Víme více o hyperautě Project One. Přes tisíc koní obstarají i čtyři elektromotory

Mercedes o svém speciálu s názvem Project One nabídl několik nových informací. Výkon obstará 1 020 koní a kromě spalovací jednotky také čtyři elektromotory.
Víme více o hyperautě Project One. Přes tisíc koní obstarají i čtyři elektromotory

Letošní autosalon v německém Frankfurtu se blíží a s ním i premiéra hyperauta Mercedesu, které nese označení Project One. Společnost svůj speciál postupně odhaluje a nyní jsme se dozvěděli další informace.

Toto je nový interiér Mercedesu třídy S. Odhalen byl nedopatřením

Toto je nový interiér Mercedesu třídy S. Odhalen byl nedopatřením

Již z dřívějška víme, že výkon hybridního automobilu, který ukrývá pohonnou jednotku z monopostu Formule 1, překoná hranici 1 000 koňských sil. Tajemstvím není ani to, že speciál dostane pohon všech čtyř kol.

Nejnovější informací jsou podrobnější fakta o výkonu. Project One bude disponovat 1 020 koňmi - 748 z nich zajistí 1,6litrový šestiválec, zbylých 408 pak čtveřice elektromotorů. Dva z nich jsou určeny pro přední kola, zbylé dva spolupracují s klikovou hřídelí a turbem.

Hyperauto AM-RB 001 ohromí čísly: Z 0 na 320 km/h za 10 sekund!

Hyperauto AM-RB 001 ohromí čísly: Z 0 na 320 km/h za 10 sekund!

V papírových předpokladech novinky Mercedesu nevynikají jen data o výkonnosti, ale také samotná hmotnost. Ta se ustálila na 1 315 kilogramech a to včetně baterií. Neznámou zatím zůstává vzdálenost, kterou vůz zvládne čistě na elektřinu. Spekuluje se o necelých 50 kilometrech.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků