Toto je nová limuzína Vladimira Putina. Má motor V12 a přes 800 koní

39 komentářů

Anti-automat
10. května • 19:32

Pre autora clanku: motor je V8.

audax
9. května • 8:10

pačemú tavárišč putin nebegáet v najgenialnejšoj mašíne vsevo mira v škode kamiQ/šQaroQ/šQodiaQ ?

Anti-automat
10. května • 19:33

pretoze si debil. Strucne a jasne.

kamil
8. května • 13:55

Jen tunel na penize pro Vladimirovy oddane zviratka. Vypada to jak nepovedeny Chrysler 300 a podle videa jizdni vlastnosti nevo vnitrek take bida. Jsem myslel ze je Putin schopnejsi :-D

Marek71
8. května • 9:23

"Samotný Putin se údajně podílel na vývoji..."To mi připomíná toho tlustého Kima ze S.Koreje. Ten taky chodí po krajině, kouká a rozdává rozumy a ti jeho poskoci si to vše zapisují :-D

TomášMarný
8. května • 10:11

Jo asi tak nějak. Hovno tomu rozumím ale ochotně poradím,já zapomněl Putin a tlustý Kim rozumí všemu, nejvíc se mi líbilo jak Kim vyhrožuje usa atomovkami,asi neviděl že mu nosiče vybuchují na rampě.

Zdeny Horáček (3MPS)
8. května • 7:42

V Rusku bývám celkem často a proto s nedivím vůbec ničemu. Ale k tomuto monstru jedna poznámka: Co stálo ty nekřesťanský prachy na vývoji??? 23 mld Kč??? A dále - jeden z nejkritičtějších konstrukčních uzlů si vyvinuli a vyrobili sami - a to automatickou převodovku. Po té,co vidím v Rusku, jak se zde pracuje (všude a všem), se bojím, že kvůli ní auto nebude příliš mobilní:-))) Rusové nemají na to, aby vytvořili špičkový výrobel. Je zázrak, že jim létají rakety do kosmu...

Anti-automat
9. května • 20:13

Zdeny’ Vy nepracujete nikde. Najdite si normalnu pracu. Pripadne psychiatra ak sa pracou neuzivite.

Anti-automat
9. května • 19:17

okrem ineho, tych 20 sojuzov, ano. Vsetko je zazrak.
A aj tu Vasu automaticku prevodovku zrejme museli vymysliet, ze. Ak to bude mobilne aspon tak ako Koskinov (neviete kto to bol) T34, potom dakujem pekne.

VS3
9. května • 12:36

také ty rakety nevymysleli ani je nevyrábí, to byla práce ukrajince Koroljova, a vyrábějí se na Ukrajině

Marty
8. května • 14:20

jasně, taky je zázrak že jim jezdí Lady, UAZy, traktory Kirovec, dodávky a nákladáky GAZ, Ural, Kamaz (těch se prodalo i 9 ks jako nových v čr), BAZ, létaj letadla jako Suchoj SuperJet, stíhačky včětně nejnovějšího PAK-FA Už mě ty kecy jak v Rusku neumí nic vyrobit a vymyslet vážně připadaj trapný

bafunak
8. května • 22:07

A všechno vyjmenované, přes ukradené technologie, funguje stejně mizerně.

řidič
9. května • 11:28

Má zkušenost je ze zlatých 90 tých.... tehdy nám rezavěly v přístavech Tatry, KAMAZy rezavěly na parkovištích a Rusové byli oblblí náklaďáky ze Západu. GAZPROM, JUKOS a další kupovali jen a jen Volva, Many, DAfy.... do tří let se jim to tam všechno posralo a vrátili se k tomu, co ty jejich zimy a servis vydrží. Což západní auta ani náhodou.
Prostě, Rusko je opravdu jiná země, kde i ta auta musí být jednoduchá, musí být opravitelné kdekoliv, musí dojet byť se dvěma řadicími stupni v převodovce, musí být odolné a blbuvzdorné- bez elektroniky a tak podobně!! Podívejte se na globus, aby jste pochopili větu jednoho rusa, který na benzínce kupoval do žigula 40 litrů do kanystru a "plnou" do auta.." jedu na návštěvu k rodičům,.... kolik to je kilometrů, že se tak zásobíte?...... 2400!!" Tož tak nějak...

nedonosena nosnice
8. května • 15:48

Take se takovemu zjednodusenemu pohledu na vec ponekud podivuji. Spis bych to ale videl tak, ze takoveto vyroky spise vypovidaji o (nedostatecnem vzdelani) jejich autoru, nez o Rusech a Rusku.Realne uvazujici clovek musi dojit zaveru, a to i presto, ze se mu to nemusi zrovna libit, ze Rusove, jako narod, nemohou byt blbci. Precejen dokazali letat na Mesic, stavet jaderne ponorky, stihaci letadla, rakety a satelity, nadzvukove dopravni letadla, maji vlastni Glonass a tak dale. Jiste, nasinec muze slintat neco o tom, ze s tim ovsem meli radu pruseru. Samozrejme, ze meli. Lec ona je mela kazda zeme, ktera se o neco takoveho pokusila, ci pokousi. To my (a zrejme nejsme sami) si ovsem namlouvame, ze nez takoveto prusery, tak to radeji nic delat nebudeme. Inu, ono nam stejne, jako male a de facto geopoliticky nepodstatne zemicce, nic jineho stejne nezbyva.

Jánošík z Terchovej
8. května • 16:52

Rusové pro svoje konstruktéry používají vynikající metodu jak zvýšit jejich výkonnost. S ní se seznámil mimo jiných i nejznámější sovětský kosmický konstruktér.Jak se tato metoda jmenuje?Gulag.

Anti-automat
9. května • 19:23

Cize Ste nasadeny ako za Rudeho Prava.

řidič
9. května • 11:18

No tak pokud ještě stále žijete v době SSSR, tak pak je to s vámi těžké, ale SSSR už 28 roků neexistuje, stejně tak i gulagy, ty skončili za Gorbačeva.

Zdeny Horáček (3MPS)
8. května • 15:39

Přeber si to jak chceš. Ale Rusové se svojí zvláštní mentalitou mají potenciál, ten jim nikod neupírá, ale chybí jim gen dokonalosti. Tzn. oni práci skončí na 85% a zbytek už nikdy nedotáhnou. A tím se právě odlišuje jejich západní konkurence. Nakonec příklad jsi uvedl sám - stačí jediný letmý pohled na jekékoliv současné ruské auto vyrobené v Rusku bez nákupu licencí a je ti hned jasné, která bije. A pak se stačí v nějakém svézt. To je jen jako příklad. Moje tvrzení, co jsem napsal v příspěvku výš, je podložené zkušenostmi z ruských fabrik, kde jsem měl tu čest něco dělat. A vidím systém řízení, nákupu, práce a je jasné, že tohle není směr, kterým jde zbytek vyspělého světa. A není to kupodivu o penězích, těch se najde v Rusku překvapivě hodně (myslím ve fabrikách), ale Rusové mají zvláštní cit většinu peněz projebat na nákup nesmyslů a na finalizaci čehokoliv už pak není. To nejsou kecy, ale realita, chlapče.

bzzz
8. května • 18:26

Rusove nejsou o nic lepsi/horsi nez my. Nas akorat stoleti cepovali (inspirovali, tahli, ucili) Nemci, Habsburkove a dalsi, a z toho tezime.

Psychiatr
30. srpna • 18:40

dobře ti bzučí, navštiv mě

nedonosena nosnice
8. května • 16:04

Jenze ono to muze byt zcela jinak, nez to vnima nekdo ze stredni Evropy.Napriklad pomerovat svet optikou automobilismu: Jaky to ma smysl v zemi, kde jsou mezi mesty takove vzdalenosti, ze cestovat autem, tedy pokud to vubec je technicky mozne, je naproste zoufalstvi? Jak bezpecne je cestovat autem, kdyz teploty tam v zime klesaji az k -50 °C?Aplikovat nas pohled na Rusko a jeho realitu, ale i obracene, povazuji za ponekud nesmyslne.

Vegasgeek
30. srpna • 15:33

Neplest si Rusko se Sibiri. Jsou tam kupodivu i normalni mesta s normalnima dojezdovyma vzdalenostma a napriklad i v tech mestech se da normalne jezdit autem. A ne, vsude neni -50.V Rusku maji bohuzel jeste stale zvyky z dob komunistu, kde se chodilo do farbriky si to nejak odsedet a mezitim spis posedavat a chlastat. Staci se kouknout napr. na dokument Švéd v žigulíku z roku 2017. Tam je krasne videt jak to v Rusku funguje.

nedonosena nosnice
8. května • 9:31

Je pro mne velice obtizne uverit, ze vyvoj tohoto dopravniho prostredku stal 25 mld. CZK. To je temer 1 mld. EUR, coz je opravdu hodne penez.Napriklad vyvoj urychlovace LHC, samozrejme ze take z cisteho papiru, mel podle puvodnich planu rozpocet 3 mld. EUR. Ten se ovsem precerpal a nakonec to stalo cca 5 mld. EUR. A to se tu bavime o nejslozitejsim zarizeni, ktery kdy lidstvo postavilo, tisicich inzenyru a fyziku pracujicich na tomto projektu a zhruba 20 letech vyvoje.

Anti-automat
10. května • 19:29

@nedonosena nosnice: Vasa starostlivost je uzasna tak ako Vas ucet.

Marek71
8. května • 9:35

Je docela možné, že velká část z těch peněz skončila oklikou v kapsách Putinových kamarádů jako odměna za věrnost. A takto se to zaonačilo, vývojem auta, aby nikdo nemohl remcat, že si podplácí svoje lidi.

Aladin
8. května • 11:53

Jedná se spíše o trezor na kolečkách, než vůz. Mohli vyvíjet lehké materiály odolné vůči velkým explozím, lehké odolné sklo, nové mobilní zařízení na detekci chemických látek, atd, atd... Tyhle věci jsou prakticky černá díra na peníze. Třeba se to vyvíjí pro armádní účely a zde je uplatnění nových technologií pouze okrajové, ale z důvodu reklamy uvedou nehoráznou částku.

Marty
8. května • 14:22

Hlavně to museli začít vyrábět na zelený louce, protoe po odstavení státního ZIL nezbyla jediná firma co by s tímto druhem aut měla zkušenosti.... v ZILu pokud vám to není známo už se neic nevyrábí, areál byl z poloviny zbourán a jediné co funguje je právě závod kde se vyráběly státnické limuzíny, jenže tam se dělaj jen genrálky, opravy, renovace těch vyrobených strojů atd.

Ru
8. května • 7:11

Auto nevypadá hůř než RR. Váží osm tun, motor je osmiválec doplněný elektromotorem, umí ujet několik kilometrů jen na elektřinu.

ello
7. května • 22:56

Ešte vymeniť ten moto sprievod za niečo domáce napr. ruské moto zo sajdkou a bude to dokonalé. A tiež by má zaujímal test
spolu z autom americkeho prezidenta. Ktoré je na tom lepšie....

dannero
7. května • 18:13

podle mě docela dobrý až na ten zadek, ten vypadá hodně divně. Myslím že u auta které má mít pancéřování jako tank se toho s tvarem karoserie asi moc vymyslet nedá.

VS3
7. května • 20:40

zadek je nepovedený Bently, předek něco mezi RR a čínskou Rudou vlajkou, prostě paskvil, ale uvidíme zda to dotáhnou do produkční podoby, zatím je to prototyp, který ulej 2 km

amolad
7. května • 17:40

To je na pobliti, vidim tam rolse, chrysler 300 a kdovi co dalsiho.

TT
7. května • 17:25

Fuj to je hnusny a navic kopie RR! Primitiv do primitivniho auta!

VS3
7. května • 20:43

vypadá to jako nepovedená čínská kopie RR

Anti-automat
7. května • 20:34

Nepatrim do klubu fanusikov Putina, ale podla Vasej reakcie...no dajme tomu na zaciatok, skusme (vzhladom na Vase IQ) hned tazku otazku: viete na globuse najst Cesku republiku?

Anti-automat
7. května • 20:55

nic si z toho nerobte ;-)

Jánošík z Terchovej
7. května • 21:46

Di domu, čobol.

Anti-automat
9. května • 19:12

ja som doma, ale co Vy? ;-)

Peter
7. května • 22:26

IQ tykve.

Doporučujeme

Články odjinud