Vítězem je pick-up. Přehled nejprodávanějších aut světa roku 2016

Driver  |  13. 02. 2017 09:02

Že je Čína významný trh všichni ví, ale že se tam prodá každé třetí auto prodané na celé planetě, to je masakr

Odpovědět  |   | 
Petr  |  13. 02. 2017 10:35

Čína rychle roste ekonomicky, tak se to projeví i v automobilech,bohužel my už neporostem,prý došli Ukrajinci a další zatím nebudou.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  15. 02. 2017 08:45

...nuz, tak hlavne su skromni, pracoviti a je ich VELA, plus nenasyteny trh a to hlavne v oblastiach, ktore sa rychlo modernizuju. Uplne normalny efekt: pokial je mozne vyrabat lacno, vela a hlavne je kam to predat, ciena diera kapitalizmu menom nadhodnota a nadvyroba je drzana pod kontrolou: vykaze sa zisk z podielu prace, ktoru si kapitalista privlastni a v zisku on este bude, pokial bude trvat rast. Co je samozrejme z dlhodobeho hladiska docasna zalezitost, ale zatial to fungovat bude.

U nas to bude ale problem a situacia je ina, pretoze mladych a schopnych si nasi nenasytni feudali vyhnali otrocit do zahranicia. Ocakavam ze riesenie v ich rezii bude nasledovne: este viac pritiahnut srouby nech je este vacsia bieda a potom sem vitazoslavne doviezt tu najposlednejsiu svoloc povymetanu z tych najspinavsich kutov sveta. Samozrejme nieco bude treba zainvestovat do medii, ktore dostanu zakazku rozbehnut srdcervuvu kampan v style aka sme uzasna schopna krajina a ono nakoniec vsetko je v poriadku, pretoze vlastne v dosledku tejto uzasnej schopnosti sme tak skveli, ze nemame dost ludi na pracu. Tato masaz sa uz ostatne u nas zacala, treba len dobytku vysvetlit ze ide na zarezanie len preto, aby sa uvolnilo miesto pre vhodnejsi druh, ktory menej zozarie, netreba mu ist von na pasu a hlavne viac nadoji. A vol zabuci blahom ze jeho existencia nebola marna.

Je to ako sachova partia: zo sachovnice budu musiet zmiznut pesiaci, veze a kralovna (rozumej narody ako nase), len aby kral dostal na koci nevyhnutny mat, ktorym to tak ci tak zakonite konci. A pokial sa tomuto nepodari zabranit a tu fasochamrad cudziu velkokapitalisticku nepovesat na lampy, osud naroda je vo vacsom nebezpecenstve ako za Hitlera a (co do metod velmi podobnej) fasochamrade. Neverite: tak si precitajte, co povedal Heydrich ked bol v Prahe: systematicke osidlenie cudzimi, otroci (doslova, toto povedal) v nasich fabrikach pod vedenim nemeckych predakov. To iste sa deje za nadseneho potlesku kotrolovanych medii dnes, len v inej rezii.

Odpovědět  |   | 
jirka  |  13. 02. 2017 10:18

A kde je vsemi chvalena skodovka, kdejakej vesnickej jouda ma doma o ni mokry sny. Aha 20 pozice. A vw si tam po pruseru nechyta. Ja budu ted kupovat ford explorer taky je to neco jako pick up ale spis lehky off road.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  13. 02. 2017 15:26

V tom prehledu je vsehovsudy par znacek, takze 33. místo a 427 077 Octavii je - podle mne - pro Skodovku v celosvetove konkurenci spise slusny vysledek.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  15. 02. 2017 11:59

Aha? Skoda je pomerne lokalni znacka jejiz rozmach na jednotlivych trzich je rizen matkou, takze 20. pozice je docela uspech. Kdyz vemu, ze takove subaru s celosvetovou pusobnosti, ktere je snem kazdeho diskutera na ceskem foru, ktere se nikdy nekazi a prezije podle majitelu i atomovy vybuch, je az za skodovkou...

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  16. 02. 2017 05:55

dva lidi kolem me meli subaru a uz jim nesmi do baraku.Osobni zkusenost se Subaru nemam. designove se my t ykraksny nelibi. Skoda,kdyz se koupi ve fleetu neni spatna. Velka sleva +dph dolu a ono to jde.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  13. 02. 2017 10:44

Nějak tomu nerozumím, je to pár týdnů co se všude tvrdilo, že nejvíc prodal folks, tak kde je chyba. Že by zase trošku nedejbože v něčem malinko fiksloval?

Odpovědět  |   | 
Petr  |  13. 02. 2017 10:55

Samotné značky Toyota 7,25 VW 6,11 mil.

Odpovědět  |   | 
E15  |  15. 02. 2017 13:45

je třeba rozlišovat značky a výrobce (koncerny) - příklad:
Octavia - značka Škoda, výrobce koncern VW.
Koncern VW je před koncernem Toyota, ale ve značkách je to naopak, aut se značnou Toyota se prodalo více než aut se značnou VW (protože koncern VW vyrábí kromě VW i značky Audi, Seat, Škoda, Bentley, Porsche, Bugatti, Lamborghini, MAN, Scania atd...)

Odpovědět  |   | 
E15  |  15. 02. 2017 13:45

je třeba rozlišovat značky a výrobce (koncerny) - příklad:
Octavia - značka Škoda, výrobce koncern VW.
Koncern VW je před koncernem Toyota, ale ve značkách je to naopak, aut se značnou Toyota se prodalo více než aut se značnou VW (protože koncern VW vyrábí kromě VW i značky Audi, Seat, Škoda, Bentley, Porsche, Bugatti, Lamborghini, MAN, Scania atd...)

Odpovědět  |   | 
E15  |  15. 02. 2017 13:45

je třeba rozlišovat značky a výrobce (koncerny) - příklad:
Octavia - značka Škoda, výrobce koncern VW.
Koncern VW je před koncernem Toyota, ale ve značkách je to naopak, aut se značnou Toyota se prodalo více než aut se značnou VW (protože koncern VW vyrábí kromě VW i značky Audi, Seat, Škoda, Bentley, Porsche, Bugatti, Lamborghini, MAN, Scania atd...)

Odpovědět  |   | 
E15  |  15. 02. 2017 13:45

je třeba rozlišovat značky a výrobce (koncerny) - příklad:
Octavia - značka Škoda, výrobce koncern VW.
Koncern VW je před koncernem Toyota, ale ve značkách je to naopak, aut se značnou Toyota se prodalo více než aut se značnou VW (protože koncern VW vyrábí kromě VW i značky Audi, Seat, Škoda, Bentley, Porsche, Bugatti, Lamborghini, MAN, Scania atd...)

Odpovědět  |   | 
E15  |  15. 02. 2017 13:45

je třeba rozlišovat značky a výrobce (koncerny) - příklad:
Octavia - značka Škoda, výrobce koncern VW.
Koncern VW je před koncernem Toyota, ale ve značkách je to naopak, aut se značnou Toyota se prodalo více než aut se značnou VW (protože koncern VW vyrábí kromě VW i značky Audi, Seat, Škoda, Bentley, Porsche, Bugatti, Lamborghini, MAN, Scania atd...)

Odpovědět  |   | 
E15  |  15. 02. 2017 13:46

je třeba rozlišovat značky a výrobce (koncerny) - příklad:
Octavia - značka Škoda, výrobce koncern VW.
Koncern VW je před koncernem Toyota, ale ve značkách je to naopak, aut se značnou Toyota se prodalo více než aut se značnou VW (protože koncern VW vyrábí kromě VW i značky Audi, Seat, Škoda, Bentley, Porsche, Bugatti, Lamborghini, MAN, Scania atd...)

Odpovědět  |   | 
šofér  |  13. 02. 2017 18:58

Tak když jsm se dočetl,že vétězem je pick-up, myslel jsem vážně, že je to verze Toyoty Hilux v provedení písková s kulometem na ložné polše a černou vlajkou IS na tyčce, a on je to Ford...... no, ale stejně by mne zajímalo, kdo ty auta do Syrie stále lifruje...chápu, že prot Toyotu je to super obchod, nikdo vás neotravuje kvůli rekalmaci, žádné svolávačky, když jim to blafne, tak jdou pro nové....

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

včera | Vladimír Kadera | 11 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 33 příspěvků
Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 41 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A
Nová Škoda Octavia oficiálně: Už jsme v ní seděli! Superb může blednout závistí

Nová Škoda Octavia oficiálně: Už jsme v ní …

Dámy a pánové, nová Škoda Octavia je oficiálně na světě! Prohlédli jsme si ji s předstihem a tohle jsou naše první dojmy. Je tak jiná, že vedle ní Superb může vypadat jako chudší příbuzný.

11.  11.  2019 | | 265 N/A