Virtuální i skutečné prototypy Seat „jezdí“ společně

Španělská automobilka SEAT S.A. otevřela v pondělí 16.7. 2007 nové prototypové vývojové centrum (PDC) nedaleko výrobního závodu v Martorellu, ve kterém bude pracovat na tři stovky vývojářů . Prototypové vývojové centrum je jedním z nejpokrokovějších vývojových středisek španělského průmyslu i koncernu Volkswagen a je také skutečným technologickým centrem SEATu. Poprvé se tady soustřeďují pod jednu střechu aktivity spojené s vývojem reálných prototypů a prototypů vzniklých a testovaných v realitě virtuální. Díky tomu lze ušetřit značné vývojové náklady a zkrátit čas, potřebný pro vývoj nových modelů. Celkem bylo v Martorellu do výstavby a vybavení tohoto zařízení investováno 10 milionů euro.

Nový areál vývojového centra SEATu o rozloze 17 000 m2 soustřeďuje v jednom místě všechny procesy virtuálního vývoje nových modelů, modely datového řízení, předprodukční vozy, dimenzování a navrhování výrobních linek, analýzu produktivity a zlepšování, digitalizaci výrobního procesu nebo virtuální ergonomii.

Ramón Paredes, vicepresident pro lidské zdroje řekl: “Dnešní ceremoniál má jasně ukázat, že SEAT pokládá vývoj a inovace za zdroje vysoce kvalifikované práce ve Španělsku a Katalánsku, a že si je také vědom důležitosti inovací a nezbytné pokrokovosti konstrukce budoucích modelů značky pro úspěch na mezinárodních trzích.”

Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

dnes | Milan Lažanský
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků