Virtuální i skutečné prototypy Seat „jezdí“ společně

Španělská automobilka SEAT S.A. otevřela v pondělí 16.7. 2007 nové prototypové vývojové centrum (PDC) nedaleko výrobního závodu v Martorellu, ve kterém bude pracovat na tři stovky vývojářů . Prototypové vývojové centrum je jedním z nejpokrokovějších vývojových středisek španělského průmyslu i koncernu Volkswagen a je také skutečným technologickým centrem SEATu. Poprvé se tady soustřeďují pod jednu střechu aktivity spojené s vývojem reálných prototypů a prototypů vzniklých a testovaných v realitě virtuální. Díky tomu lze ušetřit značné vývojové náklady a zkrátit čas, potřebný pro vývoj nových modelů. Celkem bylo v Martorellu do výstavby a vybavení tohoto zařízení investováno 10 milionů euro.

Nový areál vývojového centra SEATu o rozloze 17 000 m2 soustřeďuje v jednom místě všechny procesy virtuálního vývoje nových modelů, modely datového řízení, předprodukční vozy, dimenzování a navrhování výrobních linek, analýzu produktivity a zlepšování, digitalizaci výrobního procesu nebo virtuální ergonomii.

Ramón Paredes, vicepresident pro lidské zdroje řekl: “Dnešní ceremoniál má jasně ukázat, že SEAT pokládá vývoj a inovace za zdroje vysoce kvalifikované práce ve Španělsku a Katalánsku, a že si je také vědom důležitosti inovací a nezbytné pokrokovosti konstrukce budoucích modelů značky pro úspěch na mezinárodních trzích.”

Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků