Víme, jaká auta zabavili v muzeu Lánech. Jde o trabant i Lotus F1

Přes dvě desítky vozů zabavili pracovníci finanční správy během své návštěvy v Muzeu sportovních vozů v Lánech na Rakovnicku. Muzeum před necelými dvaceti lety spoluzakládal závodník a podnikatel Antonín Charouz.

I když pracovníci Finančního a Celního úřadu v úterý minulý týden olepili papírky s nápisem "Exekučně zabaveno" a razítkem Finančního úřadu pro hlavní město Prahu" nejméně dvě desítky exponátů z lánského Muzea sportovního vozů, sbírky jsou nadále veřejnosti přístupné. Nyní v zimním období je tu otevřeno o víkendech a ve středu. Vstupné činí 70 Kč.

Ověřil si to redaktor Autorevue.cz  během sobotního dopoledne. Minimálně u dvou dalších vozů byly nalepené úřední papíry překryté dalším, tentokrát čistým.

Nesháníte náhodou Ford Sierra Cosworth RS500? Jeden jde do dražby

Nesháníte náhodou Ford Sierra Cosworth RS500? Jeden jde do dražby

Exekuce se dotýká jak vozů určených k jízdě po běžných komunikacích, tak i závodních speciálů, mezi kterými jsou formulové vozy a auta určená pro závody na okruzích, do vrchů nebo v automobilových soutěžích.

Nalepené papírky jsme spatřili i na těch návštěvnicky nejatraktivnějších exponátech, jakými jsou třeba monopost F1 Lotus Renault z roku 2011, se kterým absolvoval testy český závodník Jan Charouz nebo Formule Chevrolet Dalara, s níž v roce 2005 závodil v americké sérii IRL Tomáš Enge.

Pokud vlastníci zabavených věcí, kteří státu dluží daně, ve stanovené lhůtě nedoplatky neuhradí, budou se prodávat v dražbě. Cena závodních aut se velmi těžko odhaduje. Nicméně, například Lotus F1 z roku 2011 se vloni v Birminghamu nabízel k prodeji za částku 95 000 amerických dolarů.

V následující galerii se můžete podívat na některá z aut, která byla začleněna do exekučního řízení.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků