Náš zákazník, náš pán. Zatímco v Evropě automobilky chtě nechtě končí s velkoobjemovými motory, obávají se nadcházejících emisních norem a kvapně přechází na elektromobilitu... | Chevrolet Suburban Zdroj: Chevrolet

Náš zákazník, náš pán. Zatímco v Evropě automobilky chtě nechtě končí s velkoobjemovými motory, obávají se nadcházejících emisních norem a kvapně přechází na elektromobilitu... | Chevrolet Suburban | Zdroj: Chevrolet

...v zámoří je klasický osmiválec stále náramně při životě. Například pro modernizaci svých SUV Tahoe a Suburban tak Chevrolet dokonce rozšiřuje dostupnost motorů V8. | Chevrolet Suburban Zdroj: Chevrolet

...v zámoří je klasický osmiválec stále náramně při životě. Například pro modernizaci svých SUV Tahoe a Suburban tak Chevrolet dokonce rozšiřuje dostupnost motorů V8. | Chevrolet Suburban | Zdroj: Chevrolet

Velký 6,2litrový V8 o výkonu 420 koní (309 kW) byl v nabídce SUV natolik populární, že se ho americká značka rozhodla pro modelový rok 2022 nabízet i ve výbavových úrovních RST, Z71 a Premier. | Chevrolet Tahoe Zdroj: Chevrolet

Velký 6,2litrový V8 o výkonu 420 koní (309 kW) byl v nabídce SUV natolik populární, že se ho americká značka rozhodla pro modelový rok 2022 nabízet i ve výbavových úrovních RST, Z71 a Premier. | Chevrolet Tahoe | Zdroj: Chevrolet

Standardem je motor nadále u verze High Country. Navíc k velkému motoru přihodí nově Chevrolet u verze RST i adaptivní podvozek Magnetic Ride Control, který byl již dostupný u ostatních výbav. | Chevrolet Tahoe Zdroj: Chevrolet

Standardem je motor nadále u verze High Country. Navíc k velkému motoru přihodí nově Chevrolet u verze RST i adaptivní podvozek Magnetic Ride Control, který byl již dostupný u ostatních výbav. | Chevrolet Tahoe | Zdroj: Chevrolet

Poptávka po velkém osmiválci nicméně neznamená, že by modely Tahoe a Suburban ve standardní motorizaci zaostávaly – výchozí benzinovou jednotkou je totiž 5,3litrová varianta V8. | Chevrolet Tahoe Zdroj: Chevrolet

Poptávka po velkém osmiválci nicméně neznamená, že by modely Tahoe a Suburban ve standardní motorizaci zaostávaly – výchozí benzinovou jednotkou je totiž 5,3litrová varianta V8. | Chevrolet Tahoe | Zdroj: Chevrolet

A kdo by chtěl naftu, k mání je nakonec i třílitrový turbodiesel Duramax (mimo Z71). Jinak mají oba modely bez ohledu na motor 10stupňovou automatickou převodovku. Volitelný je nyní i elektronicky řízený samosvorný diferenciál. | Chevrolet Tahoe Zdroj: Chevrolet

A kdo by chtěl naftu, k mání je nakonec i třílitrový turbodiesel Duramax (mimo Z71). Jinak mají oba modely bez ohledu na motor 10stupňovou automatickou převodovku. Volitelný je nyní i elektronicky řízený samosvorný diferenciál. | Chevrolet Tahoe | Zdroj: Chevrolet

Tradiční motorizace však nakonec Chevrolet doplňuje v rámci modernizace o nejnovější hi-tech vychytávky, které nejsou evropskému publiku cizí. Zvětšil se digitální přístrojový štít na 12,3 palce... | Chevrolet Tahoe Zdroj: Chevrolet

Tradiční motorizace však nakonec Chevrolet doplňuje v rámci modernizace o nejnovější hi-tech vychytávky, které nejsou evropskému publiku cizí. Zvětšil se digitální přístrojový štít na 12,3 palce... | Chevrolet Tahoe | Zdroj: Chevrolet

...rozšířil počet kamerových pohledů okolo vozu a infotainment nabízí zabudované služby Google, zatímco nechybí podpora rozhraní Android Auto a Apple CarPlay. | Chevrolet Tahoe Zdroj: Chevrolet

...rozšířil počet kamerových pohledů okolo vozu a infotainment nabízí zabudované služby Google, zatímco nechybí podpora rozhraní Android Auto a Apple CarPlay. | Chevrolet Tahoe | Zdroj: Chevrolet

 | Chevrolet Tahoe Zdroj: Chevrolet

 | Chevrolet Tahoe | Zdroj: Chevrolet

 | Chevrolet Tahoe Zdroj: Chevrolet

 | Chevrolet Tahoe | Zdroj: Chevrolet

 | Chevrolet Tahoe Zdroj: Chevrolet

 | Chevrolet Tahoe | Zdroj: Chevrolet

 | Chevrolet Tahoe Zdroj: Chevrolet

 | Chevrolet Tahoe | Zdroj: Chevrolet

 | Chevrolet Tahoe Zdroj: Chevrolet

 | Chevrolet Tahoe | Zdroj: Chevrolet

 | Chevrolet Tahoe Zdroj: Chevrolet

 | Chevrolet Tahoe | Zdroj: Chevrolet

 | Chevrolet Tahoe Zdroj: Chevrolet

 | Chevrolet Tahoe | Zdroj: Chevrolet

 | Chevrolet Tahoe Zdroj: Chevrolet

 | Chevrolet Tahoe | Zdroj: Chevrolet

 | Chevrolet Tahoe Zdroj: Chevrolet

 | Chevrolet Tahoe | Zdroj: Chevrolet

...v zámoří je klasický osmiválec stále náramně při životě. Například pro modernizaci svých SUV Tahoe a Suburban tak Chevrolet dokonce rozšiřuje dostupnost motorů V8. | Chevrolet Suburban Zdroj: Chevrolet
Velký 6,2litrový V8 o výkonu 420 koní (309 kW) byl v nabídce SUV natolik populární, že se ho americká značka rozhodla pro modelový rok 2022 nabízet i ve výbavových úrovních RST, Z71 a Premier. | Chevrolet Tahoe Zdroj: Chevrolet
Standardem je motor nadále u verze High Country. Navíc k velkému motoru přihodí nově Chevrolet u verze RST i adaptivní podvozek Magnetic Ride Control, který byl již dostupný u ostatních výbav. | Chevrolet Tahoe Zdroj: Chevrolet
Poptávka po velkém osmiválci nicméně neznamená, že by modely Tahoe a Suburban ve standardní motorizaci zaostávaly – výchozí benzinovou jednotkou je totiž 5,3litrová varianta V8. | Chevrolet Tahoe Zdroj: Chevrolet
17
Fotogalerie

Více V8 pro všechny! Chevrolet rozšiřuje nabídku 6,2litrového motoru pro svá SUV

Zajímavý kontrast s Evropou nyní ukazuje americký Chevrolet, který reaguje na domácí poptávku po modelech s velkými osmiválci.

Náš zákazník, náš pán. Zatímco v Evropě automobilky chtě nechtě končí s velkoobjemovými motory, obávají se nadcházejících emisních norem a kvapně přechází na elektromobilitu, v zámoří je klasický osmiválec stále náramně při životě. Například pro modernizaci svých SUV Tahoe a Suburban tak Chevrolet dokonce rozšiřuje dostupnost motorů V8.

Velký 6,2litrový V8 o výkonu 420 koní (309 kW) byl v nabídce SUV natolik populární, že se ho americká značka rozhodla pro modelový rok 2022 nabízet i ve výbavových úrovních RST, Z71 a Premier. Standardem je motor nadále u verze High Country. Navíc k velkému motoru přihodí nově Chevrolet u verze RST i adaptivní podvozek Magnetic Ride Control, který byl již dostupný u ostatních výbav.

Poptávka po velkém osmiválci nicméně neznamená, že by modely Tahoe a Suburban ve standardní motorizaci zaostávaly – výchozí benzinovou jednotkou je totiž 5,3litrová varianta V8. A kdo by chtěl naftu, k mání je nakonec i třílitrový turbodiesel Duramax (mimo Z71). Jinak mají oba modely bez ohledu na motor 10stupňovou automatickou převodovku. Volitelný je nyní i elektronicky řízený samosvorný diferenciál.

Tradiční motorizace však nakonec Chevrolet doplňuje v rámci modernizace o nejnovější hi-tech vychytávky, které nejsou evropskému publiku cizí. Zvětšil se digitální přístrojový štít na 12,3 palce, rozšířil počet kamerových pohledů okolo vozu a infotainment nabízí zabudované služby Google, zatímco nechybí podpora rozhraní Android Auto a Apple CarPlay.

Chevrolet

Chevrolet byl založen v roce 1911 v Detroitu. Od roku 1918 je součástí skupiny General Motors, kde byl v pozici konkurenta Fordu T.

V Evropě se pod značkou Chevrolet prodávají především vozy Daewoo. Značky Corvette a Cadillac jsou distribuovány odděleně.

Chevrolet Spark • Chevrolet Aveo • Chevrolet Cruze • Chevrolet Malibu • Chevrolet Trax

Doporučujeme

Články odjinud