Víte, jakou záruku nabízejí jednotlivé značky? Máme aktuální přehled

Joe Doe  |  10. 09. 2017 09:32  |  [78.45.44.xxx]

Zaruka sa predlzit aj u Toyoty - na 5 rokov alebo 150-tisic km.

Odpovědět  |   | 
SHX  |  10. 09. 2017 11:09  |  [90.177.214.xxx]

záruka je jedna věc a její vymahatelnost věc druhá ...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  10. 09. 2017 13:31  |  [213.220.203.xxx]

Presne tak, nejhorsi je v tomto podle zkusenosti v okoli Skoda. Ti si se zakazniky radi vytitraji zadek. Naopak super je Toyota a take Hyundai s Kiou - tam se nediskutuje, ale okamzite resi.

Odpovědět  |   | 
Václav  |  10. 09. 2017 14:43  |  [109.231.155.xxx]

Ono to není ani tak o značce ale o konkrétním servisu. Já mám se Škodou perfektní zkušenost, Hyundai trochu horší (v podstatně spokojenost),ale Opel je děs.

U Opla prakticky nic neuznají. Už rok a půl se s nimi soudím, protože mně teče do auta při mytí wapkou a celodenním dešti (první reklamace dva měsíce po koupi). Opel tvrdí, že se auta značky Opel nesmí mýt wapkou. Soud už dvakrát rozhodl v můj prospěch ale prodejce se stále odvolává.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 09. 2017 17:13  |  [62.201.31.xxx]

Ty chceš po automobilce,která denně prodělá 104 milionů aby řešila reklamace zákazníků a navíc takovou banalitu jako je mytí auta?

Odpovědět  |   | 
Václav  |  10. 09. 2017 17:59  |  [109.231.155.xxx]

Jo chci. Protože na podzim a v zimě když prší, tak auto nevyschne a i týden jsou okna v zadních dveřích zarosená. Nejvíc mně a soudce pobavil reklamační protokol, kdy napsali " Dveře rozebrány, vysušeny a závada nezjištěna." Jo a taky ČOI jim dala 9000 pokutu za nekalé obchodní praktiky.

Odpovědět  |   | 
Nyte  |  12. 09. 2017 10:27  |  [85.70.108.xxx]

9 tisíc? ČOI by měla pokutu zdesetinásobit, pak je možná nějaké reklamace začnou zajímat.

Odpovědět  |   | 
Zombot  |  10. 09. 2017 17:26  |  [37.188.172.xxx]

Nejsem fanoušek Škodovky ani VW, ale jejich záruka rozhodně není vyloženě špatná. Jedna naše firemní Octavie měla od výroby špatnou převodovku, zjistilo se to zhruba po měsíci používání a v servisu bez řečí převodovku na záruku vyměnili. Škodovku bych si sice nekoupil, ale jejich servis bych nepodceňoval.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  10. 09. 2017 18:22  |  [188.123.100.xxx]

No toto ako dobrý vtip sa Ti podarilo. Kúpiš auto, s poruchanou prevodovkou, a keď ju po mesiaci od kúpi vymenia, tak to považuješ za úspech???. Keby škoda bola k niečomu, tak auto čo má poruchanu prevodovku od výroby, tak bez reptania vymení celé auto.!!!

Odpovědět  |   | 
Petr  |  10. 09. 2017 22:48  |  [213.220.203.xxx]

No, podle zakona to ma dokonce povinnost udelat, akorat u nich ve firmne zjevne nikdo nezna zakony.

Odpovědět  |   | 
audax  |  11. 09. 2017 23:23  |  [85.237.234.xxx]

za normálnych okolností nemalo auto s vadnou prevodovkou ani prejsť výstupnou kontrolou vo fabrike,nie aby to riešil zákazník mesiac od kúpy v rámci záruky.....

Odpovědět  |   | 
Nyte  |  12. 09. 2017 10:34  |  [85.70.108.xxx]

Za ideálních okolností neprojde auto s výrobními vadami výstupní kontrolou nikdy, a stejně se ti ve Fordu po 25 tisících potká motor nebo ti u zcela nové Kie odejde spojka. Od toho snad záruka je, aby se takové případy vyřešily aspoň dodatečně.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  10. 09. 2017 22:47  |  [213.220.203.xxx]

Zmbote, promin, ale bud jsi neuveritelne hloupy nebo sebou nechas kymkoli zametat protoze neznas zakony. To auto bych jim omlatil o hlavu a nechal si vratit penize - na to mas totiz zakonne pravo. Ty je naopak jeste chvalis, ze byli ochotni to opravit? Neupadls na halvu?

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  11. 09. 2017 12:03  |  [198.28.69.xxx]

On pise po mesiaci. Pokial sa pamatam, na odstupenie od kupnej zmluvy ma pravo 14 dni, ak sa mylim, pokojne ma opravte.

Moja skusenost je taka, ze opravu (niekto sikovny mi zrusil na parkovisku predny blatnik) jeden servis spravil tak, ze plastovy podbeh pod zasterkou nebol nalezite schovany pod plechom, skratka polovica trcala dnu a polovica von. Kedze to bolo od zasterkou, vsimol som si to az neskor. Druhy servis mi toto okamzite, bez reci a bleskom opravil.

Zalezi naozaj vela od toho-ktoreho servisu.

Odpovědět  |   | 
tom  |  11. 09. 2017 15:33  |  [37.48.36.xxx]

Muzes prosim uvést z čeho cerpas? Ze mu meli vyměnit cele auto?

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  11. 09. 2017 16:13  |  [81.0.204.xxx]

Tolik nesmyslů na třech řádcích. To spíše ty v tom máš guláš.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  12. 09. 2017 11:41  |  [155.91.64.xxx]

Klidne to rozepis. Stejny pripad jsem totiz resil u znameho - vymena vozu.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  13. 09. 2017 19:22  |  [217.195.168.xxx]

Auto je tovar ako kazdy iny.
Ci uz je to smradfon za par supiek, alebo auto za dve mega plus.

Toto si zakaznik musi uvedomit.

Odpovědět  |   | 
R2  |  10. 09. 2017 12:04  |  [46.39.176.xxx]

Fotogalerie zaruk? Jak se takova zaruka foti?

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  10. 09. 2017 19:10  |  [85.70.18.xxx]

Blbě. Je třeba si na ni dostatečně posvítit.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 09. 2017 12:10  |  [62.201.31.xxx]

Dnes všechna auta vydrží 100 000 km,ale ten rozdíl Peugeot/Hyundai 60 000/neomezeně naznačuje jak jsou na tom Frantíci stále bídně oproti Korejcům.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  10. 09. 2017 18:30  |  [188.123.100.xxx]

Tak to si vedľa ako jedľa. Keby si bol dočítal "obrázok", tak by si zistil, že na väčšie modely Peugeot dáva 100 000km. A teraz mi skús vysvetliť, kde je Škoda s kvalitou, keď dáva len 2-ročnú záruku???. Čo sa týka kvality "fratíkov", tak si asi zaspal storočie. Kvalitou su už kdesi úplne inde ako trebarz pre 10-timi rokmi. Nie pre srandu za prvý polrok aliancia Renault-Nissan, predala najviac aut na svete. Určite to nebude tou nekvalitov, čo sa tu snažiš prezentovať.

Odpovědět  |   | 
DaewooMaster  |  11. 09. 2017 12:15

OK, místo 60 omezeno na 100 tisíc. Mně to ale přijde stále málo, protože když si dočteš "obrázek" Hyundai, tak ten "nabízí standardně pětiletou záruku bez omezení kilometrů", což mi stále přijde výrazně férovější, než to omezovat (pro někoho) celkem rychlým nájezdem.

Odpovědět  |   | 
tom  |  11. 09. 2017 15:34  |  [37.48.36.xxx]

A ze si u škodovky nemůžeš proplatit, vid?

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  11. 09. 2017 18:50  |  [217.195.168.xxx]

skor je to o tom, co si vyberies. Ak naletis na nalepku 'new', znaci super skvela nove a kozmicka technologia, potom mas hned dva problemy:

a/ kupujes predrazenu vec. Fajn, ked to chces, zaplat si.
b/ kupujes dostatocne neodskusanu vec, rozumej polotovar. Toto uz podla mna fajn nie je.

Prikladov by sa naslo az az.

Inak HDi, hlavne v tych strednych vykonovych verizach a tie, ktore nie su trapene pridlhymi prevodmi, znasaju toho naozaj vela. A mnohe z nich nemaju zrovna lahky zivot.

Odpovědět  |   | 
Colin  |  10. 09. 2017 13:31  |  [86.49.87.xxx]

Tak třeba zrovna Mondeo může mít 7 let / 200.000 km. Sám jsem přímo od Fordu, když jsem tam kupoval auto prodlužoval tu jejich 5 let /120.000 km na 6 let /150.000 km, protože auto dýl snad mít nebudu :) , ale jde to až na těch 7/200000

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  10. 09. 2017 21:09  |  [93.153.75.xxx]

A kolik to stojí ?

Odpovědět  |   | 
Br Br  |  12. 09. 2017 14:17  |  [193.29.81.xxx]

No ale pětileté Mondeo je na rozsypání, i kdyby v záruce - vlastní zkušenost.

To stejné se tyká korejců - opět osobní zkušenosti se SsangYong. Je sice krásné že ti to na záruku opraví, ale mě se opravdu nechce jezdit každý měsíc do servisu. Tak že Hyundai (nebo jak se to píše) ani Kiu si nikdy nekoupím.

Teď máme půl roku Francouze, uvidíme co vydrží.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 13 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky

Nejčtenější články

Škoda chystá revoluci v motorech. Víme, které motory skončí a jaké je nahradí

Škoda chystá revoluci v motorech. Víme, kte…

V motorových paletách automobilů Škoda příští rok nezůstane kámen na kameni. Spousta agregátů se odebere na odpočinek a budou nahrazeny novými.

5.  11.  2017 | | 107 N/A
Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým obloukem

Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým …

Uvažujete o koupi ojetiny? Pak by se vám možná mohl hodit přehled dvaceti motorů, které se umí snadno změnit v past.

3.  11.  2017 | | 401 N/A
10 spolehlivých motorů „držáků“, jejichž koupí nešlápnete vedle

10 spolehlivých motorů „držáků“, jejichž ko…

Znáte to. Ty nejspolehlivější motory máme beztak všichni ve svých garážích. Přesto není špatné vědět i o těch dalších.

16.  11.  2017 | | 211 N/A
Bazarová past: Takto nabourané BMW 7 dokázal mechanik zcela opravit

Bazarová past: Takto nabourané BMW 7 dokáza…

Ani takové poškození nemusí vždy znamenat totální škodu. Jako nové ale už určitě jezdit nebude...

10.  11.  2017 | | 42 N/A
10 nejproblematičtějších ojetin podle Němců. Těmto se rozhodně vyhněte

10 nejproblematičtějších ojetin podle Němců…

Pokud sháníte ojetinu a jediným kritériem je pro vás její minimální poruchovost, pak byste měli sáhnout po Porsche 911, případně po Mercedesu-Benz SLK. Tento výsledek opět vyplynul ze statistik TÜV SÜD.

12.  11.  2017 | | 31 N/A