Víme, jaká ojetá auta se v Česku prodávají... Jsou čím dál starší

Borik  |  20. 07. 2017 15:13  |  [213.175.34.xxx]

Kdo by taky měl furt peníze na to kupovat nový. Na to fakt nekradem, raději si to po domácku opravim tu naši dračici černou.... a už jí táhne na 10 let!

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  20. 07. 2017 15:59  |  [37.221.244.xxx]

Takový Němec vezme tři - čtyři své výplaty a jde si do autosalónu pro novou Fabii. Takový Čech si vezme tři - čtyři své výplaty a jde si do bazaru pro deset - patnáct let starou herku, které se ten Němec právě zbavil. A vo tom to celé je.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  20. 07. 2017 17:15  |  [77.119.129.xxx]

Chlapče, chlapče kam na to chodíš? V De začíná Fabia na 12500,- €, tu si ale skoro nikdo nekoupí. A zase ten kdo si může dovolit za 3 platy á 4000€ koupit Fabii , si ji zas koupit nepůjde. Vidím, že máš o Německu stejné představy, jako ti ubožáci z Afriky a Asie.

Odpovědět  |   | 
Sici_Stroj  |  20. 07. 2017 18:58  |  [188.175.163.xxx]

A kdo ty představy vytváří? Nejsou to tyto: https://goo.gl/iKiiV3... a jiné periodika? Televize? V "rukách" těch, které nesmím ani jmenovat? Ostatně proč to řeším. Poptávka (OVčané) vytváří nabídku (AAA a další). Protože kdyby lidé uměli počítat tak zjistí, že vlastnictví auta je věc tak iluzorní jako ty peníze co máte a nebo už vlastně nemáte v BANCE. S pozdravem Ex guvernér ČNB.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  20. 07. 2017 22:08  |  [37.48.49.xxx]

Sorry, ale 4000€ plat hrubeho neni v Německu nic vyjimecneho. Alespoň v mem oboru je to standard pro zapracovane

Odpovědět  |   | 
Ota  |  21. 07. 2017 09:04  |  [37.221.254.xxx]

tj v soucasnem kurzu cca 105 000 .. to v mem oboru take neni nic vyjimecneho, takovy prumer

Odpovědět  |   | 
Tom  |  21. 07. 2017 15:22  |  [37.48.49.xxx]

Zapomněl jsem teda dodat, ze v CR je to kolem 1500€, ale stejne bych neodesel

Odpovědět  |   | 
Peter  |  22. 07. 2017 13:44  |  [89.24.147.xxx]

Ok, nikde neříkám že ne, ale asi budu muset svému šéfovi říct, že chci vyplácet výplatu v hrubém. Daně, krankenkasu atd ať za mne platí sám. Nebo je tu někdo, kdo dostane výplatu pouze v hrubém?

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  20. 07. 2017 17:28

Čemu se divíte. V roce 2008 si táta koupil 4 roky starou C5 za 150 tisíc( a to bylo i pár ještě o něco levnějších) ted stojí 4 roky stará přes 220k a za těch jeho 150k je 7 let stará s více jak 200k km. To už je lepší koupit něco za 50 tisíc z roku 2004 a těch 100 si nechat na servis, který u toho auto bude paradoxně mnohem levnější než kdyby jste vzali to novější a dražší

Odpovědět  |   | 
kErb  |  20. 07. 2017 19:54  |  [217.196.112.xxx]

Jasně. A budete mít zrezlou, životu nebezpečnou (v případě havárky), kraksnu za 50k, která bude potřebovat pořád servis. Nejde o to že na něj máte odloženou častku v ceně 2 takových "aut" ale o čas který ztratíte, když budete ty choroby vraku řešit. Ale tak každý se baví čím chce :)

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  20. 07. 2017 21:40

tak si nesmíte vybírat mezi bílou a modrou jedničkovou Fábií 13 let staré auto s 300k km už má pravděpodobně vyměněno spoustu dílů takže je nebude třeba příštích 150k km zase řešit. 7 let staré auto se 150k km má všechno nejspíš ještě původní a v příštích 50-100k km se to všechno rozpadne. Nemluvě o tom, že na to starší auto jsou díly levnější a je jednodušší...

Odpovědět  |   | 
Tom  |  20. 07. 2017 22:09  |  [37.48.49.xxx]

To chce jenom vybírat a nevzit prvni auto co vidím.

Odpovědět  |   | 
DaewooMaster  |  21. 07. 2017 10:58

I já s Vámi souhlasím. V roce 2006 jsem koupil 3 roky staré auto (bylo firemní a právě mu doběhl leasing) za Vámi uvedených 150 tisíc a dodnes ho k mé plné spokojenosti a v plné funkčnosti používám. Jak z mého nicku plyne, nebyla to žádná škodovka, Ford apod. , takže dodnes ani flíček rzi (auto přitom nepoznalo garáž), jak se tu nějaký trouba ozval.
V roce 2015 jsem koupil 14 let staré menší auto (je tedy ještě o rok a něco starší, než první auto) za 33 tisíc se stejným záměrem, co píšete u auta za 50. Cca půl roku od koupě jsem do něj investoval, co bylo třeba (víc než kupní cena, s tím jsem počítal) a pak už jen jezdím. Rez na něm také žádná vidět není.

Odpovědět  |   | 
EX  |  20. 07. 2017 19:20  |  [89.24.175.xxx]

"..na tachometru údaj o najetých kilometrech ve výši 168 000 Kč "
Já bych raději propustil neodstudované redatory.

Odpovědět  |   | 
inspirace  |  20. 07. 2017 20:19  |  [46.135.63.xxx]

Pokud by tachometry ukazovaly vzdálenost v Kč, jakým kurzem by se to asi přepočítalo na kilometry?

Odpovědět  |   | 
king014  |  20. 07. 2017 20:37  |  [46.135.32.xxx]

výjmečně bych se novinářů zastal, prostě nejprodávanější bazarovky mají cenu podobnou stavu tachometru, což je brutální ale lidi to milují hlavně v dehtu

Odpovědět  |   | 
jk  |  21. 07. 2017 14:07  |  [195.144.96.xxx]

"neodstudované redatory" - co je to neodstudovaný redator?

Odpovědět  |   | 
Norbert  |  21. 07. 2017 07:06  |  [213.62.126.xxx]

V průměru měly tyto vozy na tachometru údaj o najetých kilometrech ve výši
168 000 """"Kč"""" a jejich průměrná cenovka činila 192 000 Kč.

Kilometry se neměří v korunách. Mimochodem zajímavý článek.

Odpovědět  |   | 
Norbert  |  21. 07. 2017 07:06  |  [213.62.126.xxx]

V průměru měly tyto vozy na tachometru údaj o najetých kilometrech ve výši
168 000 """"Kč"""" a jejich průměrná cenovka činila 192 000 Kč.

Kilometry se neměří v korunách. Mimochodem zajímavý článek.

Odpovědět  |   | 
keg  |  21. 07. 2017 14:12  |  [195.144.96.xxx]

Tomu průměru se ale nedivím, není náhoda, že většina aut v bazarech má kolem 150 - 160 tisíc km :)

Teď zrovna známý řešil auto asi za 60 tisíc a chtěl po mě "odsouhlasit" Fábii (1,4 2002). Nemám nic proti Škodovce ani Fábii, ale za ty peníze se už sežene novější a větší auto a neméně spolehlivé. Zkoušel jsem mu to říct několikrát, ale on prostě chce Fabii, tak ať si ji koupí a je klid. Je fakt zajímavé, jak si tyhle auta drží cenu, asi před 8 lety jsme prodávali zrovna takovou fábku z firmy a šla snad za 55 tisíc (145 tisíc, skutečně najetých, rok už nevím, ale taky tak 2002-2003).

Odpovědět  |   | 
Alla  |  21. 07. 2017 09:38  |  [89.103.251.xxx]

Zakázat dovoz ojetin starších pěti let,a diesely zakázat vůbec.Jiné řešení není možné!!!!

