Víme, jaká auta zabavili v muzeu Lánech. Jde o trabant i Lotus F1

Přes dvě desítky vozů zabavili pracovníci finanční správy během své návštěvy v Muzeu sportovních vozů v Lánech na Rakovnicku. Muzeum před necelými dvaceti lety spoluzakládal závodník a podnikatel Antonín Charouz.

I když pracovníci Finančního a Celního úřadu v úterý minulý týden olepili papírky s nápisem "Exekučně zabaveno" a razítkem Finančního úřadu pro hlavní město Prahu" nejméně dvě desítky exponátů z lánského Muzea sportovního vozů, sbírky jsou nadále veřejnosti přístupné. Nyní v zimním období je tu otevřeno o víkendech a ve středu. Vstupné činí 70 Kč.

Ověřil si to redaktor Autorevue.cz  během sobotního dopoledne. Minimálně u dvou dalších vozů byly nalepené úřední papíry překryté dalším, tentokrát čistým.

Retro | Sportovní auta | Ford | Byznys

Nesháníte náhodou Ford Sierra Cosworth RS500? Jeden jde do dražby

Exekuce se dotýká jak vozů určených k jízdě po běžných komunikacích, tak i závodních speciálů, mezi kterými jsou formulové vozy a auta určená pro závody na okruzích, do vrchů nebo v automobilových soutěžích.

Nalepené papírky jsme spatřili i na těch návštěvnicky nejatraktivnějších exponátech, jakými jsou třeba monopost F1 Lotus Renault z roku 2011, se kterým absolvoval testy český závodník Jan Charouz nebo Formule Chevrolet Dalara, s níž v roce 2005 závodil v americké sérii IRL Tomáš Enge.

Pokud vlastníci zabavených věcí, kteří státu dluží daně, ve stanovené lhůtě nedoplatky neuhradí, budou se prodávat v dražbě. Cena závodních aut se velmi těžko odhaduje. Nicméně, například Lotus F1 z roku 2011 se vloni v Birminghamu nabízel k prodeji za částku 95 000 amerických dolarů.

V následující galerii se můžete podívat na některá z aut, která byla začleněna do exekučního řízení.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 9 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků