Němci nikdy nedokázali udělat pořádné auto. Jejich auta vždy byly těžké a nabubřelé piksly. A ta dnešní produkce, to jsou navíc křápy. Je smutné, že se pod německou nadvládu dostaly i skvosty, jakými bezesporu Rolls-Royce a Bentley jsou.
Škoda že zhrzený a oklamaný Piech tehdá nepraštil do stolu a neukázal prstem směrem do Ost-Moravische-lande do Tatry, kde průmyslová špionáž kdysi za války zajistila konzernu plány a část know-how na Brouka, že by to tam taky pokropili jako Rollse, aby to začalo klíčit (než to tam začali vést amíci a pepíci - po německu "zugrund").
Haha ukradli plány od tatry které stejně narysova němec.
Co pak všechno musí vyžrat ten zasraný sračkavagen? Jsou tady i ostatní tak nech z to ho taky něco maj a ne furt sračkavagen.
Zabavny clanek, ponekud lehciho razeni. Ovsem k tematu. Prima+
ZAJÍMAVÝ ALE BULVÁRNÍ ČLÁNEKvznikla patová situace, za kterou si VW určitě nechalo dobře zaplatit, jinak by práva napustili, rozdělení určitě oběma automobilkám prospělo
Velice zajimava myslenka. Nicmene skutecnost, ze v roce 2003 prislo BMW s 5. radou generace E60/E61, skutecne vyvolava podezreni, ze ta prava necim napustena opravdu musela byt.
Oni se dohodli. Pokud by to chtěl Piech vyhrotit, tak si vdolečci asi ani neškrtli a RR by byla mrtvá automobilka.
Jen bych dodal, že v Goodwoodu nestojí žádná továr a ale pouhá monovna -assembly hall. skoro vše se vyrábí v nľmecku a dalších zemích, kstle v továrnľ bmw, chladiče v polsku, kôže se taky vyčinuji v nemecku,v GB už se to jen poskládá...
A ted, prosim, tu pohadku o britskych montotrocich. B-]
jo tak montovna, tak to jo.... bož ekde se kreténi jako vy berou, RR má vývojové pracoviště v GB, takže montovna určitě nejsou
Presne tak. RR a Bentley su dnes cistokrvne nemecke auta. Nastastie :)
Ono to tady musi kazdeho tesit. Betley a RR byly neskutecne poruchove a ted mame takoveho harampadi plne garaze. ;-)
Neviem, ci si to myslel ironicky alebo nie, ale to co produkovali britske dvojicky pred prevzatim Nemcami, bol fakt zly vtip - ako cely britsky automobilovy priemysel pred tym, nez ho zacali zachranovat Japonci (Rover v 80. a 90. rokoch pred prichodom BMW), Americania/Arabi/Indi (Aston Martin, Jaguar, Land Rover) alebo Rolls/Bentley do prichodu VAG/BMW.Takze prichod Nemcov mohol znamenat len posun hore, padnut hlbsie by totiz znamenalo zanik.
Samozrejme, ze jsem to myslel ironicky. :-|Kvalita produktu britskeho automobiloveho prumyslu 80. a 90. let je presne to, co nas vsechny hodne trapi.Vy snad nemate v zivote dost vaznych starosti, ze i diskusi zde berete smrtelne vazne?
RR i B nelze srovnávat s britským socialistickým automobilovým průmyslem před příchodem lady M, obě značky si zachovávaly vysokou kvalitu
Nejak se mi to nezda. Ona Lada nekdy delala sportovni model M? B-] :-D :-))
možná měl napsal baronka Margaret Hilda Tchatcher ;-)
Díky bohu, že šly značky RR a Bentley do háje dostatečně brzo. Jinak by to skoupili vše Číňané.
Nemecke vlastnictvo pomohlo obom britskym znackam - Bentley a Rolls boli vysmechom automobiloveho priemyslu. Mizerna kvalita spracovania, beznadejne zastarane motory, slaba vybava, sialene ceny... Skratka, zly vtip.A je dobre, ze na tych autach postupne nezostala britska ani nitka.
A slabá výbava je taky vtip. V roce 1984 el. ovl. všechna okna, zrcátka, duální klima, tempomat, el. ovládaná přední sedadla, kůže i na stropě a výplních dveří, pravé dřevo, kov, el. ovládané víčko nádrže, el. anténa, mlhovky vpředu i vzadu, automat, dvoutonová houkačka, centrální zamykání klíčem (všechny dveře + kufr).
Určitě.Co bylo zastralého na tradičním motoru 6,75, Bentley ho ostatně používalo až do roku 2020 (Mulsanne)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.