Odpovědět  |   | 
olda.fiala  |  22. 07. 2017 20:25  |  [109.105.39.xxx]

Myslím, že se o tomto už jednou uvažovalo na vládní úrovni. Ale žádná vláda k tomu nebude mít odvahu, protože by od lůzy nedostala žádné hlasy...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  22. 07. 2017 08:10

Lidé v ČR si ze své kapsy koupěj jenom 25 % novejch aut, pro zbytek jsou ojetiny denní chleba. Až klesne euro tam kam má čili na 20 kč a níž, tak se to možná vo fous zlepší, ale to do toho radši hrábne zase nějakej vykuk z ČNB

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  22. 07. 2017 08:22

Vite jak se rekne EU polsky ? Cirkus plechowy

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  22. 07. 2017 10:25  |  [37.221.244.xxx]

Vlastně nevím, proč se u nás stáří aut tolik řeší - zkuste se někdy podívat na auta z Polska Vyrezlé prahy, spodky dveří a lemy blatníků, podběhy vyspravené kusy plechu a nýtovacími kleštěmi, rozštípané nárazníky, každé druhé auto kouří jak lokomotiva. To co jezdí u nás je ještě docela pohoda.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  22. 07. 2017 17:30

Aspoň že tak a maj už v Polsku i nějaký dálnice nebo furt jen rozbombardovaný cesty plný děr jak na tankodromu?

Odpovědět  |   | 
olda.fiala  |  22. 07. 2017 20:20  |  [109.105.39.xxx]
Milda  |  26. 07. 2017 09:25  |  [87.249.159.xxx]

Tak on je rozdíl mezi "starým autem" a "starým autem". Tchán má fabii, která vyšla z výroby mezi prvníma a je jak nová, snad ani nemá škrábaneček. Pak má někdo deset let funglovku, chová se k tomu jako prase a když s tím ani nezajde pořádně do servisu, tak to je auto na odpis.Tak potom, do čeho zainvestovat v bazaru? Do auta, co má nalítáno méně, ale přitom vypadá jako vrak? Z vlastní zkušenosti vím, že i staré auto může vypadat velice dobře a ještě dlouho vydržet

Odpovědět  |   | 
Laslop  |  26. 07. 2017 17:40  |  [178.63.97.xxx]

I dobrá ojetinka za 50 tis dokáže vydržet, koupil jsem fabii dceři za 55 tis aby si stim jezdila do práce/z práce a už sní najezdila 15 tis, akorát torchu žere olej, ale na to jsou ty fábie známé.

Odpovědět  |   | 
Hana  |  30. 07. 2017 18:37  |  [5.102.48.xxx]

Zdravím, rozhodně doporučuju na pneumatiky stránku https://www.pneuok.cz.... Skvělá kvalita, i ceny.

Odpovědět  |   | 
Hanal  |  31. 08. 2017 07:38  |  [93.99.193.xxx]

Zdravím, rozhodně doporučuju na pneumatiky stránku https://www.pneuok.cz.... Skvělá kvalita, i ceny.

Odpovědět  |   | 
Hanakl  |  29. 10. 2017 12:26  |  [5.102.48.xxx]

Zdravím, rozhodně doporučuju na pneumatiky stránku https://www.pneuok.cz.... Skvělá kvalita, i ceny.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 13 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky

Nejčtenější články

Škoda chystá revoluci v motorech. Víme, které motory skončí a jaké je nahradí

Škoda chystá revoluci v motorech. Víme, kte…

V motorových paletách automobilů Škoda příští rok nezůstane kámen na kameni. Spousta agregátů se odebere na odpočinek a budou nahrazeny novými.

5.  11.  2017 | | 107 N/A
Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým obloukem

Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým …

Uvažujete o koupi ojetiny? Pak by se vám možná mohl hodit přehled dvaceti motorů, které se umí snadno změnit v past.

3.  11.  2017 | | 401 N/A
10 spolehlivých motorů „držáků“, jejichž koupí nešlápnete vedle

10 spolehlivých motorů „držáků“, jejichž ko…

Znáte to. Ty nejspolehlivější motory máme beztak všichni ve svých garážích. Přesto není špatné vědět i o těch dalších.

16.  11.  2017 | | 211 N/A
Bazarová past: Takto nabourané BMW 7 dokázal mechanik zcela opravit

Bazarová past: Takto nabourané BMW 7 dokáza…

Ani takové poškození nemusí vždy znamenat totální škodu. Jako nové ale už určitě jezdit nebude...

10.  11.  2017 | | 42 N/A
10 nejproblematičtějších ojetin podle Němců. Těmto se rozhodně vyhněte

10 nejproblematičtějších ojetin podle Němců…

Pokud sháníte ojetinu a jediným kritériem je pro vás její minimální poruchovost, pak byste měli sáhnout po Porsche 911, případně po Mercedesu-Benz SLK. Tento výsledek opět vyplynul ze statistik TÜV SÜD.

12.  11.  2017 | | 31 N/A