Tak kontrakt pro Českou poštu se projevil. Zakázka aut, která byla téměř zadarmo.Nejvíc aut v ČR i Evropě prodává zase a opět Renault. Malé dodávky válcuje Dacia Dokker.
Dacia Dokker? No to určite nie. Citroen Berlingo/Peugeot Rifter/Opel Combo a teraz k nim pribudla Toyota Proace City. 4 autá s rovnakou karosériou a technikou, odlišné predné masky a prístrojovka.
Asi mají největší slevy. Dříve vycházel nejvýhodněji master (mám ho). Asi v rendlíku usnuli na vavřínech.
A koupil jsi lépe, Ducato a ty jeho přeznačkované varianty jsou vyrobeny z maximální úsporou při výrobě. Srovnám-li můj Boxer a kolegův Master tak je to markantní rozdíl. Tranzitu hodně ubral Custom, který má velikost bývalého základního Tranzitu.
V čem je markantní rozdíl? Dvanáct let starému obytňáku Ducato i fungl novému osobnímu Ducatu není vůbec co vytknout. Motory víc než odolné, podvozky kvalitní, kastle nerezavějící. Žádné úspory při výrobě nevidím. Tak kde je problém?
Ford je sračka ve srovnání s Ducatem (a spol.). Nelze ale jen porovnávat fungl nová auta, ale třeba i 5-10 let stará. A to si zase si přiznejme, tak zkurvený lak, jako mají 5-10 letá Ducata (a spol.) , tak tak brutálně není oloupaná ani jejich předchozí generace (do r.2006). Nejhorší lak, nic tak obludnějšího jsem neviděl.
Problém s lakem byl převážně u prvních kusů do polofaceliftu. A taky jen nad čelním sklem u H2 a H3. Na druhou stranu je oloupaný lak půl bídy oproti pokročilé korozi stejných ročníků konkurentů.
Tak si sedni do nějaké normální dodávky a poznáš sám hned. Ducato a jeho sourozenci jsou fakt brutal. Já měl tu možnost svézt se ducatem po přesednutí z Craftera a málem jsem se počural smíchy.
Stále nebyl zodpovězen dotaz... jaké jsou ty extrémní rozdíly? Kdyžtak aspoň napovím pár možností: jízdní vlastnosti, komfort, interiér, přístrojová deska nebo co?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.