V květnu byl tržní podíl značky Peugeot v ČR nevyšší za posledních 12 měsíců

V květnu dosáhla značka Peugeot v ČR tržního podílu 4,45 %, což je nejvíce za posledních 12 měsíců. Vyšší podíl zaznamenala naposledy v květnu 2014 (4,67 %). V absolutním vyjádření ovšem letošní měsíční prodej téměř o sto vozů překonal loňský květnový výsledek. Dařilo se zejména modelům Peugeot 208 a 2008.

Série úspěšných prodejních měsíců značky Peugeot pokračuje. V květnu 2015 bylo v České republice registrováno 860 osobních a lehkých užitkových vozů Peugeot. Podíl na trhu dosáhl 4,45 %, což představuje pátou pozici v pořadí automobilek.

Celkový podíl značky Peugeot na českém trhu se tak přehoupl přes čtyři procenta (4,07 %) a celkový počet vozů prodaných za prvních pět měsíců roku dosáhl 4 010 vozů, což je o 238, resp. o 6,3 % více než za stejné období roku 2014.

Úspěch zaznamenávají zejména zástupci značky v segmentu B2 modely Peugeot 208 a 2008.  Nejprodávanější model značky - Peugeot 208, který má na svém kontě už milion vyrobených kusů, zaznamenal od začátku roku v  České republice 645 registrovaných vozů, což je o 5% více než za stejné období loňského roku. Peugeot 208 prošel modernizací, která se projevila na jeho designu, motorech i výbavě. V červnu bude tento nový model uveden na český trh.

Crossover Peugeot 2008 pro evropský trh se vyrábí v továrně v Mulhouse, kde před několika dny oslavili 300 000. vyrobený vůz. Počet objednávek už od uvedení modelu 2008 na trh v roce 2013 kopíruje či překračuje plán a nejinak je tomu i České republice, kde bylo za prvních pět měsíců letošního roku registrováno 531 vozů, což je o 284 kusů (+115 %) více než za stejné období loňského roku.

Oba modely společně s dalšími vozy osobní modelové řady Peugeot jsou aktuálně nabízeny k vyzkoušení zákazníkům po celé České republice v rámci akce Peugeot Emotion Day 2015, která je nyní v plném proudu. Zájem o testování modelů značky Peugeot je značný. Od začátku akce – od 6. května – se podařilo zrealizovat téměř 4 000 testovacích jízd, což představuje nárůst o 17 % ve srovnání se stejným obdobím loňského roku.

Minitest Audi Q5 3.0 TDI quattro: Náskok díky šesti válcům?

Audi Q5 3.0 TDI quattro (minitest)

Obligátní třílitrový turbodiesel obohatil nabídku Audi Q5 na českém trhu teprve nedávno. Jde o druhý nejdražší a zároveň druhý nejsilnější agregát nabídky, otázkou ale zůstává, jestli je ho vůbec potřeba.

včera | Jan Mička | 13 příspěvků
TEST Mercedes-Benz X 250d 4Matic: Hvězda dělnické třídy?

Mercedes X 250d 4Matic

Někdy je snaha konkurovat soupeřům tak velká, že neváháte sáhnout po snadném a levném řešení, což se ale nemusí vyplatit. Může se Navara s hvězdou na přídi postavit Amaroku?

24.  4.  2018 | Miro Mihálik | 19 příspěvků
TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 44 příspěvků