Virago představí konkurenta pro TVR

Britský malovýrobce sportovních vozidel Virago představí na blížícím se monackém autosalonu Top Marques nové kupé, určené především na okruhy. Svým nejnovějším počinem hodlá výrobce přilákat potenciální investory, kteří by projekt dotáhli až do fáze malosériové výroby.

Nové sportovní kupé se bude designem podobat současnému modelu (na obrázku) a konkurovat má vozům jako TVR nebo Noble. Karoserie bude vyrobena především z kompozitních materiálů a tak je zabezpečena její celková lehkost a pevnost. Pod kapotou se ukrývá třílitrový šestiválec Ford s výkonem kolem 230-280 koní a maximální rychlostí zhruba 240 km/h. Z klidu zvládne kupé stovku pod pět vteřin.
 
Společnost Virago Motors příliš známá není, vede ji bývalý výkonný ředitel automobilky Land Rover, a ve své nabídce zatím nemá jediný model. Firma se specializuje na vývoj lehkých sportovních vozů určených především na divoké jezdění po okruzích. K vývoji dalšího modelu společnost potřebuje další investice alespoň ve výši 10 milionů dolarů (cca. 170 milionů Kč).
  
Klepněte pro větší obrázek 
Virago Coupé
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků