Víte, jakou záruku nabízejí jednotlivé značky? Máme aktuální přehled

28 komentářů

Colin
10. září • 13:31

Tak třeba zrovna Mondeo může mít 7 let / 200.000 km. Sám jsem přímo od Fordu, když jsem tam kupoval auto prodlužoval tu jejich 5 let /120.000 km na 6 let /150.000 km, protože auto dýl snad mít nebudu :) , ale jde to až na těch 7/200000

Br Br
12. září • 14:17

No ale pětileté Mondeo je na rozsypání, i kdyby v záruce - vlastní zkušenost.To stejné se tyká korejců - opět osobní zkušenosti se SsangYong. Je sice krásné že ti to na záruku opraví, ale mě se opravdu nechce jezdit každý měsíc do servisu. Tak že Hyundai (nebo jak se to píše) ani Kiu si nikdy nekoupím.Teď máme půl roku Francouze, uvidíme co vydrží.

Zelí
10. září • 21:09

A kolik to stojí ?

Mirek
10. září • 12:10

Dnes všechna auta vydrží 100 000 km,ale ten rozdíl Peugeot/Hyundai 60 000/neomezeně naznačuje jak jsou na tom Frantíci stále bídně oproti Korejcům.

Antiautomat
11. září • 18:50

skor je to o tom, co si vyberies. Ak naletis na nalepku 'new', znaci super skvela nove a kozmicka technologia, potom mas hned dva problemy:a/ kupujes predrazenu vec. Fajn, ked to chces, zaplat si.
b/ kupujes dostatocne neodskusanu vec, rozumej polotovar. Toto uz podla mna fajn nie je.Prikladov by sa naslo az az.Inak HDi, hlavne v tych strednych vykonovych verizach a tie, ktore nie su trapene pridlhymi prevodmi, znasaju toho naozaj vela. A mnohe z nich nemaju zrovna lahky zivot.

pacho
10. září • 18:30

Tak to si vedľa ako jedľa. Keby si bol dočítal "obrázok", tak by si zistil, že na väčšie modely Peugeot dáva 100 000km. A teraz mi skús vysvetliť, kde je Škoda s kvalitou, keď dáva len 2-ročnú záruku???. Čo sa týka kvality "fratíkov", tak si asi zaspal storočie. Kvalitou su už kdesi úplne inde ako trebarz pre 10-timi rokmi. Nie pre srandu za prvý polrok aliancia Renault-Nissan, predala najviac aut na svete. Určite to nebude tou nekvalitov, čo sa tu snažiš prezentovať.

tom
11. září • 15:34

A ze si u škodovky nemůžeš proplatit, vid?

DaewooMaster
11. září • 12:15

OK, místo 60 omezeno na 100 tisíc. Mně to ale přijde stále málo, protože když si dočteš "obrázek" Hyundai, tak ten "nabízí standardně pětiletou záruku bez omezení kilometrů", což mi stále přijde výrazně férovější, než to omezovat (pro někoho) celkem rychlým nájezdem.

R2
10. září • 12:04

Fotogalerie zaruk? Jak se takova zaruka foti? :-(

JirkaX
10. září • 19:10

Blbě. Je třeba si na ni dostatečně posvítit.

SHX
10. září • 11:09

záruka je jedna věc a její vymahatelnost věc druhá ...

Petr
10. září • 13:31

Presne tak, nejhorsi je v tomto podle zkusenosti v okoli Skoda. Ti si se zakazniky radi vytitraji zadek. Naopak super je Toyota a take Hyundai s Kiou - tam se nediskutuje, ale okamzite resi.

Zombot
10. září • 17:26

Nejsem fanoušek Škodovky ani VW, ale jejich záruka rozhodně není vyloženě špatná. Jedna naše firemní Octavie měla od výroby špatnou převodovku, zjistilo se to zhruba po měsíci používání a v servisu bez řečí převodovku na záruku vyměnili. Škodovku bych si sice nekoupil, ale jejich servis bych nepodceňoval.

Petr
10. září • 22:47

Zmbote, promin, ale bud jsi neuveritelne hloupy nebo sebou nechas kymkoli zametat protoze neznas zakony. To auto bych jim omlatil o hlavu a nechal si vratit penize - na to mas totiz zakonne pravo. Ty je naopak jeste chvalis, ze byli ochotni to opravit? Neupadls na halvu?

JirkaX
11. září • 16:13

Tolik nesmyslů na třech řádcích. To spíše ty v tom máš guláš.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr
12. září • 11:41

Klidne to rozepis. Stejny pripad jsem totiz resil u znameho - vymena vozu.

Antiautomat
13. září • 19:22

Auto je tovar ako kazdy iny.
Ci uz je to smradfon za par supiek, alebo auto za dve mega plus. Toto si zakaznik musi uvedomit.

tom
11. září • 15:33

Muzes prosim uvést z čeho cerpas? Ze mu meli vyměnit cele auto?

Antiautomat
11. září • 12:03

On pise po mesiaci. Pokial sa pamatam, na odstupenie od kupnej zmluvy ma pravo 14 dni, ak sa mylim, pokojne ma opravte.Moja skusenost je taka, ze opravu (niekto sikovny mi zrusil na parkovisku predny blatnik) jeden servis spravil tak, ze plastovy podbeh pod zasterkou nebol nalezite schovany pod plechom, skratka polovica trcala dnu a polovica von. Kedze to bolo od zasterkou, vsimol som si to az neskor. Druhy servis mi toto okamzite, bez reci a bleskom opravil. Zalezi naozaj vela od toho-ktoreho servisu.

pacho
10. září • 18:22

No toto ako dobrý vtip sa Ti podarilo. Kúpiš auto, s poruchanou prevodovkou, a keď ju po mesiaci od kúpi vymenia, tak to považuješ za úspech???. Keby škoda bola k niečomu, tak auto čo má poruchanu prevodovku od výroby, tak bez reptania vymení celé auto.!!!

audax
11. září • 23:23

za normálnych okolností nemalo auto s vadnou prevodovkou ani prejsť výstupnou kontrolou vo fabrike,nie aby to riešil zákazník mesiac od kúpy v rámci záruky.....

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Nyte
12. září • 10:34

Za ideálních okolností neprojde auto s výrobními vadami výstupní kontrolou nikdy, a stejně se ti ve Fordu po 25 tisících potká motor nebo ti u zcela nové Kie odejde spojka. Od toho snad záruka je, aby se takové případy vyřešily aspoň dodatečně.

Petr
10. září • 22:48

No, podle zakona to ma dokonce povinnost udelat, akorat u nich ve firmne zjevne nikdo nezna zakony.

Václav
10. září • 14:43

Ono to není ani tak o značce ale o konkrétním servisu. Já mám se Škodou perfektní zkušenost, Hyundai trochu horší (v podstatně spokojenost),ale Opel je děs. U Opla prakticky nic neuznají. Už rok a půl se s nimi soudím, protože mně teče do auta při mytí wapkou a celodenním dešti (první reklamace dva měsíce po koupi). Opel tvrdí, že se auta značky Opel nesmí mýt wapkou. Soud už dvakrát rozhodl v můj prospěch ale prodejce se stále odvolává.

Mirek
10. září • 17:13

Ty chceš po automobilce,která denně prodělá 104 milionů aby řešila reklamace zákazníků a navíc takovou banalitu jako je mytí auta?

Václav
10. září • 17:59

Jo chci. Protože na podzim a v zimě když prší, tak auto nevyschne a i týden jsou okna v zadních dveřích zarosená. Nejvíc mně a soudce pobavil reklamační protokol, kdy napsali " Dveře rozebrány, vysušeny a závada nezjištěna." Jo a taky ČOI jim dala 9000 pokutu za nekalé obchodní praktiky.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Nyte
12. září • 10:27

9 tisíc? ČOI by měla pokutu zdesetinásobit, pak je možná nějaké reklamace začnou zajímat.

Joe Doe
10. září • 9:32

Zaruka sa predlzit aj u Toyoty - na 5 rokov alebo 150-tisic km.

Doporučujeme

Články odjinud