Škoda Auto s nově příchozími modely výrazně změní designový jazyk. Prvním náznakem, kam se hodlá ubírat, je koncept Vision 7S, jehož premiéra se uskuteční 30. srpna.

Škoda Auto s nově příchozími modely výrazně změní designový jazyk. Prvním náznakem, kam se hodlá ubírat, je koncept Vision 7S, jehož premiéra se uskuteční 30. srpna.

Automobilka už uvolnila skicu pohledu do sedmimístného interiéru ukazujícím inovativní umístění dětské sedačky a řadu Simply Clever prvků. Nyní se blíže podíváme na palubní desku.

Automobilka už uvolnila skicu pohledu do sedmimístného interiéru ukazujícím inovativní umístění dětské sedačky a řadu Simply Clever prvků. Nyní se blíže podíváme na palubní desku.

Zapomeňte na analogový přístrojový štít. Ten má podobu úzkého displeje. Multifunkční volant si ponechává rolovací kolečka po stranách, ale nově má plochou horní i spodní hranu.

Zapomeňte na analogový přístrojový štít. Ten má podobu úzkého displeje. Multifunkční volant si ponechává rolovací kolečka po stranách, ale nově má plochou horní i spodní hranu.

Koncept výhledu na rychloměr „přes volant“ je podobný i-Cockpitu od Peugeotu. Foto: Ondřej Lilling

Koncept výhledu na rychloměr „přes volant“ je podobný i-Cockpitu od Peugeotu. | Foto: Ondřej Lilling

Středový dotykový displej je poprvé v modelu Škoda orientován vertikálně. Automobilka naštěstí odolala trendu úplné integrace ovládání klimatizace do infotainmentu a ponechala trojici kruhových ovladačů s haptickou zpětnou vazbou.

Středový dotykový displej je poprvé v modelu Škoda orientován vertikálně. Automobilka naštěstí odolala trendu úplné integrace ovládání klimatizace do infotainmentu a ponechala trojici kruhových ovladačů s haptickou zpětnou vazbou.

Ve spodní části je doplňují dvě velká tlačítka a rolovací válec. Na skice to sice vidět není, ale Škoda slibuje v sekci níže přihrádky pro mobilní telefony, což naznačuje i přítomnost podložky pro indukční nabíjení.

Ve spodní části je doplňují dvě velká tlačítka a rolovací válec. Na skice to sice vidět není, ale Škoda slibuje v sekci níže přihrádky pro mobilní telefony, což naznačuje i přítomnost podložky pro indukční nabíjení.

Automobilka už uvolnila skicu pohledu do sedmimístného interiéru ukazujícím inovativní umístění dětské sedačky a řadu Simply Clever prvků. Nyní se blíže podíváme na palubní desku.
Zapomeňte na analogový přístrojový štít. Ten má podobu úzkého displeje. Multifunkční volant si ponechává rolovací kolečka po stranách, ale nově má plochou horní i spodní hranu.
Koncept výhledu na rychloměr „přes volant“ je podobný i-Cockpitu od Peugeotu. Foto: Ondřej Lilling
Středový dotykový displej je poprvé v modelu Škoda orientován vertikálně. Automobilka naštěstí odolala trendu úplné integrace ovládání klimatizace do infotainmentu a ponechala trojici kruhových ovladačů s haptickou zpětnou vazbou.
6
Fotogalerie

Nová revoluční Škodovka konečně odhalila palubní desku. Že by našla inspiraci u Francouzů?

Škoda výrazně změní design. Největší novinky ukazuje palubní deska konceptu Vision 7S.

Škoda Auto s nově příchozími modely výrazně změní designový jazyk. Prvním náznakem, kam se hodlá ubírat, je koncept Vision 7S, jehož premiéra se uskuteční 30. srpna. Automobilka už uvolnila skicu pohledu do sedmimístného interiéru ukazujícím inovativní umístění dětské sedačky a řadu Simply Clever prvků. Nyní se blíže podíváme na palubní desku.

Ta je v duchu moderny pojata minimalistickým způsobem, což umožňuje velká míra digitalizace. Zapomeňte tedy na analogový přístrojový štít. Ten má podobu úzkého displeje. Multifunkční volant si ponechává rolovací kolečka po stranách, ale nově má plochou horní i spodní hranu. Koncept výhledu na rychloměr „přes volant“ je podobný i-Cockpitu od Peugeotu.

Středový dotykový displej je poprvé v modelu Škoda orientován vertikálně. Automobilka naštěstí odolala trendu úplné integrace ovládání klimatizace do infotainmentu a ponechala trojici kruhových ovladačů s haptickou zpětnou vazbou. Ve spodní části je doplňují dvě velká tlačítka a rolovací válec. Na skice to sice vidět není, ale Škoda slibuje v sekci níže přihrádky pro mobilní telefony, což naznačuje i přítomnost podložky pro indukční nabíjení.

Škoda

Škoda Auto je největší česká automobilka. Vychází ze společnosti Laurin & Klement založené v roce 1895, od roku 1990 je součástí skupiny Volkswagen Group.

Škoda Fabia • Škoda ScalaŠkoda Rapid • Škoda Octavia  Škoda Superb • Škoda Yeti • Škoda Kodiaq • Škoda Citigo • Škoda Kamiq • Škoda Karoq • Škoda Enyaq iV

Doporučujeme

Články odjinud