Virus udělal z výstaviště v Ženevě zónu přízraků. Podívejte se, jak to vypadalo

mpolan  |  03. 03. 2020 18:14

Virus nic neudělal, hloupý pisálku.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  03. 03. 2020 19:26

ach ty hloupý mpolane..

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  03. 03. 2020 21:38

Zdechni, hloupé zvíře.

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  04. 03. 2020 01:23

No tak pánové, nechovejte se prosím jak nejmenovaný pan premiér. Trochu kultury a slušnosti by to chtělo. Děkuji

Odpovědět  |   | 
.  |  04. 03. 2020 15:07

Jedinej hlupák budeš jenom ty.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  04. 03. 2020 19:49

Nedavno jsi psal neco o srovnani s klasickou chripkou, zbytecne panice/hysterii a tak. Ted mame najednou v Italii 28 mrtvych za den.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  04. 03. 2020 20:01

A? Kolik jich tou dobou umřelo na chřipku? Panika a hysterie, zejména pak v podání médií, je skutečně zbytečná. Ale jo, v pořádku, jen panikař, takoví umírají první. Zachráníš jiné lidi.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  04. 03. 2020 20:33

Resili jsme otazku (ne)ruseni masovych akci s divaky z celeho sveta. Co delaji media nebo lide mam u zadele (teda pokud zrovna nesiri paniku nebo vevykupuji obchody).

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  05. 03. 2020 07:50

A kam jsme se dostali? U nás to odskákal biatlon, přitom jiné akce s vysokou návštěvností pojedou dále.
Udržujte paniku, děkujeme. Vystresovaní občané umírají snáze, zachráníte ty, kdo jsou v klidu.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  05. 03. 2020 17:58

Ver tomu nebo ne, ale biatlon je okrajovy sport popularni v nekolika malo zemich, financovany predevsim z Nemecka.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  05. 03. 2020 19:48

Btw v Italii rusi/odkladaji mnohem prestiznejsi zavody https://www.idnes.cz/sport/cyklistika/koronavi... ... .

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  04. 03. 2020 17:37

A bylo vůbec o co stát? Stejně by to byla jen přehlídka elektromobilů, fantasmagorických studií a řady alternativních krávovin. A když už by se objevilo auto se šancí být normální, tak by byla prezentace zaměřená zase hlavně na otravné asistenty, konektivitu a co nejdebilnější infotaiment, jehož složitost a nelogičnost možná může nadměrným zaměstnáváním mozku působit jako prevence alzheimera, ale za jízdy spíš jako euthanazie, protože vás může odvedením pozornosti spíš rychle zabít. A zlatý hřeb? Soutěž o co nejupatlanější dotykový displej. Automobilky, kurňa, vraťte se do roku max. 2015 a začněte vyrábět zase normální auta!!!

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  04. 03. 2020 20:35

Nevybavuji si, ze by se 5 let zpatky vyrabela normalnejsi/lepsi auta nez ted.

Odpovědět  |   | 
eMKejx  |  04. 03. 2020 22:38

pred rokom bez hostesiek, tento rok uz aj bez aut, nechcem vediet co bude nabuduce

Odpovědět  |   | 
harrym  |  05. 03. 2020 07:19

Tyhle akce jsou podle mě jen ztráta času a peněz - i pro ty automobilky. Jedinej, kdo se na tom napakuje, jsou provozovatelé výstaviště a přilehlých hospod/restaurací/hotelů, a ti ať klidně zhebnou. Podobná věc, jako s velkou cenou Brna. Taky má každý plnou hubu řečí o jakýchsi přínosech a po podrobnějším průzkumu se zjistí, že svý "jistý" z akce mají vlastně jen prodejci a hoteliéři, kteří na ten týden dva zvednou ceny na 2x až 3x násobek a přesto mají narváno. A ti ať klidně zhebnou.
Ale chápu, že z toho mají děsnej vítr (výstaviště stojí a co s ním, když se v něm nebude vystavovat?), jelikož trend je jasně daný a pokud se vynechal ročník, může to být předzvěst trendu.

Odpovědět  |   | 
puk123  |  05. 03. 2020 11:06

Mohli to udělat jako u nás biatlon - bez diváků.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  05. 03. 2020 14:14

Virtualni prohlidky, 3D, VR, GG atp (v gamingu i pornu bezne).

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků
S elektrickým VW ID.3 poprvé v Česku: Velký skok pro VW, problém pro ostatní?

VW ID.3 1st Edition 150 kW

Volkswagen ID.3 se na našem trhu už nějaký ten pátek prodává, vůbec první kontakt na české půdě jsme s ním však zažili až minulý týden. A vy můžete taky.

14.  9.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 182 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 39 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro