Vision Maybach 6 bez střechy? To rozhodně není špatný nápad

Vision Maybach 6 bez střechy? To rozhodně není špatný nápad

Mercedes zaujal na Pebble Beach konceptem Vision Maybach 6, což bylo obrovské kupé předznamenávající luxusnější alternativu k už tak hodně luxusnímu S Coupé. Na pohled to je bezesporu velmi zajímavý automobil, ale co takhle verze bez střechy? 

Vision Mercedes-Maybach 6 má 750 elektrických koní a ujede 500 km

Vision Mercedes-Maybach 6 má 750 elektrických koní a ujede 500 km

O té automobilka zatím nemluví, jenže ve virtuálním světě je možné naprosto vše a otevřený Vision Maybach 6 není výjimkou. Autorem vizualizace je známý X-Tomi Design a jak je vidět, tenhle nápad by měl Mercedes určitě zvážit, protože výsledek vypadá snad ještě lépe než kupé. 

Test Mercedes-Benz S 500 4Matic Coupé: Jedním slovem dokonalost

Test Mercedes-Benz S 500 4Matic Coupé: Jedním slovem dokonalost

Jen pro připomenutí... Vision Maybach 6 se sice tváří, že pod svou obří kapotou ukrývá obří motor, ale to není pravda. Jde totiž o čistokrevný, i když hodně rychlý elektromobil. Celkový výkon systému je 550 kW (750 k) a dojezd má být více než 500 km. 

Klepněte pro větší obrázek
Foto: X-Tomi Design
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 67 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků