Víte, kolik lidí navrhuje displej v Seatu? Více než designérů exteriéru

Pro displej modernizovaného vozu Seat Leon bylo vyvinuto 3000 ikonek a piktogramů. Práce trvaly rok a půl.

Svět se mění. Jedním z příkladů je důležitost displejů v současných osobních vozech.

Seat například nyní informoval o tom, že dnes je právě tato součást interiéru tou absolutně nejdůležitější. "Dříve jsme navrhli vnitřní design vozu a nakonec hledali místo, kam umístit displej. Nyní se však všechno točí kolem displeje," svěřil se Jaume Sala, vedoucí oddělení vnitřního designu společnosti Seat.

Kombi | Premiéry | Hatchbacky | Seat

Modernizovaný Seat Leon oficiálně: Litrové TSI a jedno „malé“ překvapení

V současné době se na návrzích displejů v této automobilce podílí již více lidí, než kolik jich vytváří vnější design automobilů. Ještě do konce letošního roku se oddělení UX Design v Seatu, v němž se displeje navrhují, rozšíří na celkem třicet zaměstnanců. Část z nich má na starosti uživatelská rozhraní, další se věnuje aplikacím, a zbytek je zaměřen na simulace a animace.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Navržení displeje osobního vozu v současné době v Seatu trvá rok a půl a během té doby vznikne tisícovka skic.

Seat se drží zásady, že všechny displeje umisťuje do úrovně očí a jsou natočeny směrem k řidiči.

Nejnovější displej pro Seat Leon má úhlopříčku osm palců a lze na něm mimo jiné zobrazit 3000 ikonek a piktogramů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků