Víte, jak přišlo BMW ke značce Rolls-Royce? Před 20 lety obelstilo VW!

22 komentářů

Host
14. července • 23:08

Němci nikdy nedokázali udělat pořádné auto. Jejich auta vždy byly těžké a nabubřelé piksly. A ta dnešní produkce, to jsou navíc křápy. Je smutné, že se pod německou nadvládu dostaly i skvosty, jakými bezesporu Rolls-Royce a Bentley jsou.

Lord Owl
9. dubna • 19:29

Škoda že zhrzený a oklamaný Piech tehdá nepraštil do stolu a neukázal prstem směrem do Ost-Moravische-lande do Tatry, kde průmyslová špionáž kdysi za války zajistila konzernu plány a část know-how na Brouka, že by to tam taky pokropili jako Rollse, aby to začalo klíčit (než to tam začali vést amíci a pepíci - po německu "zugrund").

Jan
10. dubna • 8:56

Haha ukradli plány od tatry které stejně narysova němec.

Nepřítel VW
9. dubna • 18:17

Co pak všechno musí vyžrat ten zasraný sračkavagen? Jsou tady i ostatní tak nech z to ho taky něco maj a ne furt sračkavagen.

zamorena reditelna
9. dubna • 13:51

Zabavny clanek, ponekud lehciho razeni. Ovsem k tematu. Prima+

VS3
9. dubna • 13:35

ZAJÍMAVÝ ALE BULVÁRNÍ ČLÁNEK
vznikla patová situace, za kterou si VW určitě nechalo dobře zaplatit, jinak by práva napustili, rozdělení určitě oběma automobilkám prospělo

zamorena reditelna
9. dubna • 13:56

Velice zajimava myslenka. Nicmene skutecnost, ze v roce 2003 prislo BMW s 5. radou generace E60/E61, skutecne vyvolava podezreni, ze ta prava necim napustena opravdu musela byt.

Zelí
9. dubna • 10:15

Oni se dohodli. Pokud by to chtěl Piech vyhrotit, tak si vdolečci asi ani neškrtli a RR by byla mrtvá automobilka.

Ef
9. dubna • 10:06

Jen bych dodal, že v Goodwoodu nestojí žádná továr a ale pouhá monovna -assembly hall. skoro vše se vyrábí v nľmecku a dalších zemích, kstle v továrnľ bmw, chladiče v polsku, kôže se taky vyčinuji v nemecku,v GB už se to jen poskládá...

vulgarni inaugurace
9. dubna • 13:59

A ted, prosim, tu pohadku o britskych montotrocich. B-]

VS3
9. dubna • 13:37

jo tak montovna, tak to jo.... bož ekde se kreténi jako vy berou, RR má vývojové pracoviště v GB, takže montovna určitě nejsou

Joe Doe
9. dubna • 11:36

Presne tak. RR a Bentley su dnes cistokrvne nemecke auta. Nastastie :)

dalekonosny sycak
9. dubna • 13:07

Ono to tady musi kazdeho tesit. Betley a RR byly neskutecne poruchove a ted mame takoveho harampadi plne garaze. ;-)

Joe Doe
9. dubna • 13:29

Neviem, ci si to myslel ironicky alebo nie, ale to co produkovali britske dvojicky pred prevzatim Nemcami, bol fakt zly vtip - ako cely britsky automobilovy priemysel pred tym, nez ho zacali zachranovat Japonci (Rover v 80. a 90. rokoch pred prichodom BMW), Americania/Arabi/Indi (Aston Martin, Jaguar, Land Rover) alebo Rolls/Bentley do prichodu VAG/BMW.Takze prichod Nemcov mohol znamenat len posun hore, padnut hlbsie by totiz znamenalo zanik.

zapecena larva
9. dubna • 13:46

Samozrejme, ze jsem to myslel ironicky. :-|Kvalita produktu britskeho automobiloveho prumyslu 80. a 90. let je presne to, co nas vsechny hodne trapi.Vy snad nemate v zivote dost vaznych starosti, ze i diskusi zde berete smrtelne vazne?

VS3
9. dubna • 13:40

RR i B nelze srovnávat s britským socialistickým automobilovým průmyslem před příchodem lady M, obě značky si zachovávaly vysokou kvalitu

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
vysumela kovadlina
9. dubna • 13:48

Nejak se mi to nezda. Ona Lada nekdy delala sportovni model M? B-] :-D :-))

Anticomm
9. dubna • 14:42

možná měl napsal baronka Margaret Hilda Tchatcher ;-)

Aladin
9. dubna • 10:03

Díky bohu, že šly značky RR a Bentley do háje dostatečně brzo. Jinak by to skoupili vše Číňané.

Joe Doe
9. dubna • 9:24

Nemecke vlastnictvo pomohlo obom britskym znackam - Bentley a Rolls boli vysmechom automobiloveho priemyslu. Mizerna kvalita spracovania, beznadejne zastarane motory, slaba vybava, sialene ceny... Skratka, zly vtip.A je dobre, ze na tych autach postupne nezostala britska ani nitka.

Marty
14. prosince • 16:39

A slabá výbava je taky vtip. V roce 1984 el. ovl. všechna okna, zrcátka, duální klima, tempomat, el. ovládaná přední sedadla, kůže i na stropě a výplních dveří, pravé dřevo, kov, el. ovládané víčko nádrže, el. anténa, mlhovky vpředu i vzadu, automat, dvoutonová houkačka, centrální zamykání klíčem (všechny dveře + kufr).

Marty
14. prosince • 16:29

Určitě.
Co bylo zastralého na tradičním motoru 6,75, Bentley ho ostatně používalo až do roku 2020 (Mulsanne)

Doporučujeme

Články odjinud