Víte, kolik lidí navrhuje displej v Seatu? Více než designérů exteriéru

Pro displej modernizovaného vozu Seat Leon bylo vyvinuto 3000 ikonek a piktogramů. Práce trvaly rok a půl.

Svět se mění. Jedním z příkladů je důležitost displejů v současných osobních vozech.

Seat například nyní informoval o tom, že dnes je právě tato součást interiéru tou absolutně nejdůležitější. "Dříve jsme navrhli vnitřní design vozu a nakonec hledali místo, kam umístit displej. Nyní se však všechno točí kolem displeje," svěřil se Jaume Sala, vedoucí oddělení vnitřního designu společnosti Seat.

Modernizovaný Seat Leon oficiálně: Litrové TSI a jedno „malé“ překvapení

Modernizovaný Seat Leon oficiálně: Litrové TSI a jedno „malé“ překvapení

V současné době se na návrzích displejů v této automobilce podílí již více lidí, než kolik jich vytváří vnější design automobilů. Ještě do konce letošního roku se oddělení UX Design v Seatu, v němž se displeje navrhují, rozšíří na celkem třicet zaměstnanců. Část z nich má na starosti uživatelská rozhraní, další se věnuje aplikacím, a zbytek je zaměřen na simulace a animace.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Navržení displeje osobního vozu v současné době v Seatu trvá rok a půl a během té doby vznikne tisícovka skic.

Seat se drží zásady, že všechny displeje umisťuje do úrovně očí a jsou natočeny směrem k řidiči.

Nejnovější displej pro Seat Leon má úhlopříčku osm palců a lze na něm mimo jiné zobrazit 3000 ikonek a piktogramů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 56 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků