Vladimír Kremlík končí ve funkci ministra dopravy! Vaz mu zlomily dálniční známky

fanda rs twincharger  |  20. 01. 2020 20:34

Joo ministri, to je dnes spotrebni zbozi.

Odpovědět  |   | 
Emkejx  |  20. 01. 2020 21:00

U vas aapon funguje vztah premier, ministry, prezident a daju na verejnu mienku. U nas na Slovensku este ako v Rusku. Musia zabit novinara a az potom sa este dva roky lamu lady a trva to ako vytiahnut sopel z nosa. Pritom lud strajkuje v mestach ale ta otrapa na politiku sa drzi zubami nechtami. Im je to proste mf, chrbtova kost v tychto tvoroch nejestvuje

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  21. 01. 2020 07:20

Na verejne mineni? To je jen klamny cil na zakryti jinych problemu. Vrchni pastyr AB lovi ovecky do stada, je rok voleb! Vztah premier, ministr , prezident neexistuje...je tu jen vztah Bures - viroza a posloucha Bures! A o te jejich pracovitosti se BabisOvecky dozvi az jim spadne strecha na hlavu.Cervotoc se take cini az piliny letaji....

Odpovědět  |   | 
šofér  |  21. 01. 2020 09:06

..a kolik korupčních skandálů měla babišova vláda, prosím? Kolik CASA, Pandurů, OK systému, Blanek, Gripenů, Viamontů, D47 a dalších bylo, když tak zasvěceněn píšete? Co vnímám, tak dosud ten Kremlík? Bylo by dobré si kromě mediálního obrazu srovnat fakta.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  21. 01. 2020 09:17

šofére, šofére, tobě asi nic neříká jméno Faltýnek a ty jeho mnohaleté krysařiny....
Nejvíc kradou ti, na které není vidět, ale dál si podporuj koblihy, stejně jsou to povětšinou přebarvení modří ptáci nebo oranžové krysy....

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  21. 01. 2020 10:10

Vy jste ale magoři.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  21. 01. 2020 14:08

tak drahý Lorde, dej do palcu nějaké fakta, ne jen dojmy, ano? Zatím totiž kde nic tu nic!

Odpovědět  |   | 
šofér  |  21. 01. 2020 14:08

..do placu...

Odpovědět  |   | 
.  |  21. 01. 2020 17:26

Nedá. Což je pro tyhle lidi typické.

Odpovědět  |   | 
leprouchaq  |  22. 01. 2020 12:24

Babisova vlada ma jen jeden skandal - babisovu vladu. Zato ovsem permamentni a nedozirne rozsahly. Volici ANO jsou ovsem tak kratkozraci, ze jejich nedozirno zrejme konci metr od nich.

Priklad: Babis povidal o tom (https://www.idnes.cz/ekonomika/domaci/duchody-... ... ), ze se zabyva uvahou o mozne zmene duchodoveho systemu tak, aby zohlednoval pocet deti. "Nárok na dávku z prvního z nich by měli pouze lidé, kteří vychovali aspoň jednoho potomka." Bylo klem toho hodne diskusi a kriku. Problem je v tom, ze neni uplne jasne, zda tim hodla skutecne resit duchodovy system CR a nebo naplnit cekarny svych klinik umeleho oplodneni. Informace o tom, ze se stal (spolu)majitelem vetsiny techto klinik v CR, probehla pred nekolika lety vetsinou beznych medii. Potiz vidim uz jen v tom, ze obcan musi premyslet, o co predsedovi vlady jde, zda o verejny zajem ci o osobni prospech. Uz jen tato nejistota je dostatecnym duvodem k odmitnuti babisovy vlady.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  22. 01. 2020 13:22

To je klasicka politicka vycuranost a demagogie cilena na omezene volice. Kdyby stat obecne dostatecne podporoval slusne rodiny s detma, tak by nemusel duchodce takto skatulkovat.

Odpovědět  |   | 
puk123  |  21. 01. 2020 07:51

U nás prezident drtivou většinu času nefunguje.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  20. 01. 2020 21:34

Vláda musí schvalovat každou zakázku nad 300 mega, pokud se jedná o takto strategické služby, a Babiš tvrdí, že neví, co se mu děje ve vládě? S Kremlíkem měl odvolat i sebe jako naprosto nejzoufalejšího manažera na světě!
Jinak celá akce byla médii hezky nafouknutá. Jak krásně zdůrazňovali to, že se jedná jen o e-shop, a už ne celé pozadí - čtyři roky provozu, zabezpečení, napojení na systémy, další práva a rozvoj...
V diskusích mě i pobavilo to, jak se lidi oháněli podobným systémem na Slovensku. Ale to, že tam na necelých sedm let stojí 975 mega, to už nezmínili... Takže tu zase máme další politické divadlo na hloupé babišOvce.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  21. 01. 2020 06:40

V tom případě to je divadlo na antiBabišOvce, ne.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 01. 2020 07:25

Ne, to opravdu ne... Babiš dělá divadýlko svým věrným, jak je proti korupci a přitom ji celou dobu kryl.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  21. 01. 2020 07:17

Vlastni system je mozne naprogramovat behem nekolika dni (tak si dosadte cenu prace programatoru, ktera se muze lisit i radove, ale nejde o nic noveho ani mimoradne narocneho). Samozrejme provoz a jeho zabezpeceni a zajisteni dostupnosti, integrace s dalsimi systemy, infrastruktura atd neco stoji. Takze vysledna cena se bude lisit hlavne kvuli marzi.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 01. 2020 07:23

No, tohle je trošku složitější než eshop s hračkama nebo povlečením.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  21. 01. 2020 09:18

To jo, museli to hodit do režimu super tajné, aby to mohlo být drahé....

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  21. 01. 2020 10:00

Samotný eshop nic složitého není, třeba tady na SK:
https://eznamka.sk/selfcare/purchase...

Jde jen o to zakoupit potřebnou znákmu, zapsat to do DB a hotovo. Platební brána je už pořešená. Udělat toto je oprvadu triviální. Pak následně se ta data musí někde dát číst, aby bylo možno kontrolovat auta na dálnicích, jestli mají zaplaceno... kamery?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 01. 2020 10:10

Samotný obchod jako prostředí ne. Ten zbytek už taková zábava není, ale to se naivům a pisálkům do krámu nehodilo. Třeba taková drobnost jako auta s EL značkou. EL versus ELISKA01. Vojenská a policejní auta. A další a další. Některé databáze nebudou moci být uloženy na serverech toho obchodu, takže se musí nějak dostat k datům. Co zabezpečení, aby nedocházelo k únikům dat?
Tohle fakt nenaprogramuje parta školáků přes víkend, ale o tom novinářské děvky radši mlčely.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  21. 01. 2020 10:20

To rozlišení EL značek od těch na přání vyřeší jeden reg. výraz, opravdu bych z toho nedělal raketovou vědu. Jsou to všechno technologie, které jsou k dispozici, nic nového, žádná super technologie.

Neříkám, jestli to je nebo není předražené, jen říkám, že to není nic těžkého. No ale při ceně kolem 15 tis. za MD analytika a programátora...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  21. 01. 2020 12:56

Jednoduchy databazovy model (i kdyby ho davali frajeri dohromady den) - je treba samozrejme zohlednit GDPR. Z modelu vam kazdy slusnejsi framework vygeneruje admin rozhrani a muze se vesele testovat a upravovat. Vikendovy hackathon bohate na rozjezd staci.

Protoze se nejedna o prvni aplikaci pracujici s citlivymi daty, neni potreba vymyslet kolo a s ohledem na provozovatele se zvoli typ uloziste (lokal, hybrid, cloud) a zabezpeceni (vse milion krat vyresene a odzkousene).

Nepodcenoval bych skolaky, nicmene parta studentu, kazdopadne parta studentu databazi a API 'za vikend' dohromady da.

'Customizace', testovani, penetracni testy, provoz, zelezo, zajisteni SLA atd samozrejme zaberou cas a budou neco stat.

Ruzne typy a kategorie znacek (vcetne pristupovych opravneni) jsou jen polozky v databazovem schematu. Profik s tim nebude mit problem, pokud v tom ma zadavatel jasno.

Eshop (vcetne 'mobilni' verze) a administrace opravdu nepredstavuji vetsi vyzvu.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 01. 2020 15:16

Jo, to všechno je hezké, pokud tu databázi máš lokální. Ale nemáš. Pak máš třeba vládní vozidla, tam je třeba zabezpečit nakládání s daty o jízdě jako takové, nemohou být sledována. Tohle prostě není "jen" naprogramovat obchod.
Jo, média si myslela, že to Babišovi zlomí vaz, když z toho udělají takovou hysterii, ale on to zase prostě jen přehrál na někoho jiného.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  21. 01. 2020 15:52

A proc ne? To jsou jako policajti a vojaci neco vic? Proste to vyhodnoti znacku a porovna. Proste bude zadana jako implicitne OK.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  21. 01. 2020 18:10

Ty jsi fakt jantar. Co vsechny stavajici kamerove systemy? Maji seznam 'vladnich' vozidel, ktere nesmi 'sledovat'? Data osetruje legislativa. Na kontrolu znamek ti staci DB s SPZ a priznakem zaplaceno/nezaplaceno/vyjimka. Vsechny dalsi (citlive) udaje mohou byt v oddelene databazi, do ktere poleze jen opravnena osoba v oduvodnenem pripade. Delas cavyky kolem veci, kterou - predpokladam - od 'spravneho' prislusnika/urednika nebude obtizne ve vetsine pripadu ziskat.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 01. 2020 19:22

Kolik kamerových systémů má takové rozlišení, aby se na nich dalo sledovat konkrétní vozidlo? Zatím toho moc není. Jenže... tady máš konkrétní trasy konkrétních aut s nějakou úrovní ochrany.
A pak už neřeším případy jako nestandardně umístěné značky, cizí značky, auta bez značky vpředu a podobně. To není jen e-shop s databází, ale systém, který musí vyhodnocovat všechny případy. A to v rychlostech od osmdesáti do dvouset kilometrů za hodinu, za každého počasí a dopravní situace.
Ale určitě jsi expert a to zvládneš za večer napsat sám...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  21. 01. 2020 20:53

Jak to proboha zvladli jini? Rozpoznavani dopravnich znacek, objektu atp se uz pred lety davalo jako diplomka na technickych univerzitach. Pokud je mi znamo, 200 km/h u nas nikde neni povoleno, ikdyz se nekteri vytecnici v diskuzich chlubvi, ze si to dvoukilo u nas dopravaji.

Jinak rec je celou dobu o e-shopu, administraci resp apli8kaci pro uzivatele.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  22. 01. 2020 22:40

Ano, ale ta zakázka není, navzdory lžím novinářů, jen e-shop. Bohužel jsi jen skočil na lep mediálním lhářům. Ale z toho si nic nedělej, nejsi sám.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  23. 01. 2020 09:16

Samozřejmě, že se nejedná jenom o eshop, ale celé řešení. O tom je tady celou dobu řeč a kdo dělá v oboru, tak vám potvrdí, že to není žádná "raketová věda" a že jsou to vše věci už předtím řešené a známé, nejedná se tedy ani o žádné prošlapávání neznámých cest.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  23. 01. 2020 15:30

Vyzva 'odborne verejnosti' (Tomase Vondracka) se tykala e-shopu a o tom celou dobu pisu. Ale z toho si nic nedelej.

Odpovědět  |   | 
Net  |  21. 01. 2020 13:53

Udělat eshop je snadné, garantovat jeho provoz na 4 roky dopředu 24/7 už tak moc ne.
Zabezpečení, podle kvality může cenou hýbat velmi výrazně. Někomu stačí používat aktuální open source knihovny. někdo chce analyzovat provoz, proaktivně testovat možné chyby a zranitelnosti, zrcadlit data....

Odpovědět  |   | 
R  |  21. 01. 2020 16:18

A někdo chce treba Matrix...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  21. 01. 2020 18:20

Tohle je vsechno leta vymyslene, odzkousene. Zabezpeceni mate dobre/dostacujici nebo ne. To dobre muzete paranoidne vylepsovat na ukor uzivatelske privetivosti. Platebni brany se pouzivaji vsude, poradne zasifrovat textak (zjednodusene) a navrhnout bezpecnou databazi patri k uplnym zakladum.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 01. 2020 19:24

Ale hlupáčku, to není jen e-shop, ale celý systém prodeje, řízení a kontroly. To už není "léta vymyšlené a odzkoušené".
A prosím ne, parkovací systémy opravdu nejsou to samé.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  21. 01. 2020 21:13

Porad je to jen jednoducha databaze s vystupy/pristupy na ruzne urovni. Vazne to neni bankovni sprava uctu s hromadou navazanych sluzeb.

Odpovědět  |   | 
Net  |  22. 01. 2020 06:26

Nebo se dá bezpečnost vylepšit se zachováním uživatelské přívětivosti na úkor ceny. Každopádně nejde jen o eshop, ale to už bylo zmíněno několikrát.

Odpovědět  |   | 
Net  |  21. 01. 2020 13:47

Jde také o to jaké byli smluvní pokuty apod. Rozumná firma ví, že může dojít k výpadku a potřebuje finanční rezervu, aby ji zakázka nepoložila. nevím, jak moc byla cena předražená, protože nevím, c ovše bylo obsahem zakázy... ale je rozdíl mezi cenou za naprogramování a provoz a cenou za naprogramování bez jakékoli odpovědnosti.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  21. 01. 2020 09:39

Konecne spravny nazor. Tady totiz nejde vubec o posouzeni relevantnosti zakazky jako takove, ale o verejne mineni. A Babis, ktery vetsine veci vubec nerozumi, je jenom principal tohohle absurdniho cirkusu, kde se hraje jenom o hlasy hlavne hloupych volicu. A kdyz si zjisti behem chvilky vetsinovou naladu spolecnosti, poleti i ten nejschopnejsi manazer. Pak ale u nej zadny odbornik uz pracovat nebude a zbydou jenom kyvalove.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  21. 01. 2020 10:24

Jen taková opakovačka, kdo byl před Babišem. Paroub, Topol, Sobota a Nagy. Vlastně už dobře je.

Odpovědět  |   | 
kaa  |  21. 01. 2020 08:29

Zdá se to jenom mě? Že se pravděpodobně chtěl někdo napakovat?

Odpovědět  |   | 
k22  |  21. 01. 2020 09:40

Chtěl se napakovat ten nepravý..to se musí napravit

Odpovědět  |   | 
Net  |  21. 01. 2020 13:48

To není vůbec jisté, mě přijde jen, že Babiš si dělá PR.

Odpovědět  |   | 
Spekulace  |  21. 01. 2020 11:19

Tak copak asi bude dělat tento bývalý ministr dopravy dále? Mohlo by to být něco "užitečného", že by třeba roznášel vodu řidičům v kolonách na dálnicích, jak sliboval? A jaký bude asi jeho nástupce, který má sedět současně na 2 ministerských židlích?

Odpovědět  |   | 
expat  |  21. 01. 2020 12:35

Zdá se, že "odborníci" jsou momentálně pro premiéra nedostatkovým zbožím.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  21. 01. 2020 12:40

Kokota z ANO vyhodil jinej kokot z ANO protože je zesměšnilo pár ajtíku s počítačema. Vrchní kokot je teď šťastnej že mu teď spadlo do klína dalších 400 melounů, který si rozpustí v Agrofertu. Za koblihu do srachek.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  21. 01. 2020 12:46

A navic si teď před voliči hraje na velký bojovníka proti korupci i když o tom celou dobu věděl protože je to jeho ministr a pěkne to kryl.

Odpovědět  |   | 
 |  21. 01. 2020 13:27

Tak , tak , ale vysvetli to kobliharum , ano tem uz je lip a co bude po nich je jim uplne u zadele.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  21. 01. 2020 17:35

Teda ty jdeš fakt idiot. Korunovanej.

Odpovědět  |   | 
Net  |  21. 01. 2020 13:45

Tohle mi přijde absurdní. Zoufalý sav oprav a údržby silnic, nesmyslné dopravní značení a šnečí tempo výstavby... ale ministr je odejit, protože PR vyhodnotilo jako 400 milionů "za eshop" jako moc, přestože se nejdnalo jen o eshop a jakkoli byla cena vysoká, pořád by se ušetřilo oproti papírovým známkám.
Nejlepší řešení je představit "silného" premiéra (který tam mimochodem tohoto i předchozího podržtažku dosadil).

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 01. 2020 15:18

No jo, ale víš, jak poletí nahoru preference pro další volby? On nekecá, maká, je proti korupci, celých čtyřista mega zachránil... A za rok se v tichosti a zapomnění objeví řešení, které bude stát dvěstě za tvorbu a s druhou servisní smlouvou za třista k tomu. Ale nikdo si už nebude pamatovat, že letos to bylo za čtyřista.

Odpovědět  |   | 
Net  |  22. 01. 2020 06:31

Letos to bylo za 400 na 4 roky, uvidíme, co bude místo toho, nepřekvapilo by mě, kdyby se zakázka rozdělila, aby se opticky každá dílčí část vešla pod 100, ale jsem zvědav, zda se podaří něco ušetřit. Možná se sleví z požadavků na kvalitu, tím se dá vždy výrazně ušetřit, alespoň dočasně.
Hlavně mi přijde bizarní, že i přes tu cenu se mělo ušetřit oproti papírovým kuponům, kdyby zůstaly papírové kupony, zaplatí se více, ale tolik povyku nebude. Dnes každý všude vidí korupci, ale občas jsou zakázky drahé, protože si každý kryje záda a dá na doporučení ostatních a požadují se "zbytečnosti", protože co kdyby.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  22. 01. 2020 22:49

Já tohle řeším v práci docela často. Taková pojistka a ještě taková pojistka a ještě deset podmínek "co kdyby". A ve výsledku se nám pak nikdo nepřihlásí, protože ty podmínky jsou tak nesmyslné, že zakázku třeba za padesát mega dělají naprosto nezajímavou. Bohužel, státní kontrolní orgány jen čekají na takové případy, aby hned dávaly pokuty. Ve finále stát platí pokutu sám sobě, ale pokuta nejde na žádný užitečný účel, je to jen vratka do rozpočtu a optické vylepšení schodku.
Takže třeba zákon umožňuje i přímé oslovení za určitých podmínek, ale ze strachu z kontrol ho málokdo používá. Druhá věc taky je, že tyhle akce nedělají ti nejlepší, ale ti, kdo jsou ochotni pracovat za tabulkový plat. A i když máme schopné pracovníky, prostě nikdy nepokryjí vše a vždycky se dá něco najít. A pokud člověk opravdu není dokonalý mistr svého oboru, sotva si obhájí nějaký bod zadávačky, nebo podmínku, nebo naopak výjimku či neudělení výjimky... A do toho tupci novináři a ještě tupější politici, kteří si na tom jen honí politické body, i za cenu toho, že státu jen škodí.
Zákon o zakázkách je celkem dobrý. Ne dokonalý, ale dobrý. Jenže ta neustálá hrozba kontrol a auditů a podobných kravin lidem svazuje ruce a dělá z nakupování peklo.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  21. 01. 2020 16:01

Těch 400 milionku není za e-shop. Je to za masivní HW SW systém na on line sledování všech vozidel a jeho archivování. Vozidlo, které má dálniční krabičku je sledováno trvale zcela všude i mimo dálnice. To je to, proč se to řešilo v utajeném režimu a tlačil na to us aspen hamajda. Pokud to babiš zarazil a udělal z toho e-shop, tak si zaslouží pomník.

Odpovědět  |   | 
R  |  21. 01. 2020 16:20

Souhlas

Odpovědět  |   | 
Gretén pisklavý  |  21. 01. 2020 18:56

Hlavně bych sledoval všechny fosily a ti s nejhoršími emisemi by pak patřili na digitální pranýř jako největší vyvrhelové společnosti!

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  21. 01. 2020 18:57

Ještě dodatek. Bába měl vyrazit el hamajdu. Kremlík je v tom nevinně.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 01. 2020 19:25

Alobalovou čepičku máš?

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  22. 01. 2020 08:29

Ne. Nejbezpečnější je šábesdekl.

Odpovědět  |   | 
Alternativa  |  23. 01. 2020 12:32

Na http://dfens-cz.com/takovy-trochu-jiny-e-shop/...
je k tomu docela zajímavý obrázek, co vše by to mělo zahrnovat i s poměrně podrobným vysvětlením, o co tam prý vlastně jde.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  23. 01. 2020 16:31

Mrknete na posledni odstavec/'kapitolu'. Jak jsem psal pred nekolika dny, v tom systemu vubec nemusi byt info o tom, ze se jedna o spec/tajne auto. Staci prece SPZ ma/nema znamku (pri silnicni kontrole se stejne ridic prokaze prislusnymi doklady). Jakekoliv dalsi info (citlive/osobni informace ve smyslu napr gdpr nebo nasi legislativy) v separatni databazi s omezenym pristupem.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Opel Astra 1.2 Turbo (96 kW) Elegance: Tříválec na dlouhé cesty

Opel Astra 1.2 Turbo

Faceliftovaná Astra generace K dostala pod kapotu výhradně tříválcové motory, všechny pocházejí od General Motors, nikoli z dílen PSA. Vyzkoušeli jsme silnější verzi základní dvanáctistovky, která v mnoha ohledech velmi mile překvapila.

15.  2.  2020 | Petr Schnagl | 31 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz V300d: Šestiválec vám už chybět nebude

Mercedes-Benz V300d

Skoro 240 koní v dodávce. Kdo to potřebuje? Když se nad tím zamyslíte, tak možná právě vy...

13.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 18 příspěvků
TEST Toyota GR Supra: Nekonečné čekaní se vyplatilo. Tohle je extraliga!

Toyota GR Supra

Nová Toyota Supra je technicky příbuzná s BMW Z4. Je to až takový problém, jak se některým zdá?

11.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

23.  1.  2020 | | 25 N/A
Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako BMW X6. Uvnitř čeká nový křišťál

Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako…

Koncept nového modelu Škody výhradně pro indický trh se ukáže už zanedlouho. Ještě předtím ale značka láká na jeho nejzajímavější prvky.

23.  1.  2020 | | 24 N/A
Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavia LB. Výbavu má vážně bohatou

Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavi…

Škoda již spustila konfigurátor pro novou Octavii s karoserií liftback. Detailněji jsme se podívali na zatím nejlevnější specifikaci.

1.  2.  2020 | | 169 N/A
Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly. Plážová stylovka nevyjde draho

Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly…

Snad ale nikdo nenatočí remake filmu Velký útěk s tímhle...

29.  1.  2020 | | 18 N/A
Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Česku. Spustila šílenství, víme o ní vše

Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Čes…

Škoda Fabia třetí generace není po více než pěti letech na trhu autem, za kterým byste se otočili. Jedna taková však přece jen existuje. A máme k ní opravdu blízko!

7.  2.  2020 | | 25 N/A