Viper SRT se zrodil v čase temna

Viper SRT se zrodil v čase temna

Ralph Gilles, šéf značky SRT, představil tento měsíc na autosalonu v New Yorku nový Viper. „Pro designéry Chrysleru,“ řekl, „představoval projekt Viper záblesk naděje v těch nejtemnějších časech.“

Ralph Gilles dnes očividně s modelem SRT Viper 2013 spojuje veškerá svá očekávání. Přímo ho označil za „halo car“, výjimečný vůz, který byl navržen proto, aby připoutal pozornost, aby přivábil nové zákazníky. 

Gilles, který je nejen šéf značky SRT, ale i hlavní designér, přiznal že práce na Viperu, který má výkon 640 koní a který by se měl objevit v showroomech koncem letošního roku, pomohla celému týmu designérů Chrysleru překonat ty nejhroznější dny roku 2009, kdy automobilce hrozil zánik.

SRT Viper: 48 fotek a 3 videa

SRT Viper: 48 fotek a 3 videa

„Ten auťák se zrodil v tom nejhorším možném čase, jaký si můžete představit,“ řekl Gilles na přednášce v Detroitu před několika dny. „Zadal jsem ten projekt tehdy designérům proto, abych udržel jejich motivaci, aby to nevzdali.“ 

Viper se bude vyrábět v závodě Chrysleru Conner Avenue v Detroitu. Tedy na stejném místě, odkud v roce 2010 vyjel i zatím poslední Viper.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

dnes | Jan Mička | 3 příspěvky
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky