Víte, jak přišlo BMW ke značce Rolls-Royce? Před 20 lety obelstilo VW!

Joe Doe  |  09. 04. 2018 09:24

Nemecke vlastnictvo pomohlo obom britskym znackam - Bentley a Rolls boli vysmechom automobiloveho priemyslu. Mizerna kvalita spracovania, beznadejne zastarane motory, slaba vybava, sialene ceny... Skratka, zly vtip.

A je dobre, ze na tych autach postupne nezostala britska ani nitka.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  09. 04. 2018 10:03

Díky bohu, že šly značky RR a Bentley do háje dostatečně brzo. Jinak by to skoupili vše Číňané.

Odpovědět  |   | 
Ef  |  09. 04. 2018 10:06

Jen bych dodal, že v Goodwoodu nestojí žádná továr a ale pouhá monovna -assembly hall. skoro vše se vyrábí v nľmecku a dalších zemích, kstle v továrnľ bmw, chladiče v polsku, kôže se taky vyčinuji v nemecku,v GB už se to jen poskládá...

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  09. 04. 2018 11:36

Presne tak. RR a Bentley su dnes cistokrvne nemecke auta. Nastastie :)

Odpovědět  |   | 
dalekonosny sycak  |  09. 04. 2018 13:07

Ono to tady musi kazdeho tesit. Betley a RR byly neskutecne poruchove a ted mame takoveho harampadi plne garaze.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  09. 04. 2018 13:29

Neviem, ci si to myslel ironicky alebo nie, ale to co produkovali britske dvojicky pred prevzatim Nemcami, bol fakt zly vtip - ako cely britsky automobilovy priemysel pred tym, nez ho zacali zachranovat Japonci (Rover v 80. a 90. rokoch pred prichodom BMW), Americania/Arabi/Indi (Aston Martin, Jaguar, Land Rover) alebo Rolls/Bentley do prichodu VAG/BMW.

Takze prichod Nemcov mohol znamenat len posun hore, padnut hlbsie by totiz znamenalo zanik.

Odpovědět  |   | 
VS3  |  09. 04. 2018 13:40

RR i B nelze srovnávat s britským socialistickým automobilovým průmyslem před příchodem lady M, obě značky si zachovávaly vysokou kvalitu

Odpovědět  |   | 
vysumela kovadlina  |  09. 04. 2018 13:48

Nejak se mi to nezda. Ona Lada nekdy delala sportovni model M?

Odpovědět  |   | 
Anticomm  |  09. 04. 2018 14:42

možná měl napsal baronka Margaret Hilda Tchatcher

Odpovědět  |   | 
zapecena larva  |  09. 04. 2018 13:46

Samozrejme, ze jsem to myslel ironicky.

Kvalita produktu britskeho automobiloveho prumyslu 80. a 90. let je presne to, co nas vsechny hodne trapi.

Vy snad nemate v zivote dost vaznych starosti, ze i diskusi zde berete smrtelne vazne?

Odpovědět  |   | 
VS3  |  09. 04. 2018 13:37

jo tak montovna, tak to jo.... bož ekde se kreténi jako vy berou, RR má vývojové pracoviště v GB, takže montovna určitě nejsou

Odpovědět  |   | 
vulgarni inaugurace  |  09. 04. 2018 13:59

A ted, prosim, tu pohadku o britskych montotrocich.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  09. 04. 2018 10:15

Oni se dohodli. Pokud by to chtěl Piech vyhrotit, tak si vdolečci asi ani neškrtli a RR by byla mrtvá automobilka.

Odpovědět  |   | 
VS3  |  09. 04. 2018 13:35

ZAJÍMAVÝ ALE BULVÁRNÍ ČLÁNEK
vznikla patová situace, za kterou si VW určitě nechalo dobře zaplatit, jinak by práva napustili, rozdělení určitě oběma automobilkám prospělo

Odpovědět  |   | 
zamorena reditelna  |  09. 04. 2018 13:56

Velice zajimava myslenka. Nicmene skutecnost, ze v roce 2003 prislo BMW s 5. radou generace E60/E61, skutecne vyvolava podezreni, ze ta prava necim napustena opravdu musela byt.

Odpovědět  |   | 
zamorena reditelna  |  09. 04. 2018 13:51

Zabavny clanek, ponekud lehciho razeni. Ovsem k tematu. Prima+

Odpovědět  |   | 
Nepřítel VW  |  09. 04. 2018 18:17

Co pak všechno musí vyžrat ten zasraný sračkavagen? Jsou tady i ostatní tak nech z to ho taky něco maj a ne furt sračkavagen.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  09. 04. 2018 19:29

Škoda že zhrzený a oklamaný Piech tehdá nepraštil do stolu a neukázal prstem směrem do Ost-Moravische-lande do Tatry, kde průmyslová špionáž kdysi za války zajistila konzernu plány a část know-how na Brouka, že by to tam taky pokropili jako Rollse, aby to začalo klíčit (než to tam začali vést amíci a pepíci - po německu "zugrund").

Odpovědět  |   | 
Jan  |  10. 04. 2018 08:56

Haha ukradli plány od tatry které stejně narysova němec.

Odpovědět  |   | 
Host  |  14. 07. 2019 23:08

Němci nikdy nedokázali udělat pořádné auto. Jejich auta vždy byly těžké a nabubřelé piksly. A ta dnešní produkce, to jsou navíc křápy. Je smutné, že se pod německou nadvládu dostaly i skvosty, jakými bezesporu Rolls-Royce a Bentley jsou.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG: Můj brácha má prima bráchu

Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG

S kompakty na platformě MQB Evo se v posledních měsících roztrhl pytel. Dnes si řekneme více o novém Seatu Leon, který dorazil do testu v podobné konfiguraci jako nedávno Volkswagen Golf. Mohou se oba sourozenci v zásadních věcech vůbec lišit?

dnes | Jan Mička | 10 příspěvků
TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

10.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 84 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 37 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A
Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Česku. Stojí méně než Škoda Kodiaq RS

Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Če…

Šestiválec, místo pro osm cestujících a šestnáct držáků na nápoje. Obří SUV od Hyundaie se s tím nemaže. Teď si ho můžete koupit i v Česku.

3.  7.  2020 | | 56 N/A