UNCLEFUCKER
1. dubna • 15:04

Taková "designová" krabička na mýdlo. Tolik práce to dalo a bylo to a je hnusný :D

Dřevo Levně
31. března • 14:33

Taky ste mohli zmínit hliníkovou kastli - první po A8. Až na reznoucí ocelové prahy a nosníky dodnes nemá chybu.

Juraj Vojtíšek
31. března • 21:43

Platforma PQ34 na ktorej bolo Audi TT postavene je z poctivej zinkovanej ocele. Audi tu doplatilo na "naskok vdaka technike" hlavne vyvoj a pouzitie riskantnych extremne odlahcenych lozok pre ramena zadnej napravy ktore boli zo sklolaminatu - vonkajsie puzdra a pri vysokej rychlosti sa deformovali a pomerne rychlo casom "rozpadli". Geometria isla do kytek a nadnasanie sposobne chybajucim pritlakom to zaklincovalo. Ale tych nedorobkov tam bolo viac. Pre firmu ako Audi je to velka hamba dodnes. Podobne ako losi test s A ckovym Mercedesom prvej generacie. Ten sa prevracal pri vyhybacom manevri ako plechovka piva.

Dřevo Levně
1. dubna • 13:29

Počkej ty to popisuješ jako totální průser že by to nejlíp měla automobilka vykupovat a šrotovat a na trhu ojetin to vypadá naopak?

fangio_77
1. dubna • 15:21

Najde se dost pozérů, kteří po takové popelnici touží. S autem to ale nemá moc společného :)

Jan Taraba
1. dubna • 8:48

Pod tlakem uspěchaný vývoj se nikdy nevyplácí. A to tehdy ještě manažeři excelových tabulek neměli takovou nadvládu nad konstruktéry jako dnes.

Juraj Vojtíšek
2. dubna • 22:03

Janko, Krasne si to vystihol, sam by som to lepsie nenapisal, Kudos to You, má úcta! Juraj

Doporučujeme

Články odjinud