Vítěz v Sosnové zároveň i mistrem - HRDINKA

Mistrovství ČR v rallysprintu zná již svého absolutního mistra pro tento rok. Stala se jím posádka Tomáš Hrdinka se spolujezdcem Petrem Grossem na voze Subaru WRC.
Vítěz v Sosnové zároveň i mistrem - HRDINKA
Společně s přehledem zvítězili v poslední soutěži při Rallysprintu v Sosnové. Při cestě za titulem je ani náznakem neohrozil druhý z aspirantů na celkového mistra Stanislav Chovanec na Škodě Octavia WRC. Samotná soutěž se nesla zcela ve znamení spanilé jízdy Tomáše Hrdinky. Vyhrával jednu rychlostní zkoušku za druhou. V polovině soutěže měl již na svého největšího soupeře, Chovance, náskok 38 sekund. Jediného konkurenta našel v Sosnové v mladém Honzovi Trajboldovi, startujícímu s Fordem Focus WRC. Ten připravil jezdce z týmu Styllex Tuning Prosport o tři triumfy RZ.

Ve zbývajících pěti měřených úsecích zvítězil Hrdinka a cílem projel na prvním místě. „Auto šlapalo na 100% a my neměli jediný problém na trati. Jsem velmi spokojený,“ řekl po soutěži Hrdinka. Druhý, s odstupem 25,7 sekundy, dojel s žlutomodrým fordem Trajbold. „Stále si ještě zvykáme na vůz specifikace WRC. Již nyní jsem ale velmi spokojený, neboť vidím, že budeme moct potrápit i takové silné vozy a dobré jezdce, jako je například Hrdinka,“ řekl po soutěži Jan Trajbold mladší. Krátce před soutěží si prožil menší rodinné drama.

Jeho otce, Jana Trajbolda sen., který měl startovat mezi veterány, totiž musela převézt do nemocnice sanitka. Trajbold starší si naštěstí poleží v klidu pouze pár dní. Třetí místo v cíli patří Chovancovi, který čekal na nějakou chybu svých soupeřů. V cíli ztrácel na vítěze více jak jednu minutu. „Až budeme mít vůz, který bude ztrácet na kilometr půl sekundy, můžeme se s konkurencí měřit. V této chvíli ztrácíme sekundu, a tak nám nezbývá nic jiného než vyčkávat.“ I na dalším místě dojel soutěžní vůz WRC.

Byl jim mladý Valoušek, který se prvně posadil při soutěži do Toyoty Corolla WRC. Jeho začátek se nesl ve znamení seznámení se s vozem. Potom jeho výkon stoupal, až se zastavil na bramborové medaili v cíli. Pátý dojel první vůz skupiny N s Tošovským za volantem, který doháněl v úvodu lepšího Volfa. Toho dělilo v cíli sedm sekund na vítěze skupiny N a patří mu nejen druhé místo v enkách, ale také šesté celkově. I na dalších místech skončili jezdci z této skupiny neupravených automobilů. Na 7.místě dokončil soutěž Milan Liška, osmý Vlček, devátý Poulík a první desítku nejlepších uzavřel „Krysař“ Dan Landa s Fordem Escort Cosw..

Vítězové jednotlivých tříd:

A8, Hrdinka, Subaru Impreza
A7, Kopecký, Škoda Octavia
A6, Vágner, Škoda Felicia
A5, Wagner, Škoda Felicia

N4,Tošovský, Mitsubishi Lancer
N3, Křížek, Opel Astra
N2, Blahout, Honda Civic
N1, Picek, Škoda Felicia

F2, Kopecký, Škoda Octavia
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků