundai je pro mě po VW další ukázkou profesionálního marketingu a PR, na který stále ještě nejsme zvyklí a asi nikdy nebudeme..inovativní, agresivní, nevybíravý.Přejmenování značky je snaha o oprostění se od minulosti. Hyundai změnil designy svých aut, u benzínových 1.6 začal psát 99kW u dieselových 4,5l/100km a přejmenoval se na Hjondé. Nová identita. Jenže nakonec se toho zase tak moc nezměnilo, jak tu zaznělo 100x. Design auto nedělá. Dobrý postřeh firmy na rovnání důlků v kastli. U Audi 2x dražší, jak u Hyundai. Ale čistě jen kvůli časové náročnosti vyrovnání důlků po kroupách :-)
Tenhle blbeček plácá ty samé hlouposti, jako když pracoval pro Forda, viz. odkaz:http://news.autoroad.cz/zajimavosti/7902-vladimir... ...
Hyundai rovná se levné?To si může myslet jen ten, kdo H nemá.- velmi drahé náhradní díly- velmi drahé ceny (povinných) garančních prohlídek- mizerné zásobení servisů nd, když je nějaký nd třeba, musí se objednat z centra a čeká se a čeká se ...- mizerné služby servisu podle hesla v první řadě je třeba ze zákazníka udělat vola a až teprve pak, když se nedá, mu milostivě vyhovíme, přitom ho ale lehce podojíme- při uplatnění záruční opravy se najde 100+1 důvod, proč zákazníkovi záruku neuznatatd., atd. Dál už mě to nebaví vzpomínat si co je ještě dál špatně. Bohužel jsem také naletěl na nízkou cenu pro max výbavě ve srovnání s konkurencí. Holt srovnávací tabulky nejsou všechno. H se musí zažít a pak už nikdy více.
Pravda pravda
To si pleteš možná tak se škodováckým servisem :-))
Nikoliv. Měl jsem před H za posledních 30 let 5 škodovek a takové odrbávání jsem nikdy v žádném značkovém servise nezažil. Vždy (pomíjím dobu před nástupem VW, kdy to bylo jiné, ale všude cca stejně blbé) se mi snažili vyjít vstříc.Bohužel tuto zkušenost s H člověk získá až po koupi vlastního auta a jeho provozováním. Z diskuzí určitě ne. V těch je nějaká úzká skupina nadšenců, kteří vše ostatní svými růžovými brýlemi převálcují. Bohužel, realita dneška.
Než začne Vláďa blábolit o tom, že Hundé už není shit, tak by si měl sednout do ítřicítky, naložit jí na maximum povolené hmotnosti, rozjet na 130 a dát si vyhýbací manévr. Děsivej zážitek. Auto není jenom o tom, že vypadá jak designérův šílený sen nadívaný imitací hliníku ale hlavně o tom jak jezdí! Plus si teda nedokážu představit vocasa, který přijede v tomhle rákosnickým zázraku na golf…
Už si to zklusil s novou i30? Kam se s** Ochcávka, lepší než Fokál!
Zatimco stejny vyhybaci manevr s nalozenou oktavii je v podstate super:-D Kdo jezdi na golf Hyundaiem je "vocas", co je teda ten, kdo na golf dojede jeste necim horsim (ceska dacie z Bolky, opel, renault...)? Navic v takovem Genesisu bych se na golfu nestydel, ale nevim, treba chodis do nejakeho klubu golfovych socek a cim mensi a uchrochtanejsi motor, tim vetsi jsi frajer:-D
Nevím přesně jaký máš problém ale v mém příspěvku o škodárně, opelu a renaultu nepadlo ani slovo...
Koukám, že se tu sešli všichni majitelé Jundé nebo Hjundaje v Čechách, možná pár opozdilců ještě dorazí z prvomájového průvodu. Nebo že by nějaká PR diskuzní enkláva? Chápu, že když si za poslední našetřený peníz koupím něco takového, tak na to nebudu kydat hnůj, ale proboha co tu adorujete??? Design se sice zlepšil, ale stále jsou tam mnohé teatrální prvky pro asii typické a mluvit o sportovnosti? Prosím pěkně zapůjčte si na den 911 nebo M3 a slovo sportovní budete s rozvahou používat snad jen u televizních přenosů. Mě tedy nejvíce ze všeho irituje ten název :)
911 je teda fakt sportovní :-D
Hozená rukavice.Vím že jsme malá země s nízkým finančním potenciálem zákazníků. Ale fascinuje mě, jak většina automobilek totálně sere na své drobné zákazníky. Veškerou prac.náplní managerů je všude naflákat billboardy, nacpat reklamu do televize, obeslat pár firemních zákazníků, pozvat na golf a jen vypisovat tabulky prodejů. Každá automobilová značka má nějaké české fankluby, menší či větší, ale snad nikde jsem nezaregistroval, že by se tam objevil někdo z vedení automobilky. Třeba jeden rozhovor za rok, cokoliv. NIC. Rozhodně bych jako fanda (libovolné značky) uvítal, aby se aspoň na největším fanklubu dané značky objevil nějaký zajímavý článek, od ředitele, od šéfdesignéra, šéfa kvality, atd. S možností krátké hodinové internetové diskuze atd. Vedení automobilek vůbec nezajímá zpětná vazba zákazníků, jen prodeje. To se pak nesmí divit, že dlouhodobě přetrvávají kecy typu ital rezaví, korejec je hnusná sračka atd.Na fanklubech jsou většinou majitelé starších modelů, ale i ti si časem pořídí něco novějšího a hlavně většinou bývají věrní značce (většinou, ne vždy). Kolik by automobilku stálo peněz, kdyby jednou za rok přitáhla třeba pět modelů (plus nějaké i starší koncepty)na největší sraz fanklubu a nechala tím lidi projet. Pár tisíc korun, u automobilky mající stomiliardový zisk.
Přesně. Jenže ve sklutečnosti automobilky nevyrábí auta pro zákazníka, ale pro prachy. Zákazník dnes nikoho nezajímá. Stačí když zaplatí.
Zcela a naprosto souhlasím. Asi je pro automobilku lepší (pod)platit pár redaktorů, aby je v testu vyzdvihli. Pravda je, že současné nadnárodní korporace na bežné lidi serou, jen z nich dojej prachy. Ale furt lepší než státní aparát 3-[
Kdo trochu pamatuje ví, že stejné ambice měli i japonci. Časem zjistili že dilema je kvalita nebo cena. Vybrali kvalitu a všichni v Evropě skončili jako okrajový značky.
To je správný postřeh. Dnes všichni v Evropě jedou jen na kvantitu. Mlátit všeho co nejvíc a co nejvíc toho prodat. Jakkoliv, nekvalita, podvody, podpásovky, faleš, vše dovoleno :-/
Kura tak výstižně napsaný. Ve všem to tak je a všechny praktiky jsou tolerovaný... :-/
podle mě jsou Hyundaie a celkově korejský design ukrutně ošklivé stále. Stejně tak nenabízí žádné plus. Jde jen o skládačku již známých technologických celků. Žádný vývoj, žádné finesy, nic. To snad raději tu Škodovku, která aspoň občas překvapí nějakou technickou invencí.
:-D
Jasně, občas překvapí, naposledy rozvodovými řetězy umotorů TSI, dost mě překvapují i 4* v hodnocení NCAP, ale kdo jednou škůdku tak pořád škůdku.Zkus si projet i30 a pka Oktávku, ale z té i30 se ti vylejzat už nebude chtít, Fokus+gols v jednom!
Hyundai, Kia, působí to tak o 2 dvě kvalitativní třídy níž než německá auta. Ta cena tomu odpovídá. Za málo peněz, málo kvality
A můžu se zeptat s jakou technickou invencí kdy přišla škodovka????
Treba u Roomíka to byli nataceci svetla, AFS ... do te doby to melo jen par tech nejdrazsich aut. - tenhle system funguje suprove, ani vam neprijde ze tam je... ale jakmile sednete do jineho auta, zacne vam chybet.Sup a ty jeho paty dvere...do stary ochcavky naroubovali 4x4 a ostatni automobilky to nedohnali ani do ted.U Hundaje mi prijde ze vzali popis vybavy evropskeho vozu a podle toho pak udelali svoje reseni aniz by v realu videli jako to maji EU vozy ... sice meli u i30 multilink, ale vesmes byl k nicemu .. auto bylo jizdne strasne (v zatackach, pri jizde na hrane). Je pravda ze s novou se jim to podarilo doladit.... u spousty veci mi prijde ze nemaji domyslene, resp. tak vyresene jako ostatni ... zas podle me jen polozka kterou se muzou chlubit v ceniku, ale prinos jejich reseni je diskutabilni.
Ona Škodovka vlastní firmu Valeo nebo kdo to pro ně ty světla vyrábí ?Octávka 4x4 nikdy neměla, měla jen Haldex, který vyvinula švédská firma a od které to většina firem jen přebírá, takže to taky není nic z vývoje Škodovky. Navíc auta s pohonem 4x4 v této třídě jezdila ještě v době kdy Škodovka dělala 120ky a Favority (např. Corolla 4x4, Escort 4x4 atd.)Snad jedině ty páté dveře u Superbu.
s ohledem na AFS mluv spis o firme Hella. A jen tak mimochodem, co ktera firma vyrobi si urcije Skodovka ... takze bez skodovky by Hella to AFS pro Roomika neudelala... Pak tu mame jeste Cornery - taky dobra vec na parkovisti (a to se opravdu delalo komplet ve skodovce) Add 4x4 ... kazdej tomu rika jinak (a vzdy se najde nejakej chytrolin), pravda je takova ze Ochcavka ma kardan dozadu a umi prohrabnout i zadni kola... tudis si tomu rikej jak chces, u me to je 4x4 ... a je snad nyni Corola 4x4 k dostani? A escort 4x4 rozhodne tuctovka nebyla, navic jestli to jeste nevis, se uz nevyrabi (asi tak tu dobu co Skodovka dela Octavii 4x4)... Tys asi byl dlouho u ledu, co?? :)A nasel bych jeste dalsi veci ... ale to by si pak nekdo myslel ze jsem zarytej fanda Skodovek ... (nejsem a jen tak nebudu)
Tak ještě jednou s čím "převratným" příšla škodovka? To že si zadá adaptaci něčeho pro svůj model není to že by přišla s něčím převratným. A páté dveře u SUPA jsou asi tak převratné jako tři dveře u Velosteru. Kvůli těm pátým dveřím má to auto ohavně designově nevyváženou zadní část a jejich smysl stratil příchodem kombi verze. Takže ještě jednou - jakou PŘEVRTNOU technologii přinesla značka ŠKODA.
Ty už by ses měl vymanit zpoza mámina zadku a jít občas ven. Jestli tady někdo používá skládačku, tak je to zejména Škoda, s ubohým portfoliem modelů a hnusným designem. Chápu že Hyundai bere ohled na cenové možnosti zákazníka, ale modelem, kterým se dostává na evropskou třídu je podle mě velmi designově povedený kombík i40, který v reálu vypadá neskutečně sportovně. Jediné co bych korejci vytknul, je slabý výběr motorů. U sportovněji střižených modelů jako Veloster a Genesis použitá technika hodně sráží atraktivitu těcto modelů. A úplně stejně jsou na tom i jiné automobilky. Ale jestli budou pracovat na zlepšování techniky tak jako zamakali u designu, tak za dvě generace už "korejec" nebude synonymum něčeho podřadného.
Hnůjdai i40 je doslova směšné auto... prý "neskutečně sportovní" :-)))))), to auto v reálu vypadá jak postřelený delfín jehož design zestárně po třech letech jako nic, je to kombinace designových jazyků Hondy, VW, Toyoty. Každopádně auto totálně k smíchu... Superb nebo Octavia jsou uvnitř kvalitní, pevné, vše je nadčasové a stabilní, jízdní vlastnosti Hnůjdaje proti Škodě to je doslova směšné, ta urachtaná korejská plečka je doslova podprůměrným vozem, který v žádném ohledu nad českým vozem nevyniká. Ale chcete-li to nejhorší na trhu, Hyundai je přesně pro vás.
a víte proč Hyundai bere "cenové ohledy na zákazníka"? Protože mu nic jiného nezbývá a hlavně mu to naše pošahaná vláda umožnila. Když se rozpočtou PŘÍMÉ dotace, které ČR do Hyundaie nalila, tak je to jako kdyby ČR platila každého zaměstnance 20000Kč/měsíčně. To se to pak podniká. Nehledě na daňové prázdniny a pozemky za korunu.
¨Ty chytráku už mě lezeš na nervi, že ty děláš ve škodofce? Kdyby tady nebyl Hyundai, tak bude Ochcávka v chodobinci pořád za 450k! B-]
ne, ve Škodovce nedělám a jezdím ve Volvu ;-)
tak mi řekni s čím převratným Hyuindai či Kia přišli. Cokoliv. Ať už z hlediska bezpečnosti, uživatelského komfortu, či nějakého konstrukčního řešení zlepšujícího "kvalitu" motorů. Podle mě udělali prd.
tak mi řekni s čím převratným přišla Škodovka? Cokoliv. Ať už z hlediska bezpečnosti, uživatelského komfortu, či nějakého konstrukčního řešení zlepšujícího "kvalitu" motorů. Podle mě udělali prd.
Jestli se jim povede desetistupňový automat tak budou mít navrch,ostatní to nevyvíjí,jen kupují od ZF
naprostý souhlas!
Jediné s čím škodovka boduje je motor 1,2 TSI, malý objem, malá pojistka, malá spotřeba, solidní výkon. Když hyundai udělá podobný motor (renault na to taky přišel a má 1,2 TCE), tak bude mít velkou šanci se tou jedničkou stát.
Jo a koukal jste se někdo z čeho se ty Kundaye skladají. Ze všeho možného. Každá ta sračka byla postrachem servisu. Teď se ohodně zlepšily ale pořád né dost. Garančky jsou také fajn 4roky staré auto, 31tis najeto a brzdy k.o. a prasklý naboj kola. Fakt kvalita za rozumnou cenu nasrat už ne
Já potřebuju auto na ježdění, zarachotit řetězem a nechat se odtáhnout do servisu - to mě nějak nebere - ale třebamáš tu úchylku:-D
To s tím 1.2TSI myslíš vážně ? Když přehlídnu jeho nespolehlivost, tak ten motor používá prastarou osmiventilovou techniku. Proto taky koncern VW připravuje jeho novou verzi, která už bude 16V. No a taky je to docela rozežraný motor, doporučuji přečíst si (no a teď si nejsem jist jestli Svět motorů nebo Auto TIP) kde srovnávali spotřebu 1.2TSI (63 a 77kW) s motorem 1.2 od Nissanu (s kompresorem) a TSIčko žralo o litr víc. V čem je to tedy podle tebe kvalitní motor ?
Tak třeba z hlediska bezpečnosti přišla Škodovka se super řešením. Když konstruktér sprasil rozvržení motorového prostoru v Roomsteru, tak že pak selhal při crashtestech EuroNCAP (nebouchly airbagy), tak Škodovka přišla s geniálním řešením a přibastlila tam kondík, který měl dost šťávy, aby mohli airbagy bouchnout. Takovou pokrokovou technologii žádná jiná automobilka nemá :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.