Taková "designová" krabička na mýdlo. Tolik práce to dalo a bylo to a je hnusný :D
Taky ste mohli zmínit hliníkovou kastli - první po A8. Až na reznoucí ocelové prahy a nosníky dodnes nemá chybu.
Platforma PQ34 na ktorej bolo Audi TT postavene je z poctivej zinkovanej ocele. Audi tu doplatilo na "naskok vdaka technike" hlavne vyvoj a pouzitie riskantnych extremne odlahcenych lozok pre ramena zadnej napravy ktore boli zo sklolaminatu - vonkajsie puzdra a pri vysokej rychlosti sa deformovali a pomerne rychlo casom "rozpadli". Geometria isla do kytek a nadnasanie sposobne chybajucim pritlakom to zaklincovalo. Ale tych nedorobkov tam bolo viac. Pre firmu ako Audi je to velka hamba dodnes. Podobne ako losi test s A ckovym Mercedesom prvej generacie. Ten sa prevracal pri vyhybacom manevri ako plechovka piva.
Počkej ty to popisuješ jako totální průser že by to nejlíp měla automobilka vykupovat a šrotovat a na trhu ojetin to vypadá naopak?
Najde se dost pozérů, kteří po takové popelnici touží. S autem to ale nemá moc společného :)
Pod tlakem uspěchaný vývoj se nikdy nevyplácí. A to tehdy ještě manažeři excelových tabulek neměli takovou nadvládu nad konstruktéry jako dnes.
Janko, Krasne si to vystihol, sam by som to lepsie nenapisal, Kudos to You, má úcta! Juraj
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.