Víte, jak správně skladovat pneumatiky? Poradíme, jak zamezit jejich zničení

petrumr  |  17. 11. 2018 08:39

nečíst, dát na sebe, mezi ně položit karton aby neležel hliník na hliníku a nestarat se o ně a autor zapomněl, že na některý auta se ukládají k zimnímu spánku kola i se zimníma pneumatikama. Třeba já mám v garáži sadu letních a vedle toho sadu zimních na roadstera. přesně podle čsn.

Odpovědět  |   | 
MamFkus  |  17. 11. 2018 17:29

Ne nadarmo se říká: "Nejhorší strach je z vyděšení" A po té zkušenosti co mi zmizelo. http://bit.ly/2AfrSJW... auto i s gumama (a díky Bohu i s tou slepicí) podobné věci neřeším. Prostě mám peníze tak to nahážu na hromadu v garáži a když je nemám tak to hodím na smeťák. AUTO je spotřebka, stejně jako ty baby takže jaképak copak.
"Byla jsem měnit gumy" (Školníková) "A kolik jste jich vyměnili?" (Já).

Odpovědět  |   | 
DaewooMaster  |  19. 11. 2018 15:56

Nevím, co máte za zvláštní disky, ale s normálními disky (i alu) a pokud skladujete kola NAFOUKNUTÁ, jako my ostatní, se ráfky nikdy nedotýkají. Navíc cpát tam papír, který může držet příp. vlhkost, je myslím spíš kontraproduktivní.

Odpovědět  |   | 
Qasi  |  17. 11. 2018 09:13

Zimní pneumatiky jsou v Česku spíše na škodu než k užitku.

Odpovědět  |   | 
Álois  |  17. 11. 2018 11:35

To máš pravdu ale lobbismus a nenažranost nedovolí nikomu mít svůj názor.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  17. 11. 2018 13:00

Vsak svuj nazor mate a dokonce ho muzete beztrestne vytrubovat do sveta

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  17. 11. 2018 17:14

Třeba v Brně je i tři dny v roce sníh, který vydrží i dvě hodiny než jej prosolí. Ovšem pokud téměř všichni přezují je hazardem jezdit v hustém provozu na letních. Přece jen máte delší brzdnou dráhu bež zbytek v kolonách. A občas nečekaně napadne toho sněhu trochu víc. Nemluvě, když na cestě zabloudíte na nějakou pečlivě udržovanou okresku v kopcovitém terénu.

Odpovědět  |   | 
e na v  |  18. 11. 2018 10:27

Pavle, udělej si někdy čas a vyzkoušej si někdy na nějakém prázdném místě brzdnou dráhu na zimních a letních gumách. Možná tě samotného překvapí, že letní budou vždy lepší než ty zimní A jak správně píšeš cituji
Třeba v Brně je i tři dny v roce sníh, který vydrží i dvě hodiny než jej prosolí.

Nakonec zjistíš sám, že na letních jezdíš vlastně bezpečněji celý rok (kromě těch třech dnů po dvou hodinách v roce)

Odpovědět  |   | 
Eurohujer  |  17. 11. 2018 16:38

Neskladuji kazdy pul rok kupuji nove

Odpovědět  |   | 
Karel D.  |  17. 11. 2018 20:57

Ja uplne vidim, jak pneuservisy maji vytapene sklady tak, aby tam byla teplota aspon 10 stupnu. Vetsinou jsou to plechove boudy, kde proste po ulozeni ta letni kola a gumy mrznou...

Sam premyslim, ze dam komplet letni kola na nezateplenou pudu. Me stejne letni gumy vydrzi max. 2 sezony, tak by jednu zimu v obcasnych mrazech mohly zvladnout.

Odpovědět  |   | 
aaabbbccc  |  17. 11. 2018 22:10

Nechat vymrznut letne gumy v plechovom sklade je este v pohode.
Ale nechat zimne gumy v rozpalenej plechovej bude na letnu sezonu, to je ine zuzo. Raz som mal moznost vstupit do takehoto skladu v lete a bola to pecka rovno medzi oci. Teplota takmer 60 stupnov a gumove vypary sa dali krajat ...

Odpovědět  |   | 
Nadroj  |  18. 11. 2018 00:34

Dá se tato směs výkřiků zaostalých jedinců ještě nazvat diskuzí? I diskuze na Novinkách mají větší úroveň.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  18. 11. 2018 09:01

V klidu, ono ho to přejde. V nejhorším redakce zavede povinné registrace a bude ho prostě mazat.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  19. 11. 2018 11:38

Kdyby tahle redakce za něco stála, tak s tím něco udělala už dávno.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  18. 11. 2018 15:17

Klídek, kdyť je to jenom pitomá smažka

Odpovědět  |   | 
Zemanova sprostota  |  18. 11. 2018 16:52

Už mi z toho jeblo, já jsem největší buran.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

19.  4.  2019 | Jan Mička | 63 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků
TEST BMW M850i xDrive Coupé: Do klubu rváčů v rukavičkách

BMW M850i xDrive

Lexus LC je možná zábavnější a lépe se poslouchá a Mercedes S Coupé je pravděpodobně o chloupek komfortnější. Lepší definice třídy gran turismo však na silnice snad ještě nevyjela.

13.  4.  2019 | Miro Mihálik | 15 příspěvků

Nejčtenější články

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů. Brzy neuspějí ani u Škody

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlo…

O krádežích nejenom luxusních aut vybavených bezklíčovým odemykáním a startováním už toho bylo napsáno dost. Automobilky však postupně přicházejí s jednoduchým řešením, jak vozidla ochránit.

14.  4.  2019 | | 99 N/A
Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější …

Nečekejte přerod značky v takovém stylu, jaký v minulých letech předvedla Alfa Romeo. Zadní pohon umožní nová platforma, na které v budoucnu vzniknou desítky vozů koncernu VW.

12.  4.  2019 | | 34 N/A
Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. Homologaci získala podvodem

Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. H…

Za přímé předchůdce Škody 130 RS lze považovat soutěžní modely 180 a 200 RS. Pokud jde ale o motor či konstrukci chlazení, stotřicítka má mnohem blíže poněkud zapomenuté Škodě 120 S Rallye.

30.  3.  2019 | | 9 N/A
Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je třetí nejlepší značkou, přeskočila Hyundai

Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je t…

České zastoupení automobilky Dacia zdůrazňuje, že za úspěchem na českém trhu nestojí rozsáhlé mediální kampaně. Značka to zatím letos dotáhla na trojku na českém trhu.

12.  4.  2019 | | 189 N/A
T 603 se narodila v ilegalitě jako Tatra Valuta, komunistickému zákazu navzdory

T 603 se narodila v ilegalitě jako Tatra Va…

Tatra nevyrábí osobní auta už dvacet let, ale jen díky tajnému vývoji Valuty, která předcházela „šestsettrojce“, se tak nestalo už na počátku 50. let. Tvůrcům za tento vzdor hrozily hrdelní tresty, přesto se tehdejší politická garnitura neváhala pochlubit osmiválcovou limuzínou ve světě.

8.  4.  2019 | | 52 N/A