Proč ne? Dokážu si představit, že pařížské rodině stačí místo auta čtyřmístný elektrický skůtr, který zvládne i převoz nákupu ze supermarketu. Stejné vozítko postačí i během letního pobytu v přímořském letovisku. Taky si dovedu představit cestu na dovolenou vlakem, když mi navíc bagáž vezou na nákladním voze.
Představa, že za TGV připnou odstrojené dobytčáky s přikurtovanými nissany a celé to posviští 300km/h na jih je legrační. Takže reálně- ta auta jedou úplně jiným vlakem než lidi. Při francouzském smyslu pro pořádek a organizaci se dá předpokládat, že než rodinka z dovolené v Nice pojede zpět, auta po týdenním hledání kam je SNCF doručila, dorazí do Orléansu.
Jenom 10 tisíc naivních blbečků za dva roky? To sem čekal že se jich chytne víc.
10 tisíc v Evropě, 60 tisíc celosvětově.Malé prodeje má na svědomí také dlouhodobá nepřítomnost daného modelu v oficiálním zastoupení portfolia Nissanu v zemích EU. Například u nás se Leaf do letošního roku oficiálně neprodával a 2. generace se snad ještě prodávat také nezačala.
To číslo je divné, na prezentaci Nissanu říkali 60tis. Mimochodem, svezení v tomto voze bych doporučoval všem. Ten zátah je naprosto famozní.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.