Víte, jak přišlo BMW ke značce Rolls-Royce? Před 20 lety obelstilo VW!

Joe Doe  |  09. 04. 2018 09:24

Nemecke vlastnictvo pomohlo obom britskym znackam - Bentley a Rolls boli vysmechom automobiloveho priemyslu. Mizerna kvalita spracovania, beznadejne zastarane motory, slaba vybava, sialene ceny... Skratka, zly vtip.

A je dobre, ze na tych autach postupne nezostala britska ani nitka.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  09. 04. 2018 10:03

Díky bohu, že šly značky RR a Bentley do háje dostatečně brzo. Jinak by to skoupili vše Číňané.

Odpovědět  |   | 
Ef  |  09. 04. 2018 10:06

Jen bych dodal, že v Goodwoodu nestojí žádná továr a ale pouhá monovna -assembly hall. skoro vše se vyrábí v nľmecku a dalších zemích, kstle v továrnľ bmw, chladiče v polsku, kôže se taky vyčinuji v nemecku,v GB už se to jen poskládá...

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  09. 04. 2018 11:36

Presne tak. RR a Bentley su dnes cistokrvne nemecke auta. Nastastie :)

Odpovědět  |   | 
dalekonosny sycak  |  09. 04. 2018 13:07

Ono to tady musi kazdeho tesit. Betley a RR byly neskutecne poruchove a ted mame takoveho harampadi plne garaze.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  09. 04. 2018 13:29

Neviem, ci si to myslel ironicky alebo nie, ale to co produkovali britske dvojicky pred prevzatim Nemcami, bol fakt zly vtip - ako cely britsky automobilovy priemysel pred tym, nez ho zacali zachranovat Japonci (Rover v 80. a 90. rokoch pred prichodom BMW), Americania/Arabi/Indi (Aston Martin, Jaguar, Land Rover) alebo Rolls/Bentley do prichodu VAG/BMW.

Takze prichod Nemcov mohol znamenat len posun hore, padnut hlbsie by totiz znamenalo zanik.

Odpovědět  |   | 
VS3  |  09. 04. 2018 13:40

RR i B nelze srovnávat s britským socialistickým automobilovým průmyslem před příchodem lady M, obě značky si zachovávaly vysokou kvalitu

Odpovědět  |   | 
vysumela kovadlina  |  09. 04. 2018 13:48

Nejak se mi to nezda. Ona Lada nekdy delala sportovni model M?

Odpovědět  |   | 
Anticomm  |  09. 04. 2018 14:42

možná měl napsal baronka Margaret Hilda Tchatcher

Odpovědět  |   | 
zapecena larva  |  09. 04. 2018 13:46

Samozrejme, ze jsem to myslel ironicky.

Kvalita produktu britskeho automobiloveho prumyslu 80. a 90. let je presne to, co nas vsechny hodne trapi.

Vy snad nemate v zivote dost vaznych starosti, ze i diskusi zde berete smrtelne vazne?

Odpovědět  |   | 
VS3  |  09. 04. 2018 13:37

jo tak montovna, tak to jo.... bož ekde se kreténi jako vy berou, RR má vývojové pracoviště v GB, takže montovna určitě nejsou

Odpovědět  |   | 
vulgarni inaugurace  |  09. 04. 2018 13:59

A ted, prosim, tu pohadku o britskych montotrocich.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  09. 04. 2018 10:15

Oni se dohodli. Pokud by to chtěl Piech vyhrotit, tak si vdolečci asi ani neškrtli a RR by byla mrtvá automobilka.

Odpovědět  |   | 
VS3  |  09. 04. 2018 13:35

ZAJÍMAVÝ ALE BULVÁRNÍ ČLÁNEK
vznikla patová situace, za kterou si VW určitě nechalo dobře zaplatit, jinak by práva napustili, rozdělení určitě oběma automobilkám prospělo

Odpovědět  |   | 
zamorena reditelna  |  09. 04. 2018 13:56

Velice zajimava myslenka. Nicmene skutecnost, ze v roce 2003 prislo BMW s 5. radou generace E60/E61, skutecne vyvolava podezreni, ze ta prava necim napustena opravdu musela byt.

Odpovědět  |   | 
zamorena reditelna  |  09. 04. 2018 13:51

Zabavny clanek, ponekud lehciho razeni. Ovsem k tematu. Prima+

Odpovědět  |   | 
Nepřítel VW  |  09. 04. 2018 18:17

Co pak všechno musí vyžrat ten zasraný sračkavagen? Jsou tady i ostatní tak nech z to ho taky něco maj a ne furt sračkavagen.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  09. 04. 2018 19:29

Škoda že zhrzený a oklamaný Piech tehdá nepraštil do stolu a neukázal prstem směrem do Ost-Moravische-lande do Tatry, kde průmyslová špionáž kdysi za války zajistila konzernu plány a část know-how na Brouka, že by to tam taky pokropili jako Rollse, aby to začalo klíčit (než to tam začali vést amíci a pepíci - po německu "zugrund").

Odpovědět  |   | 
Jan  |  10. 04. 2018 08:56

Haha ukradli plány od tatry které stejně narysova němec.

Odpovědět  |   | 
Host  |  14. 07. 2019 23:08

Němci nikdy nedokázali udělat pořádné auto. Jejich auta vždy byly těžké a nabubřelé piksly. A ta dnešní produkce, to jsou navíc křápy. Je smutné, že se pod německou nadvládu dostaly i skvosty, jakými bezesporu Rolls-Royce a Bentley jsou.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

včera | Vladimír Kadera | 11 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 33 příspěvků
Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 41 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A
Nová Škoda Octavia oficiálně: Už jsme v ní seděli! Superb může blednout závistí

Nová Škoda Octavia oficiálně: Už jsme v ní …

Dámy a pánové, nová Škoda Octavia je oficiálně na světě! Prohlédli jsme si ji s předstihem a tohle jsou naše první dojmy. Je tak jiná, že vedle ní Superb může vypadat jako chudší příbuzný.

11.  11.  2019 | | 265 N/A