Víte, jak správně jezdit bahnem? Mercedes-Benz vás to naučí

11 komentářů

johnyk
1. ledna • 23:39

Já jsem to asi nepochopil. Takže když vidím bahno, zmáčknu čudl a kroutim volantem? Neměl bych zapnout taky mlhovky?

Fic
1. ledna • 11:03

Než ty nový zadrátovaný křápy, viděl bych to na auto do roku 2000.S timhle to jednou namočíš, a je to na vyhození. U 400CDI se to nemuselo ani namočit, a byl to zgarb shnilej po pár letech....

Michal
1. ledna • 9:49

Hlavně mít správné gumy a dokud auto nestojí šlapat na plyn a vypnout ASR.

Jiri
31. prosince • 15:14

Redaktoři ani neví jak má vypadat postavený Off road že základu jeepu, land roveru, hummer h2, Toyoty, a dalších základních vozidel s rámem.

petr r. (petrumr)
2. ledna • 8:57

A tím můžeš jet na silnici, copak redaktoři mají podvál, aby to auto tam odvezli?

Clayton
31. prosince • 13:30

Do opravdového bahna (ne toho na videu) by třeba bylo dobré i podhustit... Aha, já zapomněl, že to nejde, protože tam máte nízkoprofilové pneu, naprosto nevhodné do terénu :-D

Sumy
31. prosince • 14:38

A hlavně, redukci do bahna? Zavírat zadní a přední špéru? To je až fáze vyprošťování :-) Nižší tlak v pneu, zavřít mezinapravu a hurá do toho, neustále připraven dát tomu "napít" aby se vyčistily pneu.
PS: video jsem neviděl, stačí ty moudra převedený do písmenek.
Světlá výška 241mm(ani ten 1mm to nezachrani) není bůhví co. Mám cca kolem 250, ale diferakem zvoním co chvíli. 700mm brodivost je nic. Vždyť hranu kapoty to má v cca 1000mm? Bez snorchlu a upraveného odvetrani všech skříní, kde hrozí cucnuti vody se prostě nebrzdí.
S čím souhlasím je očista. Ale fakt důkladná a to včetně vymyti altiku a vůbec všeho.

petr r. (petrumr)
2. ledna • 8:56

není tam vodou chlazený altík? Který je uzavřen.

johnyk
1. ledna • 23:41

Zapoměls vylejt holínky...:-/

Sumy
31. prosince • 14:39

Nebrzdí = nebrodí

standa.t
31. prosince • 12:43

zkušenej offrouďák to bahno objede ;-)

Doporučujeme

Články odjinud