Viper SRT se zrodil v čase temna

Viper SRT se zrodil v čase temna

Ralph Gilles, šéf značky SRT, představil tento měsíc na autosalonu v New Yorku nový Viper. „Pro designéry Chrysleru,“ řekl, „představoval projekt Viper záblesk naděje v těch nejtemnějších časech.“

Ralph Gilles dnes očividně s modelem SRT Viper 2013 spojuje veškerá svá očekávání. Přímo ho označil za „halo car“, výjimečný vůz, který byl navržen proto, aby připoutal pozornost, aby přivábil nové zákazníky. 

Gilles, který je nejen šéf značky SRT, ale i hlavní designér, přiznal že práce na Viperu, který má výkon 640 koní a který by se měl objevit v showroomech koncem letošního roku, pomohla celému týmu designérů Chrysleru překonat ty nejhroznější dny roku 2009, kdy automobilce hrozil zánik.

SRT Viper: 48 fotek a 3 videa

SRT Viper: 48 fotek a 3 videa

„Ten auťák se zrodil v tom nejhorším možném čase, jaký si můžete představit,“ řekl Gilles na přednášce v Detroitu před několika dny. „Zadal jsem ten projekt tehdy designérům proto, abych udržel jejich motivaci, aby to nevzdali.“ 

Viper se bude vyrábět v závodě Chrysleru Conner Avenue v Detroitu. Tedy na stejném místě, odkud v roce 2010 vyjel i zatím poslední Viper.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

včera | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků