Vítězem je pick-up. Přehled nejprodávanějších aut světa roku 2016

16 komentářů

šofér
13. února • 18:58

Tak když jsm se dočetl,že vétězem je pick-up, myslel jsem vážně, že je to verze Toyoty Hilux v provedení písková s kulometem na ložné polše a černou vlajkou IS na tyčce, a on je to Ford...... no, ale stejně by mne zajímalo, kdo ty auta do Syrie stále lifruje...chápu, že prot Toyotu je to super obchod, nikdo vás neotravuje kvůli rekalmaci, žádné svolávačky, když jim to blafne, tak jdou pro nové....

ACE
13. února • 10:44

Nějak tomu nerozumím, je to pár týdnů co se všude tvrdilo, že nejvíc prodal folks, tak kde je chyba. Že by zase trošku nedejbože v něčem malinko fiksloval?

E15
15. února • 13:46

je třeba rozlišovat značky a výrobce (koncerny) - příklad:
Octavia - značka Škoda, výrobce koncern VW.
Koncern VW je před koncernem Toyota, ale ve značkách je to naopak, aut se značnou Toyota se prodalo více než aut se značnou VW (protože koncern VW vyrábí kromě VW i značky Audi, Seat, Škoda, Bentley, Porsche, Bugatti, Lamborghini, MAN, Scania atd...)

E15
15. února • 13:45

je třeba rozlišovat značky a výrobce (koncerny) - příklad:
Octavia - značka Škoda, výrobce koncern VW.
Koncern VW je před koncernem Toyota, ale ve značkách je to naopak, aut se značnou Toyota se prodalo více než aut se značnou VW (protože koncern VW vyrábí kromě VW i značky Audi, Seat, Škoda, Bentley, Porsche, Bugatti, Lamborghini, MAN, Scania atd...)

E15
15. února • 13:45

je třeba rozlišovat značky a výrobce (koncerny) - příklad:
Octavia - značka Škoda, výrobce koncern VW.
Koncern VW je před koncernem Toyota, ale ve značkách je to naopak, aut se značnou Toyota se prodalo více než aut se značnou VW (protože koncern VW vyrábí kromě VW i značky Audi, Seat, Škoda, Bentley, Porsche, Bugatti, Lamborghini, MAN, Scania atd...)

E15
15. února • 13:45

je třeba rozlišovat značky a výrobce (koncerny) - příklad:
Octavia - značka Škoda, výrobce koncern VW.
Koncern VW je před koncernem Toyota, ale ve značkách je to naopak, aut se značnou Toyota se prodalo více než aut se značnou VW (protože koncern VW vyrábí kromě VW i značky Audi, Seat, Škoda, Bentley, Porsche, Bugatti, Lamborghini, MAN, Scania atd...)

E15
15. února • 13:45

je třeba rozlišovat značky a výrobce (koncerny) - příklad:
Octavia - značka Škoda, výrobce koncern VW.
Koncern VW je před koncernem Toyota, ale ve značkách je to naopak, aut se značnou Toyota se prodalo více než aut se značnou VW (protože koncern VW vyrábí kromě VW i značky Audi, Seat, Škoda, Bentley, Porsche, Bugatti, Lamborghini, MAN, Scania atd...)

E15
15. února • 13:45

je třeba rozlišovat značky a výrobce (koncerny) - příklad:
Octavia - značka Škoda, výrobce koncern VW.
Koncern VW je před koncernem Toyota, ale ve značkách je to naopak, aut se značnou Toyota se prodalo více než aut se značnou VW (protože koncern VW vyrábí kromě VW i značky Audi, Seat, Škoda, Bentley, Porsche, Bugatti, Lamborghini, MAN, Scania atd...)

Petr
13. února • 10:55

Samotné značky Toyota 7,25 VW 6,11 mil.

jirka
13. února • 10:18

A kde je vsemi chvalena skodovka, kdejakej vesnickej jouda ma doma o ni mokry sny. Aha 20 pozice. A vw si tam po pruseru nechyta. Ja budu ted kupovat ford explorer taky je to neco jako pick up ale spis lehky off road.

Tom
15. února • 11:59

Aha? Skoda je pomerne lokalni znacka jejiz rozmach na jednotlivych trzich je rizen matkou, takze 20. pozice je docela uspech. Kdyz vemu, ze takove subaru s celosvetovou pusobnosti, ktere je snem kazdeho diskutera na ceskem foru, ktere se nikdy nekazi a prezije podle majitelu i atomovy vybuch, je az za skodovkou...:-)

Lojza
16. února • 5:55

dva lidi kolem me meli subaru a uz jim nesmi do baraku.Osobni zkusenost se Subaru nemam. designove se my t ykraksny nelibi. Skoda,kdyz se koupi ve fleetu neni spatna. Velka sleva +dph dolu a ono to jde.:-D

bzzz
13. února • 15:26

V tom prehledu je vsehovsudy par znacek, takze 33. místo a 427 077 Octavii je - podle mne - pro Skodovku v celosvetove konkurenci spise slusny vysledek.

Driver
13. února • 9:02

Že je Čína významný trh všichni ví, ale že se tam prodá každé třetí auto prodané na celé planetě, to je masakr :-O

Petr
13. února • 10:35

Čína rychle roste ekonomicky, tak se to projeví i v automobilech,bohužel my už neporostem,prý došli Ukrajinci a další zatím nebudou.

Antiautomat
15. února • 8:45

...nuz, tak hlavne su skromni, pracoviti a je ich VELA, plus nenasyteny trh a to hlavne v oblastiach, ktore sa rychlo modernizuju. Uplne normalny efekt: pokial je mozne vyrabat lacno, vela a hlavne je kam to predat, ciena diera kapitalizmu menom nadhodnota a nadvyroba je drzana pod kontrolou: vykaze sa zisk z podielu prace, ktoru si kapitalista privlastni a v zisku on este bude, pokial bude trvat rast. Co je samozrejme z dlhodobeho hladiska docasna zalezitost, ale zatial to fungovat bude. U nas to bude ale problem a situacia je ina, pretoze mladych a schopnych si nasi nenasytni feudali vyhnali otrocit do zahranicia. Ocakavam ze riesenie v ich rezii bude nasledovne: este viac pritiahnut srouby nech je este vacsia bieda a potom sem vitazoslavne doviezt tu najposlednejsiu svoloc povymetanu z tych najspinavsich kutov sveta. Samozrejme nieco bude treba zainvestovat do medii, ktore dostanu zakazku rozbehnut srdcervuvu kampan v style aka sme uzasna schopna krajina a ono nakoniec vsetko je v poriadku, pretoze vlastne v dosledku tejto uzasnej schopnosti sme tak skveli, ze nemame dost ludi na pracu. Tato masaz sa uz ostatne u nas zacala, treba len dobytku vysvetlit ze ide na zarezanie len preto, aby sa uvolnilo miesto pre vhodnejsi druh, ktory menej zozarie, netreba mu ist von na pasu a hlavne viac nadoji. A vol zabuci blahom ze jeho existencia nebola marna. Je to ako sachova partia: zo sachovnice budu musiet zmiznut pesiaci, veze a kralovna (rozumej narody ako nase), len aby kral dostal na koci nevyhnutny mat, ktorym to tak ci tak zakonite konci. A pokial sa tomuto nepodari zabranit a tu fasochamrad cudziu velkokapitalisticku nepovesat na lampy, osud naroda je vo vacsom nebezpecenstve ako za Hitlera a (co do metod velmi podobnej) fasochamrade. Neverite: tak si precitajte, co povedal Heydrich ked bol v Prahe: systematicke osidlenie cudzimi, otroci (doslova, toto povedal) v nasich fabrikach pod vedenim nemeckych predakov. To iste sa deje za nadseneho potlesku kotrolovanych medii dnes, len v inej rezii.

Doporučujeme

Články odjinud