Tak samo, že zrovna s tím pinďulem rovnou nevyrazí na spanilou jízdu do Evropy, ten je určen pro tamní a max. přilehlé asijské prdele. Expanzi mimo prubnou až s těmi novinkami od Pininfariny na bázi BMW https://www.autorevue.cz/autosalon-pariz-2018-viet... ... . Počítám zprvu někam do Ruska a spol. Do EU nejdříve až tak s 2.-3. generací.Jinak před unáhlenými finálními soudy se to chce nejprve podívat min. na CEO Vinfastu a jeho historii:https://www.crunchbase.com/person/james-b-deluca... Management tedy rozhodně nejsou žádní ťamanští vidláci, kteří nevědí, co činí ;)
Že to myslí zcela vážně potvrzuje i testování předprodukce u Magny atd., stejně jako, že licenci na toho jihokorejského Opela koupili od GM i s fabrikou. Jeho nemalá cena je dána extrémním lokálním zdaněním. https://autoroad.cz/zajimavosti/96865-prvni-v... ... Smích definitivně přejde kohokoli po přečtení tohoto velmi pěkného souhrnu :)https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/vinfas... ...
Nechci brát autorovi článku a některým diskutujícím iluzi, ale tohle není žádný "Opel", ale staré dobré Daewoo (dnes/dříve pod značkami Chevrolet, Opel, Vauxhall atd.), konkrétně Spark 4. generace (dříve Matiz). I to, na co lepí logo Opela (Karl), se vyrábí/vyrábělo v bývalé Daewoo fabrice v jižní Koreji (podobně jako před časem třeba Antara alias Winstorm).A kdyby se autor zajímal hlouběji, tak jak už tu padlo, celé fabrika VIDAMCO (Vietnam-Daewoo Motor Company Limited) byla prodána VinFastu i s autem.
Jinak 6 (pro začátek!) moderních, tam kde se to dnes vyplatí plně robotizovaných montážních linek + vlastní motorárna na pozemku 335ha není žádná garážová pidifabričkahttps://e.theleader.vn/a-high-calibre-foreigner-... ... https://vinfastmedia.com/en/about/... Foto: 6 montlajn + motorárna + fabrika na e-motohttps://vinfastmedia.com/en/gallery/... Se zadokolkovým (paráda :) dvoulitrem potažmo i tím SUVéčkem prakticky od Báwa + Pininfariny s převodovkou ZF při solidní ceně nemám (samo po vychytání much ;) žádný problém :))https://www.novinky.cz/auto/484939-vietnamsky-vi... ... Stavět na prověřených kvalitních germánských základech etalon levelu je to nejlepší, co mohli udělat, přičemž levné to určitě nebylo, takže to majitelé opravdu myslí zcela vážně jako dlouhodobý co nejvíce globální profitabilní byznys.
Rozhovor s CEO:https://www.searchautoparts.com/aftermarket-business/news... ...
Ten motor to je do SUV jak stvorený vysokootackova pičovina s nízkym momentom + CVT ani do mesta, kolega má podobnú blbosť TRAX 1.6, nejde to žere to, kamióny obieha na 2 spotreba pri 90 po rovine 8,5l nevidím v tom nijaký potenciál ako rakosnici
Jako malý kluk jsem četl ve Světě motorů o vzniku nové automobilky s velkými ambicemi. Měla se tenkrát jmenovat KIA.... 😉
nepovedlo se, musel ji prevzit Hyundai
Mate na mysli KIA Motors zalozeno 1944 (nakladaky od 60's, osobaky od 70's)? ;-)
Kimovci taky začínali s výrobou oplíka. Za dvacet let je máme tady stejně jako kimovce.
Ty jsi taky Kimovec, magore
Copak, zelí zase má mindráček?
V evropě pramalá šance na úspěch.Trochu snížit cenu by to chtělo.Ještě musí zvládnout EuroNcap a to je oříšek i pro ostatní.
Takže Tí , čo kupovali doteraz TOYOTU a HONDU začnú kupovať toto ?!?😂😂😀
Mladá společnost tak chce být konkurentem například pro slavné automobilky Toyota, Ford či Honda... Komouska vlada, komouska retorika/propaganda... a ta cena ;-)
Je to take otazkou ceny, politiky zacileni. Dovedu si predstavit, ze "neco" prevezme stafetu po Tata Nano, tedy velmi lidoveho levneho vozu pro masy. Nahrada asijskych mopedu a tuk-tuku. Pokud to bude za lavno s dostatkem dostupnych dilu, nemusi to byt z casti uplne nerealne. Jen slovo dobyt svet mi prijde nadnesene, rekl bych spise dosahnout na cinskem trhu nejakeho uspechu.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.