Víme, jaká ojetá auta se v Česku prodávají... Jsou čím dál starší

Borik  |  20. 07. 2017 15:13  |  [213.175.34.xxx]

Kdo by taky měl furt peníze na to kupovat nový. Na to fakt nekradem, raději si to po domácku opravim tu naši dračici černou.... a už jí táhne na 10 let!

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  20. 07. 2017 15:59  |  [37.221.244.xxx]

Takový Němec vezme tři - čtyři své výplaty a jde si do autosalónu pro novou Fabii. Takový Čech si vezme tři - čtyři své výplaty a jde si do bazaru pro deset - patnáct let starou herku, které se ten Němec právě zbavil. A vo tom to celé je.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  20. 07. 2017 17:15  |  [77.119.129.xxx]

Chlapče, chlapče kam na to chodíš? V De začíná Fabia na 12500,- €, tu si ale skoro nikdo nekoupí. A zase ten kdo si může dovolit za 3 platy á 4000€ koupit Fabii , si ji zas koupit nepůjde. Vidím, že máš o Německu stejné představy, jako ti ubožáci z Afriky a Asie.

Odpovědět  |   | 
Sici_Stroj  |  20. 07. 2017 18:58  |  [188.175.163.xxx]

A kdo ty představy vytváří? Nejsou to tyto: https://goo.gl/iKiiV3... a jiné periodika? Televize? V "rukách" těch, které nesmím ani jmenovat? Ostatně proč to řeším. Poptávka (OVčané) vytváří nabídku (AAA a další). Protože kdyby lidé uměli počítat tak zjistí, že vlastnictví auta je věc tak iluzorní jako ty peníze co máte a nebo už vlastně nemáte v BANCE. S pozdravem Ex guvernér ČNB.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  20. 07. 2017 22:08  |  [37.48.49.xxx]

Sorry, ale 4000€ plat hrubeho neni v Německu nic vyjimecneho. Alespoň v mem oboru je to standard pro zapracovane

Odpovědět  |   | 
Ota  |  21. 07. 2017 09:04  |  [37.221.254.xxx]

tj v soucasnem kurzu cca 105 000 .. to v mem oboru take neni nic vyjimecneho, takovy prumer

Odpovědět  |   | 
Tom  |  21. 07. 2017 15:22  |  [37.48.49.xxx]

Zapomněl jsem teda dodat, ze v CR je to kolem 1500€, ale stejne bych neodesel

Odpovědět  |   | 
Peter  |  22. 07. 2017 13:44  |  [89.24.147.xxx]

Ok, nikde neříkám že ne, ale asi budu muset svému šéfovi říct, že chci vyplácet výplatu v hrubém. Daně, krankenkasu atd ať za mne platí sám. Nebo je tu někdo, kdo dostane výplatu pouze v hrubém?

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  20. 07. 2017 17:28

Čemu se divíte. V roce 2008 si táta koupil 4 roky starou C5 za 150 tisíc( a to bylo i pár ještě o něco levnějších) ted stojí 4 roky stará přes 220k a za těch jeho 150k je 7 let stará s více jak 200k km. To už je lepší koupit něco za 50 tisíc z roku 2004 a těch 100 si nechat na servis, který u toho auto bude paradoxně mnohem levnější než kdyby jste vzali to novější a dražší

Odpovědět  |   | 
kErb  |  20. 07. 2017 19:54  |  [217.196.112.xxx]

Jasně. A budete mít zrezlou, životu nebezpečnou (v případě havárky), kraksnu za 50k, která bude potřebovat pořád servis. Nejde o to že na něj máte odloženou častku v ceně 2 takových "aut" ale o čas který ztratíte, když budete ty choroby vraku řešit. Ale tak každý se baví čím chce :)

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  20. 07. 2017 21:40

tak si nesmíte vybírat mezi bílou a modrou jedničkovou Fábií 13 let staré auto s 300k km už má pravděpodobně vyměněno spoustu dílů takže je nebude třeba příštích 150k km zase řešit. 7 let staré auto se 150k km má všechno nejspíš ještě původní a v příštích 50-100k km se to všechno rozpadne. Nemluvě o tom, že na to starší auto jsou díly levnější a je jednodušší...

Odpovědět  |   | 
Tom  |  20. 07. 2017 22:09  |  [37.48.49.xxx]

To chce jenom vybírat a nevzit prvni auto co vidím.

Odpovědět  |   | 
DaewooMaster  |  21. 07. 2017 10:58

I já s Vámi souhlasím. V roce 2006 jsem koupil 3 roky staré auto (bylo firemní a právě mu doběhl leasing) za Vámi uvedených 150 tisíc a dodnes ho k mé plné spokojenosti a v plné funkčnosti používám. Jak z mého nicku plyne, nebyla to žádná škodovka, Ford apod. , takže dodnes ani flíček rzi (auto přitom nepoznalo garáž), jak se tu nějaký trouba ozval.
V roce 2015 jsem koupil 14 let staré menší auto (je tedy ještě o rok a něco starší, než první auto) za 33 tisíc se stejným záměrem, co píšete u auta za 50. Cca půl roku od koupě jsem do něj investoval, co bylo třeba (víc než kupní cena, s tím jsem počítal) a pak už jen jezdím. Rez na něm také žádná vidět není.

Odpovědět  |   | 
EX  |  20. 07. 2017 19:20  |  [89.24.175.xxx]

"..na tachometru údaj o najetých kilometrech ve výši 168 000 Kč "
Já bych raději propustil neodstudované redatory.

Odpovědět  |   | 
inspirace  |  20. 07. 2017 20:19  |  [46.135.63.xxx]

Pokud by tachometry ukazovaly vzdálenost v Kč, jakým kurzem by se to asi přepočítalo na kilometry?

Odpovědět  |   | 
king014  |  20. 07. 2017 20:37  |  [46.135.32.xxx]

výjmečně bych se novinářů zastal, prostě nejprodávanější bazarovky mají cenu podobnou stavu tachometru, což je brutální ale lidi to milují hlavně v dehtu

Odpovědět  |   | 
jk  |  21. 07. 2017 14:07  |  [195.144.96.xxx]

"neodstudované redatory" - co je to neodstudovaný redator?

Odpovědět  |   | 
Norbert  |  21. 07. 2017 07:06  |  [213.62.126.xxx]

V průměru měly tyto vozy na tachometru údaj o najetých kilometrech ve výši
168 000 """"Kč"""" a jejich průměrná cenovka činila 192 000 Kč.

Kilometry se neměří v korunách. Mimochodem zajímavý článek.

Odpovědět  |   | 
Norbert  |  21. 07. 2017 07:06  |  [213.62.126.xxx]

V průměru měly tyto vozy na tachometru údaj o najetých kilometrech ve výši
168 000 """"Kč"""" a jejich průměrná cenovka činila 192 000 Kč.

Kilometry se neměří v korunách. Mimochodem zajímavý článek.

Odpovědět  |   | 
keg  |  21. 07. 2017 14:12  |  [195.144.96.xxx]

Tomu průměru se ale nedivím, není náhoda, že většina aut v bazarech má kolem 150 - 160 tisíc km :)

Teď zrovna známý řešil auto asi za 60 tisíc a chtěl po mě "odsouhlasit" Fábii (1,4 2002). Nemám nic proti Škodovce ani Fábii, ale za ty peníze se už sežene novější a větší auto a neméně spolehlivé. Zkoušel jsem mu to říct několikrát, ale on prostě chce Fabii, tak ať si ji koupí a je klid. Je fakt zajímavé, jak si tyhle auta drží cenu, asi před 8 lety jsme prodávali zrovna takovou fábku z firmy a šla snad za 55 tisíc (145 tisíc, skutečně najetých, rok už nevím, ale taky tak 2002-2003).

Odpovědět  |   | 
Alla  |  21. 07. 2017 09:38  |  [89.103.251.xxx]

Zakázat dovoz ojetin starších pěti let,a diesely zakázat vůbec.Jiné řešení není možné!!!!

Odpovědět  |   | 
olda.fiala  |  22. 07. 2017 20:25  |  [109.105.39.xxx]

Myslím, že se o tomto už jednou uvažovalo na vládní úrovni. Ale žádná vláda k tomu nebude mít odvahu, protože by od lůzy nedostala žádné hlasy...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  22. 07. 2017 08:10

Lidé v ČR si ze své kapsy koupěj jenom 25 % novejch aut, pro zbytek jsou ojetiny denní chleba. Až klesne euro tam kam má čili na 20 kč a níž, tak se to možná vo fous zlepší, ale to do toho radši hrábne zase nějakej vykuk z ČNB

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  22. 07. 2017 08:22

Vite jak se rekne EU polsky ? Cirkus plechowy

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  22. 07. 2017 10:25  |  [37.221.244.xxx]

Vlastně nevím, proč se u nás stáří aut tolik řeší - zkuste se někdy podívat na auta z Polska Vyrezlé prahy, spodky dveří a lemy blatníků, podběhy vyspravené kusy plechu a nýtovacími kleštěmi, rozštípané nárazníky, každé druhé auto kouří jak lokomotiva. To co jezdí u nás je ještě docela pohoda.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  22. 07. 2017 17:30

Aspoň že tak a maj už v Polsku i nějaký dálnice nebo furt jen rozbombardovaný cesty plný děr jak na tankodromu?

Odpovědět  |   | 
olda.fiala  |  22. 07. 2017 20:20  |  [109.105.39.xxx]
Milda  |  26. 07. 2017 09:25  |  [87.249.159.xxx]

Tak on je rozdíl mezi "starým autem" a "starým autem". Tchán má fabii, která vyšla z výroby mezi prvníma a je jak nová, snad ani nemá škrábaneček. Pak má někdo deset let funglovku, chová se k tomu jako prase a když s tím ani nezajde pořádně do servisu, tak to je auto na odpis.Tak potom, do čeho zainvestovat v bazaru? Do auta, co má nalítáno méně, ale přitom vypadá jako vrak? Z vlastní zkušenosti vím, že i staré auto může vypadat velice dobře a ještě dlouho vydržet

Odpovědět  |   | 
Laslop  |  26. 07. 2017 17:40  |  [178.63.97.xxx]

I dobrá ojetinka za 50 tis dokáže vydržet, koupil jsem fabii dceři za 55 tis aby si stim jezdila do práce/z práce a už sní najezdila 15 tis, akorát torchu žere olej, ale na to jsou ty fábie známé.

Odpovědět  |   | 
Hana  |  30. 07. 2017 18:37  |  [5.102.48.xxx]

Zdravím, rozhodně doporučuju na pneumatiky stránku https://www.pneuok.cz.... Skvělá kvalita, i ceny.

Odpovědět  |   | 
Hanal  |  31. 08. 2017 07:38  |  [93.99.193.xxx]

Zdravím, rozhodně doporučuju na pneumatiky stránku https://www.pneuok.cz.... Skvělá kvalita, i ceny.

Odpovědět  |   | 
Hanakl  |  29. 10. 2017 12:26  |  [5.102.48.xxx]

Zdravím, rozhodně doporučuju na pneumatiky stránku https://www.pneuok.cz.... Skvělá kvalita, i ceny.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Test Dacia Duster II dCi 110 4x4: Pouze pro silnici je jí škoda

Dacia Duster II 1.5 dCi 4x4

Příroda vytvořila v polovině ledna opravdu vhodné podmínky pro testování nové generace oblíbeného SUV Dacia Duster. Jezdili jsme s ním v hlubokém bahně i na zasněžených silnicích.

včera | Radek Pecák | 11 příspěvků
Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

21.  1.  2018 | Jan Mička | 30 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků

Nejčtenější články

Zbavuje se Škoda zásob motoru 1.4 TSI? Octavia Trumf má 150 koní za 444.900 Kč

Zbavuje se Škoda zásob motoru 1.4 TSI? Octa…

Zatímco ve standardním ceníku je motor 1.4 TSI dostupný od 454.900 korun, akční Octavia Trumf se slušnou výbavu jej nabízí o 10.000 Kč levněji.

8.  1.  2018 | | 150 N/A
Potvrzeno: Nová Škoda Fabia míří do Ženevy!

Potvrzeno: Nová Škoda Fabia míří do Ženevy!

Na březnovém autosalonu v Ženevě představí Škoda Auto omlazenou verzi modelu Fabia. V prodeji by se vůz mohl objevit už v polovině roku 2018.

15.  1.  2018 | | 37 N/A
Zvláštní tah Hyundai: Maskované SUV stálo na ulici v Českém Těšíně

Zvláštní tah Hyundai: Maskované SUV stálo n…

Snímky maskovaného prototypu vozu Hyundai vyfotil náš čtenář v Českém Těšíně. Vůz stál zaparkovaný na sídlišti a nikdo jej nestřežil…

9.  1.  2018 | | 26 N/A
Toto jsou nejlepší auta roku 2017 podle redakce Autorevue.cz

Toto jsou nejlepší auta roku 2017 podle red…

Prvním dnem roku 2018 definitivně uzavíráme ohlédnutí za rokem minulým. Toto jsou nejlepší auta podle „testovacích“ redaktorů Autorevue.cz.

1.  1.  2018 | | 21 N/A
LIAZ: Příběh nesmrtelných aut, o která nakonec nikdo nestál

LIAZ: Příběh nesmrtelných aut, o která nako…

Liberecké automobilové závody byly svého času největším výrobcem motorových vozidel v socialistickém Československu. Přinášíme další díl našeho seriálu Příběhy zaniklých značek.

20.  1.  2018 | | 56 N/A