Zajímavý kontrast s Evropou nyní ukazuje americký Chevrolet, který reaguje na domácí poptávku po modelech s velkými osmiválci.
Náš zákazník, náš pán. Zatímco v Evropě automobilky chtě nechtě končí s velkoobjemovými motory, obávají se nadcházejících emisních norem a kvapně přechází na elektromobilitu, v zámoří je klasický osmiválec stále náramně při životě. Například pro modernizaci svých SUV Tahoe a Suburban tak Chevrolet dokonce rozšiřuje dostupnost motorů V8.
Velký 6,2litrový V8 o výkonu 420 koní (309 kW) byl v nabídce SUV natolik populární, že se ho americká značka rozhodla pro modelový rok 2022 nabízet i ve výbavových úrovních RST, Z71 a Premier. Standardem je motor nadále u verze High Country. Navíc k velkému motoru přihodí nově Chevrolet u verze RST i adaptivní podvozek Magnetic Ride Control, který byl již dostupný u ostatních výbav.
Poptávka po velkém osmiválci nicméně neznamená, že by modely Tahoe a Suburban ve standardní motorizaci zaostávaly – výchozí benzinovou jednotkou je totiž 5,3litrová varianta V8. A kdo by chtěl naftu, k mání je nakonec i třílitrový turbodiesel Duramax (mimo Z71). Jinak mají oba modely bez ohledu na motor 10stupňovou automatickou převodovku. Volitelný je nyní i elektronicky řízený samosvorný diferenciál.
Tradiční motorizace však nakonec Chevrolet doplňuje v rámci modernizace o nejnovější hi-tech vychytávky, které nejsou evropskému publiku cizí. Zvětšil se digitální přístrojový štít na 12,3 palce, rozšířil počet kamerových pohledů okolo vozu a infotainment nabízí zabudované služby Google, zatímco nechybí podpora rozhraní Android Auto a Apple CarPlay.