Také si myslím, že je důležité dbát na správné skladování pneumatik. Už jsem si na https://kralmotoru.cz/media/5-tipu-jak-na-sklad... ... četl pár tipů, jak to dělat správně, takže myslím, že u mě v garáži se o pneumatiky mého vozu starám dostatečně a pneumatikám se nemůže nic stát.
Dobrý den. Z důvodu nedostatku místa, používáme ke skladování toto http://skladovani-profigroup.cz/... Myslíte, že je to dobré místo pro skladování pneu?Děkuji
Už mi z toho jeblo, já jsem největší buran.
Dá se tato směs výkřiků zaostalých jedinců ještě nazvat diskuzí? I diskuze na Novinkách mají větší úroveň.
Klídek, kdyť je to jenom pitomá smažkaB-]
V klidu, ono ho to přejde. V nejhorším redakce zavede povinné registrace a bude ho prostě mazat.
Kdyby tahle redakce za něco stála, tak s tím něco udělala už dávno.
Ja uplne vidim, jak pneuservisy maji vytapene sklady tak, aby tam byla teplota aspon 10 stupnu. Vetsinou jsou to plechove boudy, kde proste po ulozeni ta letni kola a gumy mrznou...Sam premyslim, ze dam komplet letni kola na nezateplenou pudu. Me stejne letni gumy vydrzi max. 2 sezony, tak by jednu zimu v obcasnych mrazech mohly zvladnout.
Nechat vymrznut letne gumy v plechovom sklade je este v pohode.Ale nechat zimne gumy v rozpalenej plechovej bude na letnu sezonu, to je ine zuzo. Raz som mal moznost vstupit do takehoto skladu v lete a bola to pecka rovno medzi oci. Teplota takmer 60 stupnov a gumove vypary sa dali krajat ...
Neskladuji kazdy pul rok kupuji nove
Zimní pneumatiky jsou v Česku spíše na škodu než k užitku.
Třeba v Brně je i tři dny v roce sníh, který vydrží i dvě hodiny než jej prosolí. Ovšem pokud téměř všichni přezují je hazardem jezdit v hustém provozu na letních. Přece jen máte delší brzdnou dráhu bež zbytek v kolonách. A občas nečekaně napadne toho sněhu trochu víc. Nemluvě, když na cestě zabloudíte na nějakou pečlivě udržovanou okresku v kopcovitém terénu.
Pavle, udělej si někdy čas a vyzkoušej si někdy na nějakém prázdném místě brzdnou dráhu na zimních a letních gumách. Možná tě samotného překvapí, že letní budou vždy lepší než ty zimní A jak správně píšeš citujiTřeba v Brně je i tři dny v roce sníh, který vydrží i dvě hodiny než jej prosolí.Nakonec zjistíš sám, že na letních jezdíš vlastně bezpečněji celý rok (kromě těch třech dnů po dvou hodinách v roce):-)
To máš pravdu ale lobbismus a nenažranost nedovolí nikomu mít svůj názor.B-]
Vsak svuj nazor mate a dokonce ho muzete beztrestne vytrubovat do sveta ;-)
nečíst, dát na sebe, mezi ně položit karton aby neležel hliník na hliníku a nestarat se o ně a autor zapomněl, že na některý auta se ukládají k zimnímu spánku kola i se zimníma pneumatikama. Třeba já mám v garáži sadu letních a vedle toho sadu zimních na roadstera.:-D přesně podle čsn.
Nevím, co máte za zvláštní disky, ale s normálními disky (i alu) a pokud skladujete kola NAFOUKNUTÁ, jako my ostatní, se ráfky nikdy nedotýkají. Navíc cpát tam papír, který může držet příp. vlhkost, je myslím spíš kontraproduktivní.
Ne nadarmo se říká: "Nejhorší strach je z vyděšení" A po té zkušenosti co mi zmizelo. http://bit.ly/2AfrSJW... auto i s gumama (a díky Bohu i s tou slepicí) podobné věci neřeším. Prostě mám peníze tak to nahážu na hromadu v garáži a když je nemám tak to hodím na smeťák. AUTO je spotřebka, stejně jako ty baby takže jaképak copak. :-D "Byla jsem měnit gumy" (Školníková) "A kolik jste jich vyměnili?" (Já). B-]
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.