Vítěz soutěže o Evropské auto roku 2006 odhalen

Dlouhou dobu se spekulovalo, který z automobilů získá tento prestižní titul. Mezi horkými kandidáty bylo nové BMW řady 3 a nová Alfa Romeo 159. Rybník nakonec všem vypálil úplně jiný vůz.
Vítěz soutěže o Evropské auto roku 2006 odhalen

Každoroční klání automobilek o titul Evropského šampióna zná svého vítěze. Pro rok 2006 se jím stal Renault Clio III, který vyhrál před německým Volkswagen Passat a italskou Alfou Romeo 159. Pro někoho může být toto pořadí překvapivé, ale při pohledu na výsledky z předešlých let je jasné, že malé vozy a vozy, které disponují velkou praktičností, mají daleko větší šanci uspět než stylové nebo výkonné modely. Autem roku se tedy nestávají vozy s nejlepší image, nebo nejsilnějším motorem, ale povětšinou právě ty, do kterých by to nikdo neřekl.

Konečné pořadí:

  1. Renault Clio - 256 bodů
  2. VW Passat - 251 bodů
  3. Alfa Romeo 159 - 212 bodů
  4. BMW řady 3 - 203 bodů
  5. Mazda 5 - 198 bodů
  6. Citroen C1, Peugeot 107, Toyota Aygo - 187 bodů
  7. Toyota Yaris - 143 bodů

Tip: přečtěte si kompletní informace o vítězi Renaultu Clio III

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Renault Clio III

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 29 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků