Víte, jak správně skladovat pneumatiky? Poradíme, jak zamezit jejich zničení

nečíst, dát na sebe, mezi ně položit karton aby neležel hliník na hliníku a nestarat se o ně a autor zapomněl, že na některý auta se ukládají k zimnímu spánku kola i se zimníma pneumatikama. Třeba já mám v garáži sadu letních a vedle toho sadu zimních na roadstera. přesně podle čsn.

Odpovědět  |   | 
MamFkus  |  17. 11. 2018 17:29

Ne nadarmo se říká: "Nejhorší strach je z vyděšení" A po té zkušenosti co mi zmizelo. http://bit.ly/2AfrSJW... auto i s gumama (a díky Bohu i s tou slepicí) podobné věci neřeším. Prostě mám peníze tak to nahážu na hromadu v garáži a když je nemám tak to hodím na smeťák. AUTO je spotřebka, stejně jako ty baby takže jaképak copak.
"Byla jsem měnit gumy" (Školníková) "A kolik jste jich vyměnili?" (Já).

Odpovědět  |   | 
DaewooMaster  |  19. 11. 2018 15:56

Nevím, co máte za zvláštní disky, ale s normálními disky (i alu) a pokud skladujete kola NAFOUKNUTÁ, jako my ostatní, se ráfky nikdy nedotýkají. Navíc cpát tam papír, který může držet příp. vlhkost, je myslím spíš kontraproduktivní.

Odpovědět  |   | 
Qasi  |  17. 11. 2018 09:13

Zimní pneumatiky jsou v Česku spíše na škodu než k užitku.

Odpovědět  |   | 
Álois  |  17. 11. 2018 11:35

To máš pravdu ale lobbismus a nenažranost nedovolí nikomu mít svůj názor.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  17. 11. 2018 13:00

Vsak svuj nazor mate a dokonce ho muzete beztrestne vytrubovat do sveta

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  17. 11. 2018 17:14

Třeba v Brně je i tři dny v roce sníh, který vydrží i dvě hodiny než jej prosolí. Ovšem pokud téměř všichni přezují je hazardem jezdit v hustém provozu na letních. Přece jen máte delší brzdnou dráhu bež zbytek v kolonách. A občas nečekaně napadne toho sněhu trochu víc. Nemluvě, když na cestě zabloudíte na nějakou pečlivě udržovanou okresku v kopcovitém terénu.

Odpovědět  |   | 
e na v  |  18. 11. 2018 10:27

Pavle, udělej si někdy čas a vyzkoušej si někdy na nějakém prázdném místě brzdnou dráhu na zimních a letních gumách. Možná tě samotného překvapí, že letní budou vždy lepší než ty zimní A jak správně píšeš cituji
Třeba v Brně je i tři dny v roce sníh, který vydrží i dvě hodiny než jej prosolí.

Nakonec zjistíš sám, že na letních jezdíš vlastně bezpečněji celý rok (kromě těch třech dnů po dvou hodinách v roce)

Odpovědět  |   | 
Eurohujer  |  17. 11. 2018 16:38

Neskladuji kazdy pul rok kupuji nove

Odpovědět  |   | 
Karel D.  |  17. 11. 2018 20:57

Ja uplne vidim, jak pneuservisy maji vytapene sklady tak, aby tam byla teplota aspon 10 stupnu. Vetsinou jsou to plechove boudy, kde proste po ulozeni ta letni kola a gumy mrznou...

Sam premyslim, ze dam komplet letni kola na nezateplenou pudu. Me stejne letni gumy vydrzi max. 2 sezony, tak by jednu zimu v obcasnych mrazech mohly zvladnout.

Odpovědět  |   | 
aaabbbccc  |  17. 11. 2018 22:10

Nechat vymrznut letne gumy v plechovom sklade je este v pohode.
Ale nechat zimne gumy v rozpalenej plechovej bude na letnu sezonu, to je ine zuzo. Raz som mal moznost vstupit do takehoto skladu v lete a bola to pecka rovno medzi oci. Teplota takmer 60 stupnov a gumove vypary sa dali krajat ...

Odpovědět  |   | 
Nadroj  |  18. 11. 2018 00:34

Dá se tato směs výkřiků zaostalých jedinců ještě nazvat diskuzí? I diskuze na Novinkách mají větší úroveň.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  18. 11. 2018 09:01

V klidu, ono ho to přejde. V nejhorším redakce zavede povinné registrace a bude ho prostě mazat.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  19. 11. 2018 11:38

Kdyby tahle redakce za něco stála, tak s tím něco udělala už dávno.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  18. 11. 2018 15:17

Klídek, kdyť je to jenom pitomá smažka

Odpovědět  |   | 
Zemanova sprostota  |  18. 11. 2018 16:52

Už mi z toho jeblo, já jsem největší buran.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  30. 07. 2019 13:53

Dobrý den. Z důvodu nedostatku místa, používáme ke skladování toto http://skladovani-profigroup.cz/...
Myslíte, že je to dobré místo pro skladování pneu?
Děkuji

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků
S elektrickým VW ID.3 poprvé v Česku: Velký skok pro VW, problém pro ostatní?

VW ID.3 1st Edition 150 kW

Volkswagen ID.3 se na našem trhu už nějaký ten pátek prodává, vůbec první kontakt na české půdě jsme s ním však zažili až minulý týden. A vy můžete taky.

14.  9.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 189 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 39 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro