Víte, kolik lidí navrhuje displej v Seatu? Více než designérů exteriéru

Pro displej modernizovaného vozu Seat Leon bylo vyvinuto 3000 ikonek a piktogramů. Práce trvaly rok a půl.

Svět se mění. Jedním z příkladů je důležitost displejů v současných osobních vozech.

Seat například nyní informoval o tom, že dnes je právě tato součást interiéru tou absolutně nejdůležitější. "Dříve jsme navrhli vnitřní design vozu a nakonec hledali místo, kam umístit displej. Nyní se však všechno točí kolem displeje," svěřil se Jaume Sala, vedoucí oddělení vnitřního designu společnosti Seat.

Modernizovaný Seat Leon oficiálně: Litrové TSI a jedno „malé“ překvapení

Modernizovaný Seat Leon oficiálně: Litrové TSI a jedno „malé“ překvapení

V současné době se na návrzích displejů v této automobilce podílí již více lidí, než kolik jich vytváří vnější design automobilů. Ještě do konce letošního roku se oddělení UX Design v Seatu, v němž se displeje navrhují, rozšíří na celkem třicet zaměstnanců. Část z nich má na starosti uživatelská rozhraní, další se věnuje aplikacím, a zbytek je zaměřen na simulace a animace.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Navržení displeje osobního vozu v současné době v Seatu trvá rok a půl a během té doby vznikne tisícovka skic.

Seat se drží zásady, že všechny displeje umisťuje do úrovně očí a jsou natočeny směrem k řidiči.

Nejnovější displej pro Seat Leon má úhlopříčku osm palců a lze na něm mimo jiné zobrazit 3000 ikonek a piktogramů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků