Víte, kolik lidí navrhuje displej v Seatu? Více než designérů exteriéru

Pro displej modernizovaného vozu Seat Leon bylo vyvinuto 3000 ikonek a piktogramů. Práce trvaly rok a půl.

Svět se mění. Jedním z příkladů je důležitost displejů v současných osobních vozech.

Seat například nyní informoval o tom, že dnes je právě tato součást interiéru tou absolutně nejdůležitější. "Dříve jsme navrhli vnitřní design vozu a nakonec hledali místo, kam umístit displej. Nyní se však všechno točí kolem displeje," svěřil se Jaume Sala, vedoucí oddělení vnitřního designu společnosti Seat.

Modernizovaný Seat Leon oficiálně: Litrové TSI a jedno „malé“ překvapení

Modernizovaný Seat Leon oficiálně: Litrové TSI a jedno „malé“ překvapení

V současné době se na návrzích displejů v této automobilce podílí již více lidí, než kolik jich vytváří vnější design automobilů. Ještě do konce letošního roku se oddělení UX Design v Seatu, v němž se displeje navrhují, rozšíří na celkem třicet zaměstnanců. Část z nich má na starosti uživatelská rozhraní, další se věnuje aplikacím, a zbytek je zaměřen na simulace a animace.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Navržení displeje osobního vozu v současné době v Seatu trvá rok a půl a během té doby vznikne tisícovka skic.

Seat se drží zásady, že všechny displeje umisťuje do úrovně očí a jsou natočeny směrem k řidiči.

Nejnovější displej pro Seat Leon má úhlopříčku osm palců a lze na něm mimo jiné zobrazit 3000 ikonek a piktogramů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků