Víme, jaká ojetá auta se v Česku prodávají... Jsou čím dál starší

Borik  |  20. 07. 2017 15:13

Kdo by taky měl furt peníze na to kupovat nový. Na to fakt nekradem, raději si to po domácku opravim tu naši dračici černou.... a už jí táhne na 10 let!

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  20. 07. 2017 15:59

Takový Němec vezme tři - čtyři své výplaty a jde si do autosalónu pro novou Fabii. Takový Čech si vezme tři - čtyři své výplaty a jde si do bazaru pro deset - patnáct let starou herku, které se ten Němec právě zbavil. A vo tom to celé je.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  20. 07. 2017 17:15

Chlapče, chlapče kam na to chodíš? V De začíná Fabia na 12500,- €, tu si ale skoro nikdo nekoupí. A zase ten kdo si může dovolit za 3 platy á 4000€ koupit Fabii , si ji zas koupit nepůjde. Vidím, že máš o Německu stejné představy, jako ti ubožáci z Afriky a Asie.

Odpovědět  |   | 
Sici_Stroj  |  20. 07. 2017 18:58

A kdo ty představy vytváří? Nejsou to tyto: https://goo.gl/iKiiV3... a jiné periodika? Televize? V "rukách" těch, které nesmím ani jmenovat? Ostatně proč to řeším. Poptávka (OVčané) vytváří nabídku (AAA a další). Protože kdyby lidé uměli počítat tak zjistí, že vlastnictví auta je věc tak iluzorní jako ty peníze co máte a nebo už vlastně nemáte v BANCE. S pozdravem Ex guvernér ČNB.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  20. 07. 2017 22:08

Sorry, ale 4000€ plat hrubeho neni v Německu nic vyjimecneho. Alespoň v mem oboru je to standard pro zapracovane

Odpovědět  |   | 
Ota  |  21. 07. 2017 09:04

tj v soucasnem kurzu cca 105 000 .. to v mem oboru take neni nic vyjimecneho, takovy prumer

Odpovědět  |   | 
Tom  |  21. 07. 2017 15:22

Zapomněl jsem teda dodat, ze v CR je to kolem 1500€, ale stejne bych neodesel

Odpovědět  |   | 
Peter  |  22. 07. 2017 13:44

Ok, nikde neříkám že ne, ale asi budu muset svému šéfovi říct, že chci vyplácet výplatu v hrubém. Daně, krankenkasu atd ať za mne platí sám. Nebo je tu někdo, kdo dostane výplatu pouze v hrubém?

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  20. 07. 2017 17:28

Čemu se divíte. V roce 2008 si táta koupil 4 roky starou C5 za 150 tisíc( a to bylo i pár ještě o něco levnějších) ted stojí 4 roky stará přes 220k a za těch jeho 150k je 7 let stará s více jak 200k km. To už je lepší koupit něco za 50 tisíc z roku 2004 a těch 100 si nechat na servis, který u toho auto bude paradoxně mnohem levnější než kdyby jste vzali to novější a dražší

Odpovědět  |   | 
kErb  |  20. 07. 2017 19:54

Jasně. A budete mít zrezlou, životu nebezpečnou (v případě havárky), kraksnu za 50k, která bude potřebovat pořád servis. Nejde o to že na něj máte odloženou častku v ceně 2 takových "aut" ale o čas který ztratíte, když budete ty choroby vraku řešit. Ale tak každý se baví čím chce :)

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  20. 07. 2017 21:40

tak si nesmíte vybírat mezi bílou a modrou jedničkovou Fábií 13 let staré auto s 300k km už má pravděpodobně vyměněno spoustu dílů takže je nebude třeba příštích 150k km zase řešit. 7 let staré auto se 150k km má všechno nejspíš ještě původní a v příštích 50-100k km se to všechno rozpadne. Nemluvě o tom, že na to starší auto jsou díly levnější a je jednodušší...

Odpovědět  |   | 
Tom  |  20. 07. 2017 22:09

To chce jenom vybírat a nevzit prvni auto co vidím.

Odpovědět  |   | 
DaewooMaster  |  21. 07. 2017 10:58

I já s Vámi souhlasím. V roce 2006 jsem koupil 3 roky staré auto (bylo firemní a právě mu doběhl leasing) za Vámi uvedených 150 tisíc a dodnes ho k mé plné spokojenosti a v plné funkčnosti používám. Jak z mého nicku plyne, nebyla to žádná škodovka, Ford apod. , takže dodnes ani flíček rzi (auto přitom nepoznalo garáž), jak se tu nějaký trouba ozval.
V roce 2015 jsem koupil 14 let staré menší auto (je tedy ještě o rok a něco starší, než první auto) za 33 tisíc se stejným záměrem, co píšete u auta za 50. Cca půl roku od koupě jsem do něj investoval, co bylo třeba (víc než kupní cena, s tím jsem počítal) a pak už jen jezdím. Rez na něm také žádná vidět není.

Odpovědět  |   | 
EX  |  20. 07. 2017 19:20

"..na tachometru údaj o najetých kilometrech ve výši 168 000 Kč "
Já bych raději propustil neodstudované redatory.

Odpovědět  |   | 
inspirace  |  20. 07. 2017 20:19

Pokud by tachometry ukazovaly vzdálenost v Kč, jakým kurzem by se to asi přepočítalo na kilometry?

Odpovědět  |   | 
king014  |  20. 07. 2017 20:37

výjmečně bych se novinářů zastal, prostě nejprodávanější bazarovky mají cenu podobnou stavu tachometru, což je brutální ale lidi to milují hlavně v dehtu

Odpovědět  |   | 
jk  |  21. 07. 2017 14:07

"neodstudované redatory" - co je to neodstudovaný redator?

Odpovědět  |   | 
Norbert  |  21. 07. 2017 07:06

V průměru měly tyto vozy na tachometru údaj o najetých kilometrech ve výši
168 000 """"Kč"""" a jejich průměrná cenovka činila 192 000 Kč.

Kilometry se neměří v korunách. Mimochodem zajímavý článek.

Odpovědět  |   | 
Norbert  |  21. 07. 2017 07:06

V průměru měly tyto vozy na tachometru údaj o najetých kilometrech ve výši
168 000 """"Kč"""" a jejich průměrná cenovka činila 192 000 Kč.

Kilometry se neměří v korunách. Mimochodem zajímavý článek.

Odpovědět  |   | 
keg  |  21. 07. 2017 14:12

Tomu průměru se ale nedivím, není náhoda, že většina aut v bazarech má kolem 150 - 160 tisíc km :)

Teď zrovna známý řešil auto asi za 60 tisíc a chtěl po mě "odsouhlasit" Fábii (1,4 2002). Nemám nic proti Škodovce ani Fábii, ale za ty peníze se už sežene novější a větší auto a neméně spolehlivé. Zkoušel jsem mu to říct několikrát, ale on prostě chce Fabii, tak ať si ji koupí a je klid. Je fakt zajímavé, jak si tyhle auta drží cenu, asi před 8 lety jsme prodávali zrovna takovou fábku z firmy a šla snad za 55 tisíc (145 tisíc, skutečně najetých, rok už nevím, ale taky tak 2002-2003).

Odpovědět  |   | 
Alla  |  21. 07. 2017 09:38

Zakázat dovoz ojetin starších pěti let,a diesely zakázat vůbec.Jiné řešení není možné!!!!

Odpovědět  |   | 
olda.fiala  |  22. 07. 2017 20:25

Myslím, že se o tomto už jednou uvažovalo na vládní úrovni. Ale žádná vláda k tomu nebude mít odvahu, protože by od lůzy nedostala žádné hlasy...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  22. 07. 2017 08:10

Lidé v ČR si ze své kapsy koupěj jenom 25 % novejch aut, pro zbytek jsou ojetiny denní chleba. Až klesne euro tam kam má čili na 20 kč a níž, tak se to možná vo fous zlepší, ale to do toho radši hrábne zase nějakej vykuk z ČNB

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  22. 07. 2017 08:22

Vite jak se rekne EU polsky ? Cirkus plechowy

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  22. 07. 2017 10:25

Vlastně nevím, proč se u nás stáří aut tolik řeší - zkuste se někdy podívat na auta z Polska Vyrezlé prahy, spodky dveří a lemy blatníků, podběhy vyspravené kusy plechu a nýtovacími kleštěmi, rozštípané nárazníky, každé druhé auto kouří jak lokomotiva. To co jezdí u nás je ještě docela pohoda.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  22. 07. 2017 17:30

Aspoň že tak a maj už v Polsku i nějaký dálnice nebo furt jen rozbombardovaný cesty plný děr jak na tankodromu?

Odpovědět  |   | 
olda.fiala  |  22. 07. 2017 20:20
Milda  |  26. 07. 2017 09:25

Tak on je rozdíl mezi "starým autem" a "starým autem". Tchán má fabii, která vyšla z výroby mezi prvníma a je jak nová, snad ani nemá škrábaneček. Pak má někdo deset let funglovku, chová se k tomu jako prase a když s tím ani nezajde pořádně do servisu, tak to je auto na odpis.Tak potom, do čeho zainvestovat v bazaru? Do auta, co má nalítáno méně, ale přitom vypadá jako vrak? Z vlastní zkušenosti vím, že i staré auto může vypadat velice dobře a ještě dlouho vydržet

Odpovědět  |   | 
Laslop  |  26. 07. 2017 17:40

I dobrá ojetinka za 50 tis dokáže vydržet, koupil jsem fabii dceři za 55 tis aby si stim jezdila do práce/z práce a už sní najezdila 15 tis, akorát torchu žere olej, ale na to jsou ty fábie známé.

Odpovědět  |   | 
Hana  |  30. 07. 2017 18:37

Zdravím, rozhodně doporučuju na pneumatiky stránku https://www.pneuok.cz.... Skvělá kvalita, i ceny.

Odpovědět  |   | 
Hanal  |  31. 08. 2017 07:38

Zdravím, rozhodně doporučuju na pneumatiky stránku https://www.pneuok.cz.... Skvělá kvalita, i ceny.

Odpovědět  |   | 
Hanakl  |  29. 10. 2017 12:26

Zdravím, rozhodně doporučuju na pneumatiky stránku https://www.pneuok.cz.... Skvělá kvalita, i ceny.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

dnes | Miro Mihálik
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků

Nejčtenější články

Chcete vydělávat 100.000 Kč měsíčně? Tolik dostali za duben zaměstnanci Škody

Chcete vydělávat 100.000 Kč měsíčně? Tolik …

Platy v mladoboleslavské automobilce vyrostly do rekordních výšin. Většina zaměstnanců dostala alespoň 100.000 Kč hrubého.

14.  5.  2018 | | 149 N/A
Nástupce Rapidu se rodí v bolestech. Chybí nářadí, montuje se ručně

Nástupce Rapidu se rodí v bolestech. Chybí …

Aktuální vydání týdeníku Škodovácký odborář informovalo o náběhu výroby nástupce Škody Rapid. Zaměstnanci se musejí potýkat s prvotními problémy.

20.  5.  2018 | | 140 N/A
Němci ujeli s Fabií 106.000 km. Pak ji v Česku nechali rozebrat do šroubku

Němci ujeli s Fabií 106.000 km. Pak ji v Če…

Zelená Škoda Fabia Combi prošla dlouhodobým testem Auto Bildu. Pak se vrátila zpátky do České republiky, kde prošla kompletní rozborkou.

včera | | 43 N/A
Škoda Š 720: Šestiválec měl konkurovat BMW, skončilo to fiaskem

Škoda Š 720: Šestiválec měl konkurovat BMW,…

Prototyp vozu střední třídy s označením Š 720 měl být odpovědí AZNP na plánovaný růst životní úrovně socialistického Československa. Jak to nakonec dopadlo, asi není těžké uhodnout.

19.  5.  2018 | | 26 N/A
Řidič ve starém BMW narazil VW Polo na sloup osvětlení. Kdo je ale na vině?

Řidič ve starém BMW narazil VW Polo na slou…

Bizarně a nebezpečně vypadá dopravní nehoda, která se odehrála na neznámém místě.

4.  5.  2018 | | 30 N/